آموزش مجسمه سازی دارایی بازی در مخلوط کن

Sculpting a Game Asset in Blender

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: ابزارهای مجسمه سازی بلندر برای مدل سازی بسیار مناسب هستند ، اما همچنین می توانند برای ایجاد بافت هایی با جزئیات دقیق برای مدلهای سه بعدی شما ، چه برای انیمیشن و چه برای بازی ، مورد استفاده قرار گیرند. در این دوره ، Darrin Lile نحوه استفاده از اصلاح کننده چند منظوره و ابزار مجسمه سازی Blender را برای ایجاد نقشه های بافتی که اطلاعات مجسمه سازی با پلی بالا را شبیه سازی می کنند ، نشان می دهد. وی روند پخت این بافت ها را روی نقشه های بافت طبیعی و انسداد محیط بررسی می کند و سپس نشان می دهد که چگونه آنها را در دارایی های بازی 3D خود در Unity اعمال کنید.
موضوعات شامل:
  • مدل سازی یک شی متقارن در بلندر
  • اشعه ماورا بنفش اشیا در مخلوط کن
  • ایجاد جزئیات بسیار بالا مجسمه سازی
  • استفاده از برس های ماسک و ماسک
  • ایجاد جزئیات خوب
  • پخت و استفاده از نقشه های بافت
  • وارد کردن و آزمایش نقشه های بافت در Unity

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. مدل سازی چکش 1. Modeling the Hammer

  • بارگیری یک تصویر پس زمینه Loading a background image

  • مدل کردن سر چکش Modeling the hammer head

  • مدل سازی دسته Modeling the handle

  • مدل سازی لوازم جانبی Modeling the accessories

  • چکش را تمام کنید Finishing the hammer

2. UV نگاشت چکش 2. UV Mapping the Hammer

  • اشعه ماوراء بنفش نقشه کشیدن سر چکش UV mapping the hammer head

  • UV دسته را نگاشت UV mapping the handle

  • UV نقشه برداری لوازم جانبی UV mapping the accessories

  • در پایان نقشه UV Finishing the UV map

  • سازماندهی و آزمایش نقشه UV Organizing and testing the UV map

3. مجسمه سازی جزئیات 3. Sculpting the Details

  • ایجاد نسخه ای با کیفیت بالا Creating a high-poly version

  • اصلاح کننده Multiresolution The Multiresolution modifier

  • قلم مو مجسمه سازی The Sculpt Brush

  • برس ماسک The Mask Brush

  • ابزار Anchor The Anchor tool

  • ایجاد جزئیات دقیق Creating fine details

4- پخت و استفاده از بافت ها 4. Baking and Applying the Textures

  • آماده سازی برای پخت نقشه های بافت Preparing to bake the texture maps

  • پخت نقشه های انسداد طبیعی و محیطی (AO) Baking the normal and ambient occlusion (AO) maps

  • واردات و آزمایش در یونیتی Importing and testing in Unity

نتیجه Conclusion

  • نتیجه گیری و مراحل بعدی Conclusion and next steps

نمایش نظرات

آموزش مجسمه سازی دارایی بازی در مخلوط کن
جزییات دوره
1h 41m
23
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
58,851
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Darrin Lile
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Darrin Lile Darrin Lile

مدرس معتبر Blender Foundation