این دوره منحصر به فرد و گسترده کاربران را در فرآیند ایجاد و انتشار فریم های متحرک رندر شده محصولات با استفاده از 3ds Max، V-Ray و Webrotate360 هدایت می کند.
کاربران بینشی منحصر به فرد از کل فرآیند خواهند داشت. راه اندازی نورهای استودیویی، با نقشه های HDRI، متحرک سازی محصولات، استفاده از فایل های LUT در داخل و خارج از 3ds Max، ایجاد اکشن های فتوشاپ برای خودکارسازی عملکردها، استفاده از اسکریپت های Max، انتشار محتوا در وب سایت خود از طریق Webrotate360 و موارد دیگر.
من واقعاً امیدوارم که برای شما مفید باشد، آن را دوست داشته باشید و به اشتراک بگذارید.
در نهایت، روشهای من بهطور گسترده توسط شرکتهای تجسم برنده جایزه و استودیوهای معروف فیلم در سراسر جهان پیادهسازی میشوند.
این دوره برای چه کسانی است:
طراحان
معماران
تجسمسازان سه بعدی
هنرمندان سه بعدی
هر کسی که علاقه مند به تسلط بر مهارت های نورپردازی، رندر، انتشار، و تنظیم صحنه با استفاده از 3ds Max، VRay و Webrotate360 است
با احترام
جیمی
فایلهای منبع موجود برای دانلود:
کاربران یاد خواهند گرفت که چگونه:
1- صحنه 3ds max را تنظیم کنند
2- موتور رندر V-Ray را بارگذاری کنند و صحنه را برای رندرهای پیش نویس تنظیم کنند
3- ایجاد و راه اندازی V-Ray Dome Light
4- اعمال و ویرایش V-Ray HDRI Light
5- ایجاد و ویرایش انیمیشن دوربین
> 6- ایجاد و ویرایش یک متریال V-Ray
7- افزودن و ویرایش HDRI به محیط
8- افزودن و ویرایش فایل 3ds max LUT در Frame Buffer
br> 9- یک ماده فولادی ضد زنگ ایجاد و ویرایش کنید
10- راه اندازی V-Ray برای رندرهای با وضوح بالا
11- ایجاد یک پیش نمایش متحرک
12- رفع گاما مشکلات
13- از اسکریپت LUT Explorer برای ذخیره رندر با اعمال LUT استفاده کنید
14- از Garagefarm برای رندر فریم ها استفاده کنید
15- اکشن های فتوشاپ را برای اعمال خودکار فایل های LUT ایجاد کنید. و اندازه تصویر را کاهش دهید
16- فایل های خود را با استفاده از Webrotate360 و SpotEditor آپلود و راه اندازی کنید
17- خیلی بیشتر
متخصص در نورپردازی سه بعدی، رندر، 3ds Max، V-Ray، VR، PS
نمایش نظرات