آموزش مبانی Gradle

Gradle Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: Gradle جدیدترین و بهترین ابزار ساخت جاوا است که قدرت Maven را ارائه می دهد اما دارای یک مدل توسعه بسیار خواناتر ، قابل نگهداری و قدرتمند است. این دوره مقدمه ای برای Gradle است. Gradle ابزاری جاوا است که محیط ساخت شما را مدیریت می کند. این بچه جدید در بلوک ابزارهای ساخت جاوا است و ابزاری است که Android Studio از آن برای ساخت برنامه های اندرویدی استفاده می کند. Gradle به شما امکان می دهد کد خود را کامپایل و آزمایش کنید ، برای برنامه های خود جنگ و جنگ ایجاد کنید ، Javadoc را تولید کنید ، و موارد بسیار دیگر. به راحتی و به راحتی قابل تمدید است. در حالی که Gradle خود به زبان جاوا نوشته شده است ، اما یک DSL که در Groovy نوشته شده است را ارائه می دهد که در آن اسکریپت های پیکربندی را می نویسید. این دوره اصول Gradle را شامل می شود ، از نوشتن وظایف در DSL ، از طریق اجرای جاوا و تست واحد ، تا روشهای گسترش زبان ساخت خود. Gradle سیستم مدیریت وابستگی خود را ارائه نمی دهد اما در عوض می تواند از Maven یا Ivy استفاده کند. ما می بینیم که چگونه هر دو سیستم را پیکربندی و استفاده کنیم. سرانجام کلاس به Gradle 'wrapper' نگاه می کند ، مکانیزمی برای اطمینان از اینکه توسعه دهندگان شما همیشه از نسخه صحیح Gradle استفاده می کنند.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • مقدمه ای بر Gradle Introduction to Gradle

  • Gradle در مقایسه با مورچه و Maven Gradle Compared to Ant and Maven

  • نصب Gradle Installing Gradle

  • اجرای Gradle برای اولین بار Running Gradle for the First Time

  • مقدمه ای بر Gradle Wrapper Introduction to the Gradle Wrapper

وظایف پایه اصلی Basic Gradle Tasks

  • مقدمه Introduction

  • نوشتن کارهای ساده Writing Simple Tasks

  • وظایف در حال اجرا Running Tasks

  • مراحل کار Task Phases

  • وابستگی های کار Task Dependencies

  • تنظیم ویژگی ها در وظایف Setting Properties on Tasks

وابستگی های کار Task Dependencies

  • وابستگی های کار Task Dependencies

  • استفاده از mustRunAfter و shouldRunAfter Using mustRunAfter and shouldRunAfter

  • با استفاده از finalizedBy Using finalizedBy

وظایف تایپ شده Typed Tasks

  • مقدمه ای بر وظایف تایپ شده Introduction to Typed Tasks

  • با استفاده از وظیفه کپی Using the Copy Task

  • استفاده از وظیفه کپی برای جایگزینی متن Using the Copy Task to Substitute Text

ساخت یک پروژه جاوا Building a Java Project

  • مقدمه ای بر پلاگین جاوا Introduction to the Java Plugin

  • نوشتن اولین ساخت جاوا Writing Your First Java Build

  • جزئیات پلاگین جاوا Details of the Java Plugin

  • با استفاده از Gradle Daemon Using the Gradle Daemon

  • نوشتن ساخت چند پروژه Writing a Multi-project Build

  • همه را با هم جمع کنید - ساخت یک پروژه Bringing It All Together - Building a Project

وابستگی ها Dependencies

  • مقدمه ای بر مخازن Introduction to Repositories

  • با استفاده از مخازن Using Repositories

  • وابستگی های ذخیره شده Caching Dependencies

آزمایش کردن Testing

  • مقدمه Introduction

  • تست های در حال اجرا Running Tests

  • استفاده از فیلترها برای انتخاب تست ها Using Filters to Select Tests

  • افزودن سایر انواع تست به ساخت شما Adding Other Test Types to Your Build

Gradle Wrapper Gradle Wrapper

  • مقدمه ای بر Gradle Wrapper Introduction to the Gradle Wrapper

  • لفافه در جزئیات The Wrapper in Detail

  • با استفاده از Team City و Gradle Wrapper Together Using Team City and the Gradle Wrapper Together

نمایش نظرات

آموزش مبانی Gradle
جزییات دوره
2h 15m
33
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
342
4.4 از 5
دارد
دارد
دارد
Kevin Jones
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kevin Jones Kevin Jones

مدت ها پیش در دانشگاهی بسیار دور ، کوین عاشق برنامه نویسی شد. در ابتدا با کامپیوتر DEC20 دانشگاه BASIC و Pascal و کمی از Fortran را انجام می دهید. اولین کار او این بود که او به نوشتن دسته PL/1 در یک سیستم اصلی IBM پرداخت و در آنجا نیز لذت های عجیب و غریب JCL را کشف کرد. او پس از کشف لذت های dBase IV در رایانه های شخصی IBM به زودی دریافت که سیستم های چند کاربره برای او مناسب نیستند. از آنجا که او به C و API ویندوز معتاد شد از این رو به پایین بود. او که فقط کد نویسی ویندوز 1 را از دست داده بود ، برای 16 نسخه بیتی دیگر از ویندوز ، 2 و 3 ، از جمله نسخه های مختلف آماده شبکه ، کد را انجام داد. او هنوز به سختی ناشی از مجبور شدن به همراه داشتن IBM Token Ring MAU را با خود به یاد آورده است. پس از تلاش برای وانمود کردن اینکه ویندوز و C واقعاً شی گرا هستند ، تصمیم گرفت که بهتر است C ++ را یاد بگیرد. در حدود همین مرحله بود که او دریافت که علاوه بر نوشتن کد برای امرار معاش ، می توان بابت گفتن نحوه نوشتن کد برای امرار معاش به او پول پرداخت کرد. وی قبل از اینکه روحیه او در پشت پشتیبانی OLE در MFC شکسته شود ، ویندوز ، MFC و C ++ را برای یک شرکت آموزشی در انگلیس تدریس می کرد ، وقتی که سرانجام از کابوس کد مدیریت نشده به نیروانای زمان اجرا مدیریت شده به نام جاوا دور شد. در این زمان بود که او در چندین کنفرانس JavaOne که معمولاً با موضوع Servlets ، JavaServer Pages و برچسب های کتابخانه ای صحبت می کرد. پس از خرید کارمندان Sun ، مقادیر زیادی از Apple Martini کوین برای مشخصات Servlet و JSP به گروه های متخصص دعوت شد. اوه ، چطور وقتی دات نت خندید ، خندید و همان استدلال ها در مورد تخریب غیر قطعی و جمع آوری زباله ها که اکنون در دنیای جاوا کلاه بسیار قدیمی بودند ، ایجاد شد. او سرانجام حدود هشت سال پیش دستهای خود را در C # و .Net کثیف کرد ، دوباره در لایه وب کار می کرد و از هر دقیقه استفاده از هیولایی که ASP.Net Web Forms بود و متنفر بود ، متنفر بود. تا اینکه MVC سرانجام احساس کرد که به خانه مایکروسافت آمده است. البته البته MVC سال گذشته است و کوین بیشتر و بیشتر بر روی مشتریان ثروتمند تمرکز می کند و از JavaScript و ابزارهایی مانند Knockout و AngularJS استفاده می کنند. او معتقد است که جاوا اسکریپت بهترین چیز از آنجا که ، جاوا اسکریپت است. او هنوز علاقه خود را برای توسعه و تدریس حفظ کرده است. صرف حدود یک چهارم سال با انجام مورد دوم و بیشتر اوقات با انجام کار قبلی. وقتی جلوی کامپیوتر گیر نکرده اید ، می توانید او را پیدا کنید: با بینی خود در کتاب ، یک کتاب ترجیحاً خوب است ، اما تقریباً هر کتابی این کار را می کند. تماشای فیلم؛ پیاده روی؛ دویدن یا با دیدن ورزش در تلویزیون همسرش را اذیت کند.