آموزش کارگاه گره مدلسازی و هندسه بلندر 4

Blender 4 Modeling and Geometry Node Workshop

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:




معرفی: 'Blender 4: Modeling and Geometry Node Workshop'!

برای شروع یک سفر جادویی با جدیدترین و جذاب‌ترین کلاس Skillshare سال ما آماده شوید.

با یک راهنمای جامع 40 ساعته متمرکز بر ساخت برج جادوگر با استفاده از Blender 4، به دنیای عرفانی معماری فانتزی شیرجه بزنید.

این کلاس Skillshare شما را از طریق ایجاد یک برج جادوگر سبک، همراه با یک برکه آرام و یک پل سنگی باستانی راهنمایی می‌کند.

معماری فانتزی استاد با بلندر 4: کارگاه گره مدلسازی و هندسه

"Blender 4: Modeling and Geometry Node Workshop" برای انتقال شما به قلمرویی طراحی شده است که در آن نیروهای مخفی قدرتمند پایه های این ساختار جادویی را شکل می دهند، ایده آل برای جادوگران در حال آموزش یا جادوگران چاشنی کار.

این چیزی است که «Blender 4: Modeling and Geometry Node Workshop» را جادویی می کند:

  1. پایه داستان سرایی فانتزی: با یادگیری نحوه استفاده مؤثر از مراجع برای برنامه ریزی برج جادوگر خود شروع کنید، اطمینان حاصل کنید که هر مناره و دری به روایت کلی تسلط مخفیانه کمک می کند.
  2. گام به گام Greyboxing و نورپردازی: شکل‌های اولیه و نورپردازی برج خود را در همان ابتدای کار ایجاد کنید، و یک پایه محکم برای جزئیات پیچیده ایجاد کنید.
  3. افزایش مهارت های پیشرونده: از روش های مبتدی تا تکنیک های حرفه ای پیشرفته، مهارت های مدل سازی خود را به صورت استراتژیک در کلاس ارتقا دهید. یاد بگیرید که عناصر ساده و در عین حال مسحورکننده ای مانند درها و دیوارها ایجاد کنید و به ساختارهای پیچیده تر مانند راه پله های پیچ در پیچ و لامپ های پرآذین پیش بروید.
  4. تسلط بر گره‌های هندسه: از مجموعه گره‌های هندسی منحصربه‌فرد استفاده کنید تا جزئیات معماری جذاب و عناصر جادویی را به برج خود اضافه کنید.
  5. Shader and Texture Wizardry : هنر توسعه سایه بان را کاوش کنید تا بافت هایی را که برج شما را پوشیده از رمز و راز و افسون می کند زنده کنید.
  6. مجسمه‌سازی مناظر جادویی: تکنیک‌های ساده برای مجسمه‌سازی زمین‌هایی که برج شما را احاطه کرده‌اند، بیاموزید و محیط فوق‌العاده را بهبود ببخشید.
  7. نقاشی با وزن برای عناصر طبیعی: نحوه استفاده از نقاشی با وزنه برای ایجاد چمن های سرسبز و واقعی در اطراف محوطه برج را بیابید.
  8. نقاشی ورتکس برای زمین‌های با جزئیات: برای افزودن عمق و واقع‌گرایی به مناظری که پایه اقامتگاه جادوگرانه شما را تشکیل می‌دهند، با نقاشی راس دست به کار شوید.
  9. ترکیب‌بندی برای متحرک کردن صحنه: در ترکیب‌سازی در Blender وارد شوید تا به صحنه‌های خود جان بدهید، و مطمئن شوید که آنها داستانی از جذابیت عرفانی و قدرت باستانی را روایت می‌کنند.
  10. توسعه کامل صحنه: از مفهوم سازی تا رندر نهایی، یک صحنه کامل ایجاد کنید که روح یک زمین آموزشی جادویی برای جادوگران را در بر می گیرد.


ویژگی های کلیدی 'Blender 4: Modeling and Geometry Node Workshop':

  • ایجاد برج جادوگر دلربا: برجی بسازید که با مناره های بلند و درهای جادویی خود آسمان را سوراخ می کند، که توسط یک حوض عرفانی و یک پل سنگی احاطه شده است که کنجکاوها را به کاوش بیشتر دعوت می کند.

  • بسته منابع گسترده: به مجموعه متنوعی از منابع، از جمله گره‌های هندسی سفارشی، سایه‌زن‌ها و نقشه‌های بافت دسترسی پیدا کنید. بیاموزید که چگونه این ابزارها را به طور یکپارچه در خلاقیت های جادویی خود ادغام کنید.

  • مسیر یادگیری ساختاریافته: مسیری را دنبال کنید که شما را از اصول مدل‌سازی سه‌بعدی به سمت تکنیک‌های پیچیده حرفه‌ای راهنمایی می‌کند و از منحنی یادگیری منطبق با تمام سطوح مهارت اطمینان می‌دهد.

  • تکنیک‌های نوآورانه برای رئالیسم و ​​فانتزی: به تنظیمات پیشرفته دوربین، استراتژی‌های نورپردازی، و تکنیک‌های ترکیب‌بندی برای تقویت جلوه‌های جوی و تأثیر داستان‌گویی صحنه‌هایتان تسلط پیدا کنید.

  • تمرین‌های تعاملی و عملی: با تمرین‌های عملی شرکت کنید که شما را تشویق می‌کند تا آنچه را که آموخته‌اید در محیط‌های عملی به کار ببرید و اعتماد به نفس و شایستگی‌تان را افزایش می‌دهد.

راهنمای گام به گام ساختن برج جادوگر با برج‌های عجیب و چند برجکی، پنجره‌های درخشان گرم و راه پله‌های پیچ در پیچ عجیب، این کلاس Skillshare برای باز کردن رازهای ایجاد سازه‌هایی طراحی شده است که به نظر می‌رسند. درست از یک کتاب داستان کنده شده است.

  1. مقدمه ای بر Blender 4 و کلاس
  • مروری بر رابط Blender و اهداف کلاس.
  • درک پروژه: برج جادوگر.

  1. مدل سازی مبانی
  • جعبه خاکستری برج و عناصر اطراف.
  • ایجاد روشنایی و محیط اولیه.

تکنیک های مدل سازی پیشرفته

  • ایجاد ویژگی های معماری دقیق مانند راه پله ها و لامپ های تزئین شده.
  • تکنیک‌هایی برای پنجره‌ها و درهای کاربردی و زیبا.

ایجاد سایه و بافت

  • ایجاد سایه بان برای مواد مختلف مانند آب، سنگ و چوب.
  • نقاشی بافت برای افزایش رئالیسم و ​​جزئیات.

مجسمه سازی و زمین

  • تکنیک‌هایی برای ایجاد زمین‌ها و مناظر واقعی.
  • رنگ آمیزی راس و وزن برای گیاهان طبیعی.

داستان سرایی محیطی

  • ادغام عناصری که داستانی را از طریق معماری بیان می کنند.
  • طراحی با در نظر گرفتن روایت برای جذب بینندگان.

ترکیب بندی و نهایی سازی صحنه

  • استفاده از کامپوزیتور Blender's برای افزودن کارهای نهایی.
  • تنظیمات رندر برای خروجی بهینه.

صحنه برج جادوگر «Blender 4: Modeling and Geometry Node Workshop» شما شامل موارد زیر خواهد بود:

  • یک برج بزرگ
  • پل سنگی قوسی
  • برکه آرام با ویژگی های آب
  • مسیرهای سنگفرش و راهروهای حصاردار
  • زمین سرسبز با فلور سبک

بسته منابع

پتانسیل کامل پروژه های سه بعدی خود را با بسته منابع جامع ما باز کنید. این بسته دارای 14 سایه بان متنوع، 10 مدل درخت منحصر به فرد، بسته های علفزار و آب گسترده، انواع مختلف شاخ و برگ، یک مرجع انسانی، و 8 گره هندسی ارزشمند برای ایجاد همه چیز از سنگ های سبک گرفته تا مسیرهای سنگفرش پیچیده است.

خلاصه همه چیز

با دستورالعمل های گام به گام ما، یاد خواهید گرفت که چگونه:

  • مدل معماری تلطیف شده قرون وسطایی با ساختارهای نیمه چوبی متمایز آن.
  • اکوسیستم های پر جنب و جوشی از گیاهان ایجاد کنید که به صحنه شما روح می بخشد.
  • نورپردازی طراحی کنید که درخشش اثیری ایجاد کند و مدل شما را به چراغی از گرما تبدیل کند.
  • از بافت‌ها و موادی استفاده کنید که حسی از واقع‌گرایی را به خلاقیت خارق‌العاده شما می‌دهد.

این صحنه با طراحی دقیق در "Blender 4: Modeling and Geometry Node Workshop" نه تنها مهارت های فنی مورد نیاز برای مدل سازی پیشرفته سه بعدی را به شما می آموزد، بلکه شما را در هنر ایجاد یک محیط فانتزی که داستانی از رمز و راز و جادو را روایت می کند غرق می کند. .

به جای یک معمار جادوگر قدم بگذارید و ساختاری را زنده کنید که نه تنها از نظر بصری خیره کننده است، بلکه سرشار از افسانه های جادویی است.

برای طلسم کردن با مکان نما آماده شوید و با خلاقیت خود افسون ببافید!

تا برخورد جادویی بعدی ما، مدلینگ مبارک!

نیل


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • قرار دادن بوته ها و بوته ها Placing Shrubs and Bushes

  • UV باز کردن و بافت یک راه پله UV Unwrapping and Texturing a Staircase

  • اجرای انسداد محیطی برای عمق Implementing Ambient Occlusion for Depth

  • ادامه مدل سازی برای درب، افزودن لولا با استفاده از تکنیک های تقسیم بندی، ایجاد هکتار Continuing modeling for door, adding hinges using subdivision techniques, creating ha

  • استفاده از منابع برای مدلسازی دقیق Utilizing References for Accurate Modeling

  • افزودن فریم نهایی به فانوس Adding final frame work to lantern

  • اضافه کردن تقارن شعاعی به صورت دستی روی چارچوب چوبی برای پیچیده شدن در اطراف برج Manually adding in radial symmetry onto wood framework to wrap around tower

  • ساخت چارچوب چوبی تزئینی Crafting Decorative Wood Framework

  • تزیین اکستنشن با چارچوب چوبی Decorating Extensions with Wooden Framework

  • بهبود فونداسیون راه پله با دال های چوبی Improving staircase foundation with wooden slabs

  • استفاده از گره های هندسی برای کاشی کاری سقف Utilizing Geometry Nodes for Roof Tiling

  • مدل سازی سقف های مخروطی شکل با ژنراتور سقف و اصلاح کننده کاهو Modeling stylized cone shape rooftiles with roof generator and letuce modifier

  • تکیه گاه های تزئینی چوبی برای گسترش برج Wood decorative supports for tower extentions

  • استفاده از گره هندسه زنجیره ای برای آویزان کردن فانوس Using Chain geometry node to hang lantern

  • ایجاد قاب Placeholder برای جواهر در در Creating Placeholder frame for gem in door

  • ایجاد پایه های سنگی سبک با استفاده از ژنراتور گره هندسه سنگ Creating Stylized Stone Props using Stone Geometry Node Generator

  • سازماندهی مجدد مجموعه های ما Reorganizing our collections

  • افزودن نگین به در و ایجاد تنوع دیگری از در با پنجره در آن Adding gem to door and creating another variation of door with windows in it

  • Greyboxing پیشرفته: برج ها و پله ها Advanced Greyboxing: Towers and Staircases

  • ترفندهای نهایی کامپوزیتور و تنظیمات پس زمینه Final Compositor Tweaks and Background Adjustments

  • اصول مدلسازی سه بعدی در بلندر Fundamentals of 3D Modeling in Blender

  • افزودن جزئیات به برج Adding detail to tower

  • استایل دادن به ویندوز با بافت های سفارشی Styling Windows with Custom Textures

  • مدل سازی ساپورت چوبی فانوس Modelling wood support for lantern

  • UV Unwrapping برای پنجره های کوچک UV Unwrapping for Small Windows

  • مدل سازی پل: تکنیک ها و ابزارها Bridge Modeling: Techniques and Tools

  • اضافه کردن جزئیات اضافی مانند پنجره ها و تکیه گاه های چوبی به قسمت بالایی بکسل اصلی Adding Additional Detail like windows and wood supports to upper section of main towe

  • تقویت پله ها با بافت چمن Enhancing Staircases with Grass Textures

  • جزئیات اضافی برای گسترش برج Additional detail for tower extentions

  • کار با تیرهای چوبی برای دیوار Working with wood beams for the wall

  • افزودن راه پله طبقه دوم با استفاده از ژنراتور پلکان گره هندسی Adding Second Floor staircaise using geometry node staircase generator

  • استفاده از بافت ها در عناصر معماری Applying Textures to Architectural Elements

  • مدلسازی و بافت دودکش برنجی Modeling and texturing brass chimney

  • ادامه ایجاد طرح سنگ برای زمین و افزودن راه پله به شکل Continuing to create stone design for terrain and addaing staircase onto shape

  • سازماندهی پروژه های مخلوط کن برای کارایی Organizing Blender Projects for Efficiency

  • مدل سازی بین پنجره برای درب نهایی Modeling window instert for final door

  • بازکردن و افزودن کاشی های سقف با اشعه ماوراء بنفش UV unwrapping and adding roof tiles

  • تنظیم پارامترهای Meadow با گره های هندسی Adjusting Meadow Parameters with Geometry Nodes

  • طراحی ورودی ها و خروجی های کاربردی Designing Functional Entrances and Exits

  • چارچوب مدل سازی برای تزئین برج Modeling framework to decorate tower

  • مقدمه ای بر مدیریت دارایی Blender Introduction to Blender's Asset Manager

  • تنظیم تنظیمات سایه زن برای کاشی های سقف Adjusting Shader Settings for Roof Tiles

  • ساخت چارچوب های دقیق سقف Constructing Detailed Roof Frameworks

  • بهینه سازی پارامترهای رندر در بلندر Optimizing Rendering Parameters in Blender

  • نهایی کردن قرار دادن شاخ و برگ در مخلوط کن Finalizing Foliage Placement in Blender

  • بهینه سازی مخلوط کن برای اصول عملکرد Blender Optimisation for performance basics

  • UV باز کردن بخش پایینی برج UV unwrapping bottom section of tower

  • مبانی سایه زن برای مواد واقعی Shader Basics for Realistic Materials

  • در ادامه با چارچوب چوبی تزئینی Continuing with decorative wood framework

  • مدل سازی تغییرات منحصر به فرد پنجره در بلندر Modeling Unique Window Variations in Blender

  • مدل سازی تغییرات درب نهایی Modeling final door variation

  • استفاده از تکنیک های درجه بندی رنگ در بلندر Applying Color Grading Techniques in Blender

  • لمس نهایی به چارچوب Final Touches to Framework

  • افزایش جزئیات در ساختمان‌های جادوگر Greybox Enhancing Details in Greybox Wizard Buildings

  • ایجاد منبع نور کف کوچک Creating small floor light source

  • در ادامه مدل سازی درب اسکلت سنگی continuing to model stone frame door

  • تکنیک های کاربردی بافت برای ویندوز Texture Application Techniques for Windows

  • افزودن دکوراسیون به ویندوز سه بعدی ما Adding Decoration to our 3D Windows

  • کار بر روی برآمدگی پایه برای برج Working on base overhang for tower

  • کار بر روی زمین بیرونی، مدل سازی حصار برای پشت برج Working on outer field, modeling a fence for backside of tower

  • استفاده از Boolean و Bend Modifiers برای یک ظاهر طراحی Using Boolean and Bend Modifiers for Styling

  • نهایی شدن راه پله Finalizing Staircase

  • بهینه سازی دارایی ها در حالی که به پیش نمایش رندر نگاه می کنید Tweaking assets whilst looking at render preview

  • تقویت سازه طبقه دوم Reinforcing Second Floor structure

  • مدل سازی درب قاب سنگی Modeling stone framed door

  • اضافه کردن تکیه گاه های چوبی در اطراف بخش بزرگ برج Adding Wood Supports around Large tower Section

  • تغییرات در مدلسازی پنجره Variations in Window Modeling

  • مدل سازی ورودی های آب در بلندر Modeling Water Entrances in Blender

  • ایجاد تغییر نور دوم، باز کردن uv از اطلس، استفاده از uv جادویی برای کپی کردن uv sh Creating 2nd light variation, uv unwrapping from atlas, using magic uv to copy uv sh

  • مدل سازی گسترش درب پشتی modeling backdoor extention

  • طراحی پله های منحنی با گره های هندسی Designing Curved Staircases with Geometry Nodes

  • راه اندازی چارچوب برای قرار دادن پنجره Framework Setup for Window Placement

  • افزودن نرده بر روی پلکان منحنی با استفاده از اصلاح کننده های آرایه و منحنی Adding Railing onto curved staircase using array and curve modifiers

  • منابع نور نقطه تنظیم دقیق در بلندر Fine-Tuning Point Light Sources in Blender

  • شبیه سازی پرچم های پارچه ای در بلندر Simulating Cloth Flags in Blender

  • اضافه کردن درختان و شاخ و برگ آب Adding Trees and Water Foliage

  • تکنیک های پاکسازی برای برنامه های افزودنی برج جادوگر Cleanup Techniques for Wizard Tower Extensions

  • اضافه کردن آب و پالایش حکاکی راه پله در داخل زمین Adding water and refining staircase engraving within terrain

  • مدل سازی سقف پرآذین، تکیه گاه های چوبی منحنی Modeling ornate roof, curving wood supports

  • به افزودن جزئیات به فانوس روشن ادامه می دهیم Continuing to add detail to light lantern

  • قرار دادن منابع نوری کوچکتر و اتصال آنها به ساختار جادوگر Placing smaller light sources and attaching them to the wizzard structure

  • استفاده دینامیک از اصلاح کننده های آینه برای نرده ها Dynamic Use of Mirror Modifiers for Railings

  • استفاده از گره هندسی پیچک برای رشد شاخ و برگ روی برج Making use out of ivy geometry node to grow foliage on tower

  • ادامه مدل‌سازی اتصال سقف برای جلو continuing to model roof attachment for the front

  • افزودن تکیه گاه های چوبی اضافی به راه پله و اصلاح اتصال آنها به برج Adding additional wood supports to staircase and refinining their attachment to tower

  • شروع Greyboxing با اشکال اولیه Starting Greyboxing with Primitive Shapes

  • اضافه کردن پشتیبانی سازه برای برج Adding Structural Support for tower

  • ادامه روند مدل سازی لولا برای ایجاد یک تغییر دیگر Continuing hinge modeling process to create another variation

  • اصلاح تراز اشیاء در مدل های Greybox Refining Object Alignment in Greybox Models

  • تنظیم مش پلکان و افزودن بافت Adjusting Staircase mesh and adding texture

  • بخش منحنی بالکن، اضافه کردن نرده ها و اصلاح شکل Balcony Curved Section, adding railings and refining shape

  • استفاده از سایه زن رنگ Vertex Applying Vertex paint terrain shader

  • ساخت اسلب سنگی با جزئیات در بلندر Crafting Detailed Stone Slabs in Blender

  • مدل سازی تکیه گاه های چوبی مارپیچ Modeling spiral wood supports

  • مدل سازی قاب حمایت از چوب سقف Modeling roof wood support frame

  • سقف مدلسازی که به شکل مثلثی سبک اکسترود می شود Modeling roof that extrudes in a stylized triangular shape

  • شروع فرآیند مجسمه سازی از زمین، ایجاد شکل پایه و تغییر شکل آن برای گرفتن کنستا Starting sculpt process of terrai, creating base shape and remeshing it to get consta

  • ایجاد میله های فلزی برای روشنایی فانوس Creating metal bars for lantern lighting

  • جابجایی دستی کاشی های سقف برای مطابقت با شکل سبک سقف Manually moving roof tiles to conform to stylized shape of roof

  • کارگاه گره مدلسازی و هندسه بلندر 4 Blender 4 Modeling and Geometry Node Workshop

  • آماده سازی مدیر دارایی خود با یک بسته منبع Preparing Your Asset Manager with a Resource Pack

  • کاوش در بسته منابع Blender و منابع Exploring Blender's Resource Pack and References

  • افزودن چارچوب چوبی تزئینی بر روی برج با استفاده از اصلاح کننده های جامد، اریب و آینه Ading decorative wood framework onto tower using solidify, bevel and mirror modifiers

  • مدل سازی اتصال سقف سبک با ژنراتور کاشی و منحنی برای چارچوب چوبی Modeling stylized roof attachment with tile generator and curves for wood framework

  • کار بر روی چارچوب چوبی برای برج گرد Working on wood framework for round tower

  • مدل سازی سقف و قاب چوبی برای گسترش برج Modeling rooftop and wood frame for tower extention

  • مدلسازی طبقه دوم برج جادوگر، راهرو بالکن Modelling Second Floor of wizzard tower, balcony walkway

  • UV باز کردن و تست قرار دادن پنجره UV Unwrapping and Testing Window Placement

  • افزودن پنجره ها و قاب چوبی تزئینی Adding windows and decorative wood frame

  • تکنیک های اساسی برای پیش نمایش رندر در بلندر Basic Techniques for Render Preview in Blender

  • تکنیک های مدل سازی پنجره تک قاب Single Frame Window Modeling Techniques

  • واردات و استفاده از دارایی های خارجی Importing and Utilizing External Assets

  • نقاشی در بافت های سنگی و خاکی با استفاده از رنگ آمیزی راس Painting in stone and dirt textures using vertex painting

  • فانوس مدلینگ Modeling Lantern

  • مدل سازی اسلب لبه سنگ برای پل Modeling Stone Edge Slabs for Bridges

  • چارچوب ساختمان برای الحاقات سازه ای Building Framework for Structural Extensions

  • طراحی و مدلسازی پنجره دایره ای Circular Window Design and Modeling

  • جزئیات اضافی برای پشتیبانی از سنگ Additional detail for stone support

  • شروع طرح های پنجره از مراجع Starting Window Designs from References

  • شکستن توری برای ایجاد کاشی های چوبی کوچک برای فانوس، با استفاده از مقیاس بندی متناسب Breaking up mesh to create small wood tiles for lantern, using proportional scaling

  • افست تصادفی روی چارچوب چوبی و بافت UV برای طراحی طبیعی تر Random offset on wood framework and uv texturing for more natural design

  • ساخت چارچوب های پشتیبانی برای پشت بام ها Building Support Frameworks for Roofs

  • مدل سازی دکوراسیون پنجره متقارن برای قاب Modeling symmetrical window decorations for frame

  • مدل سازی اسلب سنگ Modeling Stone Slabs

  • تسلط بر درزها و برنده ها برای مدل سازی تمیز Mastering Seams and Sharps for Clean Modeling

  • ایجاد پلکان منحنی برای پشت برج با استفاده از Geometry Node Creating Curved Staircase for the back of tower using Geometry Node

  • قرار دادن Lightposts Placing Lightposts

  • اصلاح فرم مجسمه سازی Refining sculpting form

  • تقویت سازه سقف با تیرهای چوبی Reinforcing roof structure with wood beams

  • مدل سازی تکیه گاه های چوبی برای راه پله در طبقه دوم Modelling wood supports for staircase on 2nd floor

  • چارچوب های چوبی پیچیده باز کردن UV UV Unwrapping Complex Wood Frameworks

  • شروع مدلسازی بر روی ساختار برج گرد نهایی جادوگر Starting modeling on final wizard round tower structure

  • ایجاد شیدر مواد Ivy Root Creating Ivy Root material shader

  • ساخت قاب های ورودی زیر آب Crafting Underwater Entrance Frames

  • ایجاد طاق نما تکیه گاه سنگی Creating stylized stone support archway

  • مدل سازی مخروط شکل دار پشت بام با استفاده از گره هندسی و اصلاح کننده کاهو Modeling Stylized Cone Shape Rooftop usisng geometry node and letuce modifier

  • گسترش برج جادوگر با برنامه های افزودنی جدید Expanding the Wizard Tower with New Extensions

  • اضافه کردن نرده به پله ها در بلندر Adding Railings to Staircases in Blender

  • شروع به کار بر روی ساختار نهایی گوشه محیط جادوگر Starting to work on final structure corner of wizard environment

  • تقویت نور صحنه با منابع اضافی Enhancing Scene Lighting with Additional Sources

  • تنظیم مجدد حصار سنگی و جابجایی تخته های جداگانه با استفاده از ادیتین متناسب Readjusting our stone fence and offseting individual planks using proportional editin

  • باز کردن و بافت UV UV unwrapping and texturing

  • بهبود صحنه ها با Compositor برای رنگ های پر جنب و جوش Enhancing Scenes with Compositor for Vibrant Colors

  • افزودن پنجره و چارچوب به دیوار ساختمان جادوگر Adding window and framework to wall of wizard building

  • افزودن افست تغییرات تصادفی برای چارچوب و استفاده از کاهو برای خم کردن سقف Adding Random variation offset for framework and using lettuce to bend roof

  • ایجاد سطح سنگفرش با استفاده از گره هندسی سنگفرش Creating Cobblestone surface using cobblestone geometry node

  • استفاده از چمنزارهای رنگ آمیزی شده با وزن Applying Weight-Painted Meadows

  • مدل سازی قطعه تزئینی برای پشت بام و شروع فرآیند مدل سازی برای درب Modeling Decorative piece for rooftop and starting modeling process for Door

  • پالایش مکان سنگفرش با استفاده از حالت مجسمه سازی Refining cobblestone location using sculpt mode

  • استفاده از قلم مو و ابزار قلموی صاف برای مجسمه سازی زمین Using claybrush and smooth brush tool for sculpting terrain

  • تسلط بر ناوبری Blender's Viewport Mastering Blender's Viewport Navigation

  • مدل سازی سقف های اصلی در بلندر Modeling Main Roofs in Blender

  • سازماندهی پروژه ها با مجموعه ها و لایه ها Organizing Projects with Collections and Layers

  • ایجاد آرک با اصلاح کننده های Boolean Creating Arches with Boolean Modifiers

نمایش نظرات

آموزش کارگاه گره مدلسازی و هندسه بلندر 4
جزییات دوره
1d 4h 55m
154
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
9
- از 5
ندارد
دارد
دارد
3D Tudor
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

3D Tudor 3D Tudor

مدرس سه بعدی

به 3D Tudor خوش آمدید! این یک شرکت آموزشی تک نفره است و من به ایجاد دوره‌هایی با دستورالعمل‌های واضح و کامل افتخار می‌کنم که شما را به سطح بعدی مدل‌سازی سه بعدی و انیمیشن می‌برد.

