لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
Substance Painter 2016 آموزش
Substance Painter 2016 Essential Training
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
این روزها ، تقریباً هر استودیوی بازی سازی AAA از Substance Painter استفاده می کند ، و آن را به عنوان استانداردی برای تولید مطالب ارائه شده بر اساس فیزیک ، در آورده است. در این دوره ، وس مک درموت نگاهی مبتدی به Substance Painter با پیاده روی در یک پروژه اساسی - بافت دارایی یک سلاح ، می اندازد. او با اصول کار شروع می کند ، به شما نشان می دهد چگونه یک پروژه ایجاد کنید و دارایی وارد کنید و همچنین از سیستم پخت یکپارچه استفاده کنید. در مرحله بعدی ، Wes نحوه کار با مواد و لایه ها را به شما نشان می دهد و یک آغازگر را روی مجموعه ابزار برس ارائه می دهد. پس از پایان کار با اصول ، Wes به شما نشان می دهد که چگونه یک دارایی سلاح را به طور کامل مرحله به مرحله متناسب کنید. او با نشان دادن چگونگی ایجاد ارائه نمونه کارها با استفاده از Iray ، ارائه دهنده ردیابی مسیر یکپارچه در Substance Painter ، کار خود را پایان می دهد.
موضوعات شامل:
ایجاد پروژه li>
شناختن دیدگاه ها li>
کار با لایه ها و مواد li>
کار با مجموعه ابزار برس li>
ساخت دارایی سلاح li>
کاوش در بافت li>
ارائه در Iray
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
چه چیزی را می دانم
What to know
فایل های تمرینی
Exercise files
1. آشنا شدن با نقاش ماده
1. Getting around Substance Painter
ایجاد یک پروژه
Creating a project
آشنایی با نماها
Getting to know the views
مرور و پیکربندی نمای سه بعدی
Navigating and configuring the 3D view
استفاده از قفسه: فیلتر کردن محتوا
Using the shelf: Filtering content
استفاده از قفسه: وارد کردن محتوا
Using the shelf: Importing content
2. بافت های پخت
2. Baking Textures
نمای کلی پخت
Baking overview
با استفاده از مطابقت با نام مش
Using match by mesh name
نقشه پخت برای دارایی تفنگ
Baking maps for the gun asset
پخت نقشه شناسه
Baking the ID map
اختلاط انسداد محیط
Ambient occlusion mixing
اختلاط عادی
Normal mixing
3. کار با لایه ها و مواد
3. Working with Layers and Materials
درک جریان کار مواد
Understanding the material workflow
استفاده از افکت ها و حالت های ترکیبی
Using effects and blending modes
کار با شناسه مواد
Working with material IDs
با استفاده از Polygon Fill برای ایجاد ماسک
Using Polygon Fill to create masks
ایجاد یک ماده فلزی
Creating a metal material
اضافه کردن افکتهای سایش با استفاده از ژنراتورها
Adding wear effects using generators
ایجاد و استفاده از مواد هوشمند
Creating and using smart materials
4- شناختن مجموعه ابزار Brush
4. Understanding the Brush Toolset
درک تنظیمات اساسی برس
Understanding the basic brush settings
درک تنظیمات تراز
Understanding the alignment settings
با استفاده از الف و استنسیل
Using alphas and stencils
ایجاد و صرفه جویی در برس و ابزار
Creating and saving brushes and tools
با استفاده از کلون
Using clone
با استفاده از دود
Using smudge
تقارن
Symmetry
ماوس تنبل و مسیر را دنبال کنید
Lazy mouse and follow path
نقاشی بدون درز
Seamless painting
کار با وضوح
Working with resolution
5- بافت دارایی سلاح
5. Texturing a Weapon Asset
کار بر روی گرفتن و بشکه
Working on the grip and barrel
اضافه کردن سایش به چنگ زدن
Adding wear to the grip
دستگیره
Texturing the handle
تکمیل مواد دسته
Completing the handle materials
بافت هسته
Texturing the core
بافت پایه
Texturing the base
اضافه کردن جزئیات قابل انتشار
Adding emissive details
کار با کدورت
Working with opacity
اضافه کردن یک عکس نهایی با ابزار Projection
Adding a decal with the Projection tool
نقاشی جزئیات معمولی روی پایه
Painting normal detail on the base
6. صادرات بافت
6. Exporting Textures
صادرات بافت
Exporting textures
7. ارائه در ایری
7. Rendering in Iray
تنظیمات Iray
Iray settings
تنظیمات نمایشگر
Viewer settings
تنظیم دوربین و ارسال جلوه ها
Setting the camera and post effects
وس مکدرموت بیش از 12 سال یک هنرمند سه بعدی حرفه ای بوده و متخصص هنر بازی است.
او در حال حاضر برای Allegorithmic به عنوان مدیر محصول یکپارچه سازی و مربی ماده فعالیت می کند. Wes به عنوان نویسنده ، راهنماهای آموزشی مانند Real modo modo: The Authorized Guide: In Trenches with modo و Creating 3D Game Art را برای آیفون با Unity: Feato خط لوله های مودو و بلندر نوشت.
نمایش نظرات