آموزش یادگیری داستان نویسی رمان گرافیکی

Learning Graphic Novel Storyboarding

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: وقتی نوبت به انتقال بصری یک داستان به خوانندگان می رسد ، هنرمندان کمیک می توانند با بررسی نحوه فیلم برداری در فیلم ها و تلویزیون چیزهای زیادی بیاموزند. اگرچه پانل های کتاب های کمیک همیشه یک قاب مستطیلی استاندارد نیستند ، شما هنوز هم می توانید از مفاهیم ، قواعد و روش های استفاده شده در فیلم برای ساختن کمیک های خود قوی تر و قابل هضم استفاده کنید. در این دوره ، با بن بیشاپ ، خالق کمیک همراه باشید ، زیرا او توضیح می دهد که چگونه از تکنیک های فیلم استوری بورد برای درک ترکیب شات ، سازگاری و حرکت در یک قاب استفاده کنید ، و هنگام ساخت پانل های کتاب های کمیک خود ، از آنها استفاده کنید.

قبل از اینکه شروع به کشیدن کمیک خود کنید ، باید اصول ترکیب عکس و زاویه دوربین را بدانید و اینکه چرا آنها برای موفقیت در داستان شما در صفحه مهم هستند بن در مورد قانون یک سوم ، شلیک های شلیک ، شوت های کامل ، شوت های متوسط ، کلوزآپ ها و موارد دیگر صحبت می کند. او همچنین اهمیت پیگیری اکشن را در همان جهت در هر صحنه مشخص نشان می دهد. استوری بورد ممکن است همیشه با کمیک همراه نباشد ، اما قوانین یکسان اعمال می شود. دانستن و درک این مفاهیم می تواند کار شما را تقویت کند.
موضوعات شامل:
  • صفحه داستان برای فیلم در مقابل کمیک
  • درک نسبت ابعاد
  • قانون یک سوم چیست؟
  • انواع عکسهای دوربین در پانل های کمیک مصور
  • بزرگنمایی و تغییر شکل تصویر ثابت
  • حرکات دوربین در کمیک های داخل صحنه
  • قرار دادن شخصیت
  • انتقال شخصیت ها از طریق صحنه

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • پرونده ها را ورزش کنید و آنچه را باید بدانید Exercise files and what you should know

1. استوری بورد چیست؟ 1. What Is Storyboarding?

  • صفحه داستانی برای فیلم در مقابل کمیک Storyboarding for film vs. comics

2. نسبت ابعاد 2. Aspect Ratio

  • درک نسبت ابعاد Understanding aspect ratio

  • قاعده سوم چیست؟ What is the rule of thirds?

3. عکس 3. Shots

  • معرفی عکس های در کمیک Intro to shots in comics

  • شات گسترده Wide shot

  • شات کامل Full shot

  • شات متوسط Medium shot

  • نزدیک Close up

  • نزدیک نزدیک Extreme close up

4. حرکت دوربین 4. Camera Movements

  • معرفی به دوربین در کمیک Intro to the camera in comics

  • بزرگنمایی Zooming

  • در حال برنامه ریزی Panning

5- قرار دادن آن در آزمون 5. Putting It to the Test

  • قرار دادن شخصیت Character placement

  • گفتگو Conversations

  • جنبش Movement

  • عمل Action

  • نتیجه گیری: عکس های دوربین و حرکت Conclusion: Camera shots and movement

نتیجه Conclusion

  • خلاصه Summary

نمایش نظرات

آموزش یادگیری داستان نویسی رمان گرافیکی
جزییات دوره
29m 59s
20
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
62,250
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Ben Bishop
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Ben Bishop Ben Bishop

بن بیشوپ خالق کمیک از ماین است. او نخستین کتاب خود را نوشت ، تصویر سازی و خودنویس کرد ، رمانی گرافیکی 300 صفحه ای به نام ناتان غارنشین در سال 2008 که چند اثر کوچکتر دیگر نیز به دنبال آن آمد. وی در سال 2011 برای کتاب برنده جایزه Lost Trail: Nine Days Alone in بیابان ، تصویرهایی را ارائه داد ، این رمان گرافیکی داستان معروف دون فندلر با عنوان "گمشده در کوهی در ماین" است. در دو سال گذشته ، بن داستان کوتاهی را برای Archaia's The Reason for Dragons و همچنین جلوه های هنری مربوط به سریال لاک پشت های Teenage Mutant Ninja Teenage Mutant Ninja نمایش داده است. او در حال حاضر در کار کتاب بعدی خود ، AGGREGATE ، یک رمان گرافیکی تصمیم تقسیم است که او از طریق Kickstarter بودجه سخت کار می کند. بن همیشه علاقه مند است که درباره فرصت های انتشار یا کمیسیون ها بشنود. لطفا در صورت تمایل به وی به آدرس ben.bishart@gmail.com ایمیل بفرستید و بیشتر کارهای وی را در www.bishart.net بررسی کنید.