هدف من این است که دوره‌های بدون سر و صدایی را در مورد مدل‌سازی سه‌بعدی به شما ارائه دهم که به شما کمک می‌کند مجموعه مهارت‌ها، گردش کار و در نهایت مجموعه کاری خود را گسترش دهید. من متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای هنرجویان هنر سه بعدی و بازی های رایانه ای با استفاده از نرم افزارها و موضوعاتی مانند:

Blender 2.8 | بلندر 2.9 | نقاش مواد | طراح مواد | هودینی | زبراش | مایا | توپوگان | Adobe Photoshop | Crazybump | یونیتی سه بعدی | Unreal Engine 4 (UE4) | مدلسازی سه بعدی | هنر سه بعدی | طراحی دارایی | دارایی های بازی | ساختمان ها | لوازم بازی | ماشین آلات سلاح برای بازی | انیمیشن | شبیه سازی | محیط‌ها

من نیل از 3D Tudor هستم و در انگلستان زندگی می کنم. من یک هنرمند سه بعدی با 8 سال تجربه مدل سازی، از جمله دارایی ها، شخصیت ها و محیط ها هستم.

در سال 2019، من 3D Tudor را به دلیل علاقه ام به مدل سازی سه بعدی که می خواستم با دیگران به اشتراک بگذارم، تأسیس کردم. من اکنون به عنوان یک هنرمند حرفه ای لوازم و محیط زیست شناخته می شوم.

دوره‌های من برای مدل‌سازان سه‌بعدی در تمام سطوح، با تعداد زیادی از نکات و ترفندهای جدید طراحی شده‌اند. هر دوره متفاوت است، با اغلب موضوعات متداول از جمله دارایی ها و ساختمان های بازی قرون وسطایی انگلستان Tudor، یا صحنه ها و سلاح های علمی تخیلی. سبک مربی من به دلیل دستورالعمل‌های دقیق و راهنمایی‌های واضح در طول هر درس، مرا متمایز می‌کند.

من تنها مربی در Skillshare هستم که از نکات ابزار زنده روی صفحه در طول درس‌هایم استفاده می‌کنم و به زبان‌آموزان کمک می‌کنم تا بدون نیاز به بازگشت و بازدید مجدد میان‌برهای قبلی، آن‌ها را دنبال کنند. این امر به مبتدیان مطلق و فراگیران میان رده امکان می دهد تا در کنار یکدیگر، بدون هیچ چیزی مانع یادگیری آنها شوند، و با سرعت های متفاوتی که هر دانش آموز انتخاب می کند.

من در ابتدا به دلیل علاقه ام به بازی، با مدل سازی سه بعدی شروع کردم. برخی از اولین مدل های من شامل ایجاد دارایی برای کارگاه City Skylines بود.

من شروع به کار آزاد پس از حضور در دانشگاه هنرهای خلاق (UCA) برای مدرک BA (Hons) در هنرهای بازی های رایانه ای کردم. به عنوان یک مترجم آزاد، من مجموعه من را از طریق کار بر روی دارایی ها و محیط های تاریخی گسترش داد.

مدل‌های من با استفاده از ترکیبی از Blender، Maya و ZBrush ساخته می‌شوند - بسته به مشخصات آنها. من از Blender برای جلوه های ذرات و انیمیشن دارایی های پیچیده استفاده می کنم.

من می‌توانم از دو موتور بازی محبوب Unreal Engine 4 (UE4) و Unity با سالها تجربه در استفاده از هر دو استفاده کنم. من در فتوشاپ مهارت دارم و از این ابزار برای بافت هایم و هنر مفهومی اصلی که به عنوان بخشی از گردش کار تحقیق مدل سه بعدی خود تولید می کنم استفاده می کنم. من از Substance Painter استفاده می کنم اما مواد و بافت های خود را با استفاده از Substance Designer نیز می سازم.

من ترجیح می دهم از Topogun برای retopology استفاده کنم، متخصص در بهینه سازی retopology برای دارایی های AAA.