آموزش ایمن سازی هسته ASP.NET با OAuth2 و OpenID Connect

Securing ASP.NET Core with OAuth2 and OpenID Connect

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: دانستن نحوه ایمن سازی برنامه ها مهم است، اما دانستن اینکه چرا تصمیمات خاصی می گیریم، مسلماً مهم تر است. در این دوره آموزشی، ایمن سازی هسته ASP.NET با OAuth2 و OpenID Connect، نکات و نکات OAuth2 و OpenID Connect (OIDC) را که استانداردهای پرکاربرد امروزی هستند، یاد خواهید گرفت. ابتدا، بررسی خواهید کرد که این استانداردها شامل چه چیزهایی هستند و چگونه می توانید پیاده سازی های آنها را در ASP.NET Core ادغام کنید. در مرحله بعد، نحوه ایمن سازی یک برنامه وب و یک API، از یکپارچه سازی پشتیبانی OIDC گرفته تا کار با خط مشی های مجوز، مدیریت اعتبارنامه ها و پخش زنده را خواهید دید. در نهایت، نحوه استفاده، پیکربندی و گسترش IdentityServer4 را یاد خواهید گرفت. در پایان این دوره، دانش لازم برای ایمن سازی کارآمد برنامه های ASP.NET خود را خواهید داشت.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

معرفی Introduction

آشنایی با احراز هویت با OpenID Connect Understanding Authentication with OpenID Connect

ایمن سازی برنامه وب Securing Your Web Application

کار با ادعاها در برنامه وب شما Working with Claims in Your Web Application

درک مجوز با OAuth2 و OpenID Connect Understanding Authorization with OAuth2 and OpenID Connect

ایمن سازی API شما Securing Your API

سیاست های مجوز و کنترل دسترسی Authorization Policies and Access Control

موضوعات پیشرفته Advanced Topics

برخورد با اعتبارنامه ها Dealing with Credentials

برخورد با ارائه دهندگان هویت خارجی و 2FA Dealing with External Identity Providers and 2FA

آماده شدن برای تولید Getting Ready for Production

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش ایمن سازی هسته ASP.NET با OAuth2 و OpenID Connect
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
5h 44m
0
Pluralsight (پلورال سایت) pluralsight-small
16 مرداد 1396 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
128
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
Kevin Dockx

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kevin Dockx Kevin Dockx

Kevin Dockx یک معمار ، نویسنده و مشاور راه حل مستقل است و در آنتورپ (بلژیک) زندگی می کند. این روزها او بیشتر به RESTful معماری و امنیت برنامه های وب و برنامه های تلفن همراه متمرکز شده است. با این اوصاف ، او همچنان مراقب پیشرفتهای جدید در مورد سایر محصولات موجود در پشته Microsoft .NET است. وی یک MVP مایکروسافت و یکی از اعضای هیئت مدیره RD MS Community است. او همچنین سخنران منظمی در کنفرانس های مختلف ملی و بین المللی و رویدادهای گروه کاربران است و در پروژه های متن باز متنوعی مانند Microsoft.AspNet.JsonPatch و Marvin.JsonPatch.Dynamic کار می کند. کوین دوست دارد به مکانهایی سفر کند که قبلاً آنها را ندیده است و در جمع چند دوست خوب از یک لیوان شراب لذت می برد.

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.