آموزش ساخت بازی مار کلاسیک با پایتون

Building the Classic Snake Game with Python

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
آیا به دنبال راهی سرگرم کننده و معنی دار برای ارتقاء سطح مهارت های برنامه نویسی پایتون هستید؟ در این دوره ، مربی رابین اندروز به شما نشان می دهد که چگونه آنچه را که باید برای ساخت نسخه پایتون یک بازی کلاسیک مار بدانید ، جمع آوری کنید. رابین شما را با گرافیک لاک پشت و نحوه استفاده و کنترل انیمیشن با استفاده از گرافیک لاک پشت پایتون آشنا می کند. او متغیرهای جهانی را توضیح می دهد و به شما نشان می دهد که چگونه با استفاده از تمبر با گرافیک لاک پشت نقاشی کنید. با در اختیار داشتن این قطعات ، زمان کار روی خود بازی است! رابین به شما نشان می دهد که چگونه مار را نشان دهید ، آن را در اطراف صفحه نمایش حرکت دهید و جهت مار را کنترل کنید. او در مورد حلقه بازی که برای کنترل بازی استفاده می شود بحث می کند و همچنین نحوه افزودن غذای مار به بازی ، پیاده سازی سیستم امتیازدهی و بازنشانی بازی را مورد بحث قرار می دهد. رابین با توصیه هایی در مورد نحوه استفاده از عبارات Lambda برای جلوگیری از تکرار در بازی خود و برخی از روشهای سرگرم کننده برای شخصی سازی بازی خود ، صحبت های خود را به پایان می رساند.

سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • مهارت های پایتون خود را به سطح بعدی برسانید Take your Python skills to the next level

  • آنچه باید بدانید What you should know

1. آشنایی با گرافیک لاک پشت پایتون 1. Introduction to Python Turtle Graphics

  • با گرافیک لاک پشت آشنا شوید Meet turtle graphics

  • یک الگوی اولیه برای برنامه های گرافیکی لاک پشت A starter template for turtle graphics programs

  • انیمیشن با گرافیک لاک پشت پایتون Animation with Python turtle graphics

  • متغیرهای جهانی Global variables

  • نقاشی با تمبر Drawing with stamps

2. بازی مار 2. The Snake Game

  • بازنمایی و حرکت مار Snake representation and movement

  • برنامه اصلی حرکت مار Basic snake movement program

  • کنترل جهت مار Controlling the snake's direction

  • حلقه بازی The game loop

  • غذای مار Snake food

  • حفظ نمره Keeping score

  • بازنشانی بازی Game reset

3. لمس نهایی 3. Finishing Touches

  • اجتناب از تکرار با استفاده از عبارات لامبدا Avoiding repetition by using Lambda expressions

  • شخصی سازی بازی خود Personalizing your game

نتیجه Conclusion

  • ادغام مواد پوشش داده شده Integrating material covered

نمایش نظرات

آموزش ساخت بازی مار کلاسیک با پایتون
جزییات دوره
1h 3m
17
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
-
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Robin Andrews
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Robin Andrews Robin Andrews

بنیانگذار Compucademy رابین اندروز یک معلم علوم کامپیوتر و بنیانگذار Compucademy است.

رابین 15+ سال تجربه تدریس را برای نقش خود در Compucademy به ارمغان می آورد ، سازمانی که از دانشجویان و معلمان علوم کامپیوتر پشتیبانی می کند ، با منابع مختلفی از جمله به عنوان آموزش های ویدئویی ، آزمونها ، و فعالیت های برنامه نویