آموزش ایجاد یک آرم سوختن پویا در CINEMA 4D و TurbulenceFD

Creating a Dynamic Burning Logo in CINEMA 4D and TurbulenceFD

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این مجموعه از آموزش های CINEMA 4D و TurbulenceFD ، ما می آموزیم که چگونه یک آرم جالب و پویا ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R14، RealFlow 2014، TurbulenceFD، After Effects 5.5. در این مجموعه از آموزش های CINEMA 4D و TurbulenceFD ، ما می آموزیم که چگونه یک آرم جالب و پویا ایجاد کنیم. ما آرم را با استفاده از آتش منجمد و معکوس و همچنین شبیه سازی مایع خواهیم ساخت. در طول این آموزش ما از CINEMA 4D ، TurbulenceFD و RealFlow برای ادغام شبیه سازی مایع ، آتش سوزی و دود در صحنه خود استفاده خواهیم کرد. علاوه بر این ، ما یاد خواهیم گرفت که زمان و پخش این شبیه سازی ها را کنترل کنیم. ما صحنه سه بعدی خود را تنظیم خواهیم کرد تا در چند پاس رندر ارائه کند و در نهایت ، انیمیشن نهایی را در After Effects ترکیب کند. با پایان این دوره از آموزش CINEMA 4D و TurbulenceFD ، می توانید با استفاده از ابزارهای حرفه ای شبیه سازی صنعت ، آرم های خیالی ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R14، RealFlow 2014، TurbulenceFD، After Effects 5.5.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد یک آرم سوختن پویا در CINEMA 4D و TurbulenceFD Creating a Dynamic Burning Logo in CINEMA 4D and TurbulenceFD

  • تنظیم پرونده صحنه CINEMA 4D ما Setting up Our CINEMA 4D Scene File

  • وارد کردن آرم و شبیه سازی مایع با RealFlow Importing Logo and Simulating a Liquid with RealFlow

  • ذرات مش بندی از یک شبیه سازی مایع Meshing Particles from a Liquid Simulation

  • استفاده از توالی مش مایع برای تنظیم شبیه سازی Using Our Liquid Mesh Sequence to Set up Simulations

  • تنظیم شبیه سازی Turbulencefd ما Adjusting Our Turbulencefd Simulation

  • تنظیم شکل ظاهری دود و آتش ما Adjusting the Appearance of Our Smoke and Fire

  • کنترل پخش و انجماد حافظه پنهان و توالی ها Controlling the Playback and Freezing of Caches and Sequences

  • ایجاد یک بافت فلزی از خراش Creating a Metal Texture from Scratch

  • بهینه سازی صحنه ما برای تولید فلز مایع به عنوان پاسهای جداگانه Optimizing Our Scene to Render Liquid Metal as Separate Passes

  • آماده سازی صحنه برای ایجاد آتش و دود به عنوان مجزا عبور می کند Preparing Scene to Render Fire and Smoke as Separate Passes

  • وارد کردن Render Pass ها و داده های صحنه 3D در After Effects Importing Render Passes and 3D Scene Data into After Effects

  • افزودن نکات نهایی به ترکیب Adding Final Touches to Composition

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک آرم سوختن پویا در CINEMA 4D و TurbulenceFD
جزییات دوره
2h 9m
13
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Smith
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar