آموزش Windows Presentation Foundation: 2 چیدمان

Windows Presentation Foundation: 2 Layout

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Windows Presentation Foundation (WPF) در Visual Studio 2015 یک مدل برنامه نویسی واحد برای ساخت برنامه های مدرن در ویندوز به توسعه دهندگان می دهد. در این دوره ، Walt Ritscher ، توسعه دهنده خبره ، شما را با جزئیات چگونگی ایجاد تجربیات غنی کاربر ویندوز با استفاده از پانل های طرح WPF آشنا می کند: ظروف اصلی UI که برای موقعیت و ترتیب عناصر در XAML و کدهای دیگر استفاده می شود. شش پانل طرح از پیش ساخته شده موجود ، از جمله پانل های پشته ، بارانداز و شبکه را کاوش کنید و نحوه افزودن سطرها ، ستون ها و عناصر کودک را بیاموزید. اندازه و موقعیت محتوای و برای کنترل دقیق تر طرح های رابط کاربری خود ، یک صفحه طرح سفارشی ایجاد کنید.
موضوعات شامل:
  • بررسی صفحات طرح بندی
  • کار با شبکه
  • افزودن سطرها و ستون ها
  • ایجاد محتوای پیمایشی
  • کنترل قابلیت مشاهده عنصر
  • همسویی مطالب
  • ساخت پانل های طرح بندی سفارشی

سرفصل ها و درس ها

5. TypeScript6. Sass7 SPFx Dev EnvironmentConclusionIntroduction1 خود را تنظیم کنید. یک کلمه کوتاه در مورد Ambiguity2. Discovery of The Fuzzy Theory3 نظریه. برنامه های کاربردی تئوری مجموعه فازی بررسی اجمالی اکوسیستم NET2. پیاده سازی های مدرن .NET3. کتابخانه ها و بسته های 4 از .NET Standard Library5 استفاده کنید. .NET Standard Library6 را ایجاد کنید. با آنالیز قابلیت انتقال دات نت .ConclusionIntroduction1 مهاجرت کنید. Foundation and Theory2. شروع کار 3. مدیر Class4. TableView Testing5. Touch TouchConcludIntroduction1. اتوماسیون صنعتی 2. کنترل کننده های منطق قابل برنامه ریزی (PLC) 3. کنترل نظارت و به دست آوردن داده ها (SCADA) نتیجه گیری معرفی 1. ایجاد یک پروژه جدید GraphQL2. در معرض یک API3 جدید GraphQL. اجازه به روزرسانی از طریق Mutations4. فعال کردن مشتریان برای عضویت در اعلان هاConclusionIntroduction1. درک الگوهای طراحی: Review2. طراحی بهترین روشها3. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 14. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 2ConclusionIntroduction1. درباره Microservice2. میکروسرویس Core Concepts3. میکروسرویس پیشرفته Concepts4. ایجاد گزینه های معماریConcludIntroduction1. Background2. I / O3. Windows Forms4. Hard Multithreading5. کمتر سخت Multithreading6. async و await7. مجموعه های همزمان نتیجه گیریIntroduction1. برنامه ریزی 2 Design3 Development4. Testing5 ReleaseConclusionIntroduction1. Unity Scriptts2. ایجاد C # Scriptts3. معرفی به C # نتیجه گیری معرفی 1. آشنایی با نوت بوک Jupyter و Python2. لیست آرایه / پایتون Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشا بدانید What you should know before watching

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

5. TypeScript6. Sass7 SPFx Dev EnvironmentConclusionIntroduction1 خود را تنظیم کنید. یک کلمه کوتاه در مورد Ambiguity2. Discovery of The Fuzzy Theory3 نظریه. برنامه های کاربردی تئوری مجموعه فازی بررسی اجمالی اکوسیستم NET2. پیاده سازی های مدرن .NET3. کتابخانه ها و بسته های 4 از .NET Standard Library5 استفاده کنید. .NET Standard Library6 را ایجاد کنید. با آنالیز قابلیت انتقال دات نت .ConclusionIntroduction1 مهاجرت کنید. Foundation and Theory2. شروع کار 3. مدیر Class4. TableView Testing5. Touch TouchConcludIntroduction1. اتوماسیون صنعتی 2. کنترل کننده های منطق قابل برنامه ریزی (PLC) 3. کنترل نظارت و به دست آوردن داده ها (SCADA) نتیجه گیری معرفی 1. ایجاد یک پروژه جدید GraphQL2. در معرض یک API3 جدید GraphQL. اجازه به روزرسانی از طریق Mutations4. فعال کردن مشتریان برای عضویت در اعلان هاConclusionIntroduction1. درک الگوهای طراحی: Review2. طراحی بهترین روشها3. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 14. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 2ConclusionIntroduction1. درباره Microservice2. میکروسرویس Core Concepts3. میکروسرویس پیشرفته Concepts4. ایجاد گزینه های معماریConcludIntroduction1. Background2. I / O3. Windows Forms4. Hard Multithreading5. کمتر سخت Multithreading6. async و await7. مجموعه های همزمان نتیجه گیریIntroduction1. برنامه ریزی 2 Design3 Development4. Testing5 ReleaseConclusionIntroduction1. Unity Scriptts2. ایجاد C # Scriptts3. معرفی به C # نتیجه گیری معرفی 1. آشنایی با نوت بوک Jupyter و Python2. لیست آرایه / پایتون 1. Layout Panels

  • چیدمان و عناصر کودک را درک کنید Understand layout and child elements

  • از پروژه سفارشی LetterBox استفاده کنید Use the LetterBox custom project

  • صفحه های طرح را کاوش کنید Explore the layout panels

  • از StackPanel استفاده کنید Use the StackPanel

  • از WrapPanel استفاده کنید Use the WrapPanel

  • از DockPanel استفاده کنید Use the DockPanel

  • از UniformGrid استفاده کنید Use the UniformGrid

  • طرح ستونی را با شبکه کاوش کنید Explore columnar layout with the grid

  • با اندازه های ستون و ردیف شبکه کار کنید Work with grid column and row sizes

  • ردیف های شبکه و ستون ها را با طراح اضافه کنید Add grid rows and columns with the designer

  • ردیف ها و ستون های اندازه شبکه با طراحان Size grid rows and columns with the designers

  • عناصر کودک شبکه موقعیت با طراح Position grid child elements with the designer

  • با GridSplitter سلولهای گرید قابل توجهی ایجاد کنید Make sizeable grid cells with the GridSplitter

  • موقعیت مطلق با بوم Absolute positioning with the Canvas

  • پیمایش محتوا با ScrollViewer Scrolling content with the ScrollViewer

  • از یک TabControl استفاده کنید Use a TabControl

5. TypeScript6. Sass7 SPFx Dev EnvironmentConclusionIntroduction1 خود را تنظیم کنید. یک کلمه کوتاه در مورد Ambiguity2. Discovery of The Fuzzy Theory3 نظریه. برنامه های کاربردی تئوری مجموعه فازی بررسی اجمالی اکوسیستم NET2. پیاده سازی های مدرن .NET3. کتابخانه ها و بسته های 4 از .NET Standard Library5 استفاده کنید. .NET Standard Library6 را ایجاد کنید. با آنالیز قابلیت انتقال دات نت .ConclusionIntroduction1 مهاجرت کنید. Foundation and Theory2. شروع کار 3. مدیر Class4. TableView Testing5. Touch TouchConcludIntroduction1. اتوماسیون صنعتی 2. کنترل کننده های منطق قابل برنامه ریزی (PLC) 3. کنترل نظارت و به دست آوردن داده ها (SCADA) نتیجه گیری معرفی 1. ایجاد یک پروژه جدید GraphQL2. در معرض یک API3 جدید GraphQL. اجازه به روزرسانی از طریق Mutations4. فعال کردن مشتریان برای عضویت در اعلان هاConclusionIntroduction1. درک الگوهای طراحی: Review2. طراحی بهترین روشها3. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 14. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 2ConclusionIntroduction1. درباره Microservice2. میکروسرویس Core Concepts3. میکروسرویس پیشرفته Concepts4. ایجاد گزینه های معماریConcludIntroduction1. Background2. I / O3. Windows Forms4. Hard Multithreading5. کمتر سخت Multithreading6. async و await7. مجموعه های همزمان نتیجه گیریIntroduction1. برنامه ریزی 2 Design3 Development4. Testing5 ReleaseConclusionIntroduction1. Unity Scriptts2. ایجاد C # Scriptts3. معرفی به C # نتیجه گیری معرفی 1. آشنایی با نوت بوک Jupyter و Python2. لیست آرایه / پایتون 2. Other Layout Concepts

  • دید یک عنصر را کنترل کنید Control the visibility of an element

  • روند طرح را درک کنید Understand the layout process

  • اندازه کنترل را مشخص کنید Indicate control size

  • تأثیر پانل ها بر اندازه کنترل How panels affect control size

  • تراز کردن محتوا را تنظیم کنید Adjust content alignment

  • عناصر پوشش با نمایه Z Overlay elements with ZIndex

  • با حاشیه ها کار کنید Work with margins

5. TypeScript6. Sass7 SPFx Dev EnvironmentConclusionIntroduction1 خود را تنظیم کنید. یک کلمه کوتاه در مورد Ambiguity2. Discovery of The Fuzzy Theory3 نظریه. برنامه های کاربردی تئوری مجموعه فازی بررسی اجمالی اکوسیستم NET2. پیاده سازی های مدرن .NET3. کتابخانه ها و بسته های 4 از .NET Standard Library5 استفاده کنید. .NET Standard Library6 را ایجاد کنید. با آنالیز قابلیت انتقال دات نت .ConclusionIntroduction1 مهاجرت کنید. Foundation and Theory2. شروع کار 3. مدیر Class4. TableView Testing5. Touch TouchConcludIntroduction1. اتوماسیون صنعتی 2. کنترل کننده های منطق قابل برنامه ریزی (PLC) 3. کنترل نظارت و به دست آوردن داده ها (SCADA) نتیجه گیری معرفی 1. ایجاد یک پروژه جدید GraphQL2. در معرض یک API3 جدید GraphQL. اجازه به روزرسانی از طریق Mutations4. فعال کردن مشتریان برای عضویت در اعلان هاConclusionIntroduction1. درک الگوهای طراحی: Review2. طراحی بهترین روشها3. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 14. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 2ConclusionIntroduction1. درباره Microservice2. میکروسرویس Core Concepts3. میکروسرویس پیشرفته Concepts4. ایجاد گزینه های معماریConcludIntroduction1. Background2. I / O3. Windows Forms4. Hard Multithreading5. کمتر سخت Multithreading6. async و await7. مجموعه های همزمان نتیجه گیریIntroduction1. برنامه ریزی 2 Design3 Development4. Testing5 ReleaseConclusionIntroduction1. Unity Scriptts2. ایجاد C # Scriptts3. معرفی به C # نتیجه گیری معرفی 1. آشنایی با نوت بوک Jupyter و Python2. لیست آرایه / پایتون 3. Custom Layout Panel

  • چرا یک صفحه چیدمان سفارشی درست کنید Why make a custom layout panel

  • نمونه هایی از پانل های طرح بندی سفارشی Examples of custom layout panels

  • آناتومی پانل سفارشی Anatomy of a custom panel

  • از پنل سفارشی استفاده کنید Use a custom panel

  • پانل طرح را در ListBox جایگزین کنید Replace layout panel in ListBox

5. TypeScript6. Sass7 SPFx Dev EnvironmentConclusionIntroduction1 خود را تنظیم کنید. یک کلمه کوتاه در مورد Ambiguity2. Discovery of The Fuzzy Theory3 نظریه. برنامه های کاربردی تئوری مجموعه فازی بررسی اجمالی اکوسیستم NET2. پیاده سازی های مدرن .NET3. کتابخانه ها و بسته های 4 از .NET Standard Library5 استفاده کنید. .NET Standard Library6 را ایجاد کنید. با آنالیز قابلیت انتقال دات نت .ConclusionIntroduction1 مهاجرت کنید. Foundation and Theory2. شروع کار 3. مدیر Class4. TableView Testing5. Touch TouchConcludIntroduction1. اتوماسیون صنعتی 2. کنترل کننده های منطق قابل برنامه ریزی (PLC) 3. کنترل نظارت و به دست آوردن داده ها (SCADA) نتیجه گیری معرفی 1. ایجاد یک پروژه جدید GraphQL2. در معرض یک API3 جدید GraphQL. اجازه به روزرسانی از طریق Mutations4. فعال کردن مشتریان برای عضویت در اعلان هاConclusionIntroduction1. درک الگوهای طراحی: Review2. طراحی بهترین روشها3. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 14. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 2ConclusionIntroduction1. درباره Microservice2. میکروسرویس Core Concepts3. میکروسرویس پیشرفته Concepts4. ایجاد گزینه های معماریConcludIntroduction1. Background2. I / O3. Windows Forms4. Hard Multithreading5. کمتر سخت Multithreading6. async و await7. مجموعه های همزمان نتیجه گیریIntroduction1. برنامه ریزی 2 Design3 Development4. Testing5 ReleaseConclusionIntroduction1. Unity Scriptts2. ایجاد C # Scriptts3. معرفی به C # نتیجه گیری معرفی 1. آشنایی با نوت بوک Jupyter و Python2. لیست آرایه / پایتون Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Windows Presentation Foundation: 2 چیدمان
جزییات دوره
2h 13m
32
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
32,132
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Walt Ritscher
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Walt Ritscher Walt Ritscher

برنامه نویس، طراح UI، مربی کارکنان در یادگیری LinkedIn والت ریتچر یک برنامه نویس، طراح UI و نویسنده کارکنان در LinkedIn Learning است.

شور و شوق والت والت برای ساخت رابط های نرم افزاری به زودی آغاز شد. مدت کوتاهی پس از کشف نحوه حرکت پیکسل ها در اطراف روی صفحه نمایش کامپیوتر، او شروع به نوشیدن کتاب ها در گرافیک کامپیوتری و طراحی UI کرد. پیش از این، او اکتشافات خود را با سایر متخصصان فناوری به اشتراک گذاشت، یک پیگیری مادام العمر که منجر به تدریس تعاملات در دانشگاه ها، شرکت های آموزشی خصوصی و مدار کنفرانس بین المللی شد. به عنوان یک مشاور، والت با طیف گسترده ای از مشتریان، از جمله مایکروسافت، HP و اینتل کار کرده است. او اکنون یک نویسنده کارکنان در LinkedIn Learning است، جایی که تیم محتوا او صدها دوره آموزشی فنی برای توسعه دهندگان نرم افزار را هر سال تولید می کند.