آیا از دریافت ویدیوها و سخنرانیها در مورد اصول اولیه و سینتکس پایتون خسته شدهاید یا در مطالعات دانشگاهی و برنامه hello world مورد توجه قرار گرفتهاید. بنابراین من حدس میزنم که باید این دوره را امتحان کنید، این دوره پس از تجزیه و تحلیل نیازهای یک دانشآموز برای مطالعه پایتون طراحی شده است. پس از تجزیه و تحلیل آنچه آنها در یک دوره نیاز دارند و چه چیزی می خواهند، چگونه می توانند هر دوره ای را به راحتی شروع کنند اما نتوانستند آن را به پایان برسانند. حالا اجازه دهید به شما توضیح دهم که چگونه این دوره شامل تمام زمینه های پایتون است و برای حفظ علاقه تا آخرین بار در واقع بازی ها به صورت پروژه ای کار می کنند تا هیچکس خسته نشود و با آن همه چیز توضیح داده شده به روشی بسیار ساده و آسان طراحی شده است. . فقط پس از اتمام دوره، من تضمین می کنم که هر یک از شما می توانید هر نوع برنامه ای را با استفاده از پایتون توسعه دهید. شما یاد خواهید گرفت که با استفاده از صفحه کلیدی که فکر میکنم اکثر شما میخواهید یاد بگیرید، برنامههای دسکتاپ و حتی کنترل اشیاء بسازید و همچنین پایتون برای علم داده که در آن میتوانید حتی نقشههای کره را ایجاد کنید. اکنون اجازه دهید برخی از موضوعاتی را که قرار است پوشش دهید-
را توضیح دهم1. Python برای برنامه های گرافیکی.
2.Tkinter - برای ساخت برنامه های دسکتاپ و در واقع رابط کاربری.
3. گرافیک لاک پشت - برای یادگیری طراحی گرافیکی با استفاده از پایتون و یادگیری کنترل اشیاء در رایانه با استفاده از صفحه کلید.
4. پایگاههای داده - برای یادگیری اینکه چگونه میتوانید دادههای بازیها، برنامهها و برنامههای خود را ذخیره کنید.
5. Python برای علم داده.
6.Numpy - ایجاد داده در قالب مجموعه داده و تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از پایتون را بیاموزید.
7.Pandas - برای ایجاد چارچوب های داده و تجزیه و تحلیل آنها و تجسم داده ها به شکل نمودارهای سه بعدی و نمودارهای دو بعدی.
8.Matplotlib - برای ایجاد تجسم دادهها.
9.Seaborn - برای ایجاد طرح های متحرک.
10.Plotly و دکمه سرآستین - برای ایجاد نمودارهای تعاملی.
11. ترسیم جغرافیایی - برای ایجاد نمودارهای مقیاس جهانی.
12. توابع تاریخ و زمان پایتون.
13. مدیریت فایل
14. اشیاء را با استفاده از کلیدها کنترل کنید.
15. ایجاد طرح های گرافیکی بی نهایت.
16. توابع و روشها در پایتون
17. حلقهها و شرطیها.
18. مبانی و انواع داده در پایتون.
آنچه می خواهید در این دوره بسازید (اگر در ویدیوهای پیش نمایش ببینید بهتر است):
1. بازی کاترپیلار با رابط مناسب و کنترل صفحه کلید.
2.ماشینحساب هوشمند - نیازی به اضافه کردن نمادها نیست، فقط اعداد بدهید و هر عملیاتی را بخواهید.
3. برنامه پایگاه داده روتین خود با رابط کاربری مناسب.
4. یک بازی شکار تخم مرغ با رابط گرافیکی و کنترل صفحه کلید.
5. حیوان خانگی روی صفحه نمایش خود با حرکات.
6.پروژه Match maker.
7. گرافیک ربات.
8. مارپیچ Kaliedo و مارپیچ کلیدوسکوپ اصلاح شده (طراحی گرافیکی).
9. یک پلاتر داده خودکار با بیش از 30 نوع نمودار.
10. یک طرح بیسمن جغرافیایی.
11. پروژه تجزیه و تحلیل کلان داده (بیش از 60 میلیون داده).
12.Tic Tac Toe هوشمند مصنوعی (بازی در برابر رایانه).
13.A Dictionary.
14. بازی جلاد.
15.شبیه ساز تاس تابیدن.
مربی هی! من Dev هستم و یک برنامه نویس در پایتون با تخصص در زمینه هوش مصنوعی و یادگیری ماشین هستم و همچنین مهندس الکترونیک و ارتباطات هستم. من سعی می کنم دوره های کاملی را در مورد برخی موضوعات با دانش کاربرد عملی ایجاد کنم تا به دانشجویان ارائه دهم تا آنها بتوانند هر آنچه را که مربوط به موضوعات مورد علاقه خود است کاملاً یاد بگیرند
نمایش نظرات