آموزش مدل سازی برای دینامیک در هودینی و مایا

Modeling For Dynamics In Houdini and Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این مجموعه از آموزش ها ، گردش کار برای تهیه هندسه برای شبیه سازی های دینامیکی را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 14 و Maya 2015. این دوره بخشی از موارد زیر است: Houdini: Core Skills Path همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 1 متر 5 ثانیه مدل سازی برای دینامیک در هودینی و مایا 1 ساعت و 13 دقیقه 51 علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مدل سازی برای دینامیک در هودینی و مایا Modeling for Dynamics In Houdini and Maya

  • هندسه خود را بشناسید Getting to Know Your Geometry

  • تبدیل ، ترکیب و سابقه Convert, Combine, and History

  • هندسه متحد کننده Unifying Geometry

  • مجموعه سریع مایا به عنوان گروه ها در هودینی انتخاب می شود Maya Quick Select Sets as Groups in Houdini

  • استفاده از گره Shrinkwrap برای ایجاد هندسه برخورد سبک Silhouette Using the Shrinkwrap Node to Create Silhouette Style Collision Geometry

  • مبادله هندسه پروکسی Swapping Out the Proxy Geometry

  • مدل سازی با حجم Modeling with Volumes

  • ایجاد یک کانتینر زیر شبکه Creating a Sub-network Container

  • ایجاد اولین دارایی دیجیتال Houdini Creating Your First Houdini Digital Asset

  • استفاده از موتور هودینی برای مایا Using Houdini Engine for Maya

نمایش نظرات

آموزش مدل سازی برای دینامیک در هودینی و مایا
جزییات دوره
1h 14m
11
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
13
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد
John Moncrief
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

John Moncrief John Moncrief

جان ساکن هودینی و نویسنده پویایی در Pluralsight است. در کالج ، او فرصت کار در SideFX (سازندگان Houdini) را داشت و توانسته است طی سالهای گذشته به بسیاری از متخصصین صنعت خلاق پویایی و جلوه های بصری آموزش دهد. او برای دیدن عجله در دیدن مردمک های خود لحظه های "لامپ" زندگی می کند. آخرین علاقه جان این بوده است که روح تازه ای به کتابخانه آموزش Pluralsight Houdini ببخشد و اطمینان حاصل کند که هیچ نرم افزار یا ابزاری نمی تواند مانعی برای بیان دید خلاق هنرمند باشد. اگر شما آماده هستید که لحظات "لامپ" خود را در سفر خود به تسلط بر شبیه سازی های پویا تجربه کنید ، اجازه دهید جان به شما کمک کند تا وحشیانه ترین ایده های خود را به یک واقعیت تصویری تبدیل کنید.