لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش توسعه سایه واقعی حباب صابون در RenderMan برای مایا
Photorealistic Soap Bubble Shader Development in RenderMan for Maya
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در این آموزش RenderMan برای مایا، مراحل متوالی ایجاد یک سایه زن حباب صابون فوتورئالیستی را خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2008 و RenderMan برای Maya 2. در این آموزش RenderMan برای مایا، ما مراحل متوالی ایجاد یک سایه زن حباب صابون فوتورئالیستی را یاد خواهیم گرفت. از یک تصویر مرجع تا سایهزن تمامشده، این ویدئوها نحوه انتخاب مدلهای سایهزنی و پارامترهای سطح را برای استفاده نشان میدهند. ما به ریاضیات و فیزیک مربوطه و نحوه استخراج اجرای سایه زن خواهیم پرداخت. ما مشکلات ناشی از استفاده از raytracing و همچنین انیمیشن در سایه زن و پشتیبانی از استفاده از سایه زن با سیستم ذرات مایا را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2008 و RenderMan برای Maya 2.
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
توسعه سایه واقعی حباب صابون در RenderMan برای مایا
Photorealistic Soap Bubble Shader Development in RenderMan for Maya
بحث در مورد مفاهیم توسعه سایه بان
Discussing Concepts of Shader Development
راه اندازی Shader Development در RenderMan
Shader Development Setup in RenderMan
نگاهی به پارامترها
Looking at Parameterizations
درک و کدگذاری فیزیک پشت حباب صابون
Understanding and Coding the Physics Behind a Soap Bubble
Laurent کار خود را به عنوان یک مهندس نرم افزار رندر در TDIAlias-Wavefront برای IPR-Render آغاز کرد. او سپس به توسعه ظاهر و نویسندگی سایه برای استودیوهای مختلف فیلم هالیوود پرداخت. او از آن زمان شرکتی را راه اندازی کرده است که متخصص در سایه سازی و ارائه مشاوره و توسعه برای صنایع فیلم و بازی است. فهرست جزئی از تیتراژ فیلم او عبارتند از: دایناسور، مرد توخالی، داستان کوسه، وحشی، موج سواری، و ابری با شانس کوفته.
نمایش نظرات