Substance Painter 2016 آموزش

Substance Painter 2016 Essential Training

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: این روزها ، تقریباً هر استودیوی بازی سازی AAA از Substance Painter استفاده می کند ، و آن را به عنوان استانداردی برای تولید مطالب ارائه شده بر اساس فیزیک ، در آورده است. در این دوره ، وس مک درموت نگاهی مبتدی به Substance Painter با پیاده روی در یک پروژه اساسی - بافت دارایی یک سلاح ، می اندازد. او با اصول کار شروع می کند ، به شما نشان می دهد چگونه یک پروژه ایجاد کنید و دارایی وارد کنید و همچنین از سیستم پخت یکپارچه استفاده کنید. در مرحله بعدی ، Wes نحوه کار با مواد و لایه ها را به شما نشان می دهد و یک آغازگر را روی مجموعه ابزار برس ارائه می دهد. پس از پایان کار با اصول ، Wes به شما نشان می دهد که چگونه یک دارایی سلاح را به طور کامل مرحله به مرحله متناسب کنید. او با نشان دادن چگونگی ایجاد ارائه نمونه کارها با استفاده از Iray ، ارائه دهنده ردیابی مسیر یکپارچه در Substance Painter ، کار خود را پایان می دهد.
موضوعات شامل:
  • ایجاد پروژه
  • شناختن دیدگاه ها
  • کار با لایه ها و مواد
  • کار با مجموعه ابزار برس
  • ساخت دارایی سلاح
  • کاوش در بافت
  • ارائه در Iray

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • چه چیزی را می دانم What to know

  • فایل های تمرینی Exercise files

1. آشنا شدن با نقاش ماده 1. Getting around Substance Painter

  • ایجاد یک پروژه Creating a project

  • آشنایی با نماها Getting to know the views

  • مرور و پیکربندی نمای سه بعدی Navigating and configuring the 3D view

  • استفاده از قفسه: فیلتر کردن محتوا Using the shelf: Filtering content

  • استفاده از قفسه: وارد کردن محتوا Using the shelf: Importing content

2. بافت های پخت 2. Baking Textures

  • نمای کلی پخت Baking overview

  • با استفاده از مطابقت با نام مش Using match by mesh name

  • نقشه پخت برای دارایی تفنگ Baking maps for the gun asset

  • پخت نقشه شناسه Baking the ID map

  • اختلاط انسداد محیط Ambient occlusion mixing

  • اختلاط عادی Normal mixing

3. کار با لایه ها و مواد 3. Working with Layers and Materials

  • درک جریان کار مواد Understanding the material workflow

  • استفاده از افکت ها و حالت های ترکیبی Using effects and blending modes

  • کار با شناسه مواد Working with material IDs

  • با استفاده از Polygon Fill برای ایجاد ماسک Using Polygon Fill to create masks

  • ایجاد یک ماده فلزی Creating a metal material

  • اضافه کردن افکتهای سایش با استفاده از ژنراتورها Adding wear effects using generators

  • ایجاد و استفاده از مواد هوشمند Creating and using smart materials

4- شناختن مجموعه ابزار Brush 4. Understanding the Brush Toolset

  • درک تنظیمات اساسی برس Understanding the basic brush settings

  • درک تنظیمات تراز Understanding the alignment settings

  • با استفاده از الف و استنسیل Using alphas and stencils

  • ایجاد و صرفه جویی در برس و ابزار Creating and saving brushes and tools

  • با استفاده از کلون Using clone

  • با استفاده از دود Using smudge

  • تقارن Symmetry

  • ماوس تنبل و مسیر را دنبال کنید Lazy mouse and follow path

  • نقاشی بدون درز Seamless painting

  • کار با وضوح Working with resolution

5- بافت دارایی سلاح 5. Texturing a Weapon Asset

  • کار بر روی گرفتن و بشکه Working on the grip and barrel

  • اضافه کردن سایش به چنگ زدن Adding wear to the grip

  • دستگیره Texturing the handle

  • تکمیل مواد دسته Completing the handle materials

  • بافت هسته Texturing the core

  • بافت پایه Texturing the base

  • اضافه کردن جزئیات قابل انتشار Adding emissive details

  • کار با کدورت Working with opacity

  • اضافه کردن یک عکس نهایی با ابزار Projection Adding a decal with the Projection tool

  • نقاشی جزئیات معمولی روی پایه Painting normal detail on the base

6. صادرات بافت 6. Exporting Textures

  • صادرات بافت Exporting textures

7. ارائه در ایری 7. Rendering in Iray

  • تنظیمات Iray Iray settings

  • تنظیمات نمایشگر Viewer settings

  • تنظیم دوربین و ارسال جلوه ها Setting the camera and post effects

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

Substance Painter 2016 آموزش
جزییات دوره
5h 55m
46
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
95,176
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Wes McDermott
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Wes McDermott Wes McDermott

وس مکدرموت بیش از 12 سال یک هنرمند سه بعدی حرفه ای بوده و متخصص هنر بازی است. او در حال حاضر برای Allegorithmic به عنوان مدیر محصول یکپارچه سازی و مربی ماده فعالیت می کند. Wes به عنوان نویسنده ، راهنماهای آموزشی مانند Real modo modo: The Authorized Guide: In Trenches with modo و Creating 3D Game Art را برای آیفون با Unity: Feato خط لوله های مودو و بلندر نوشت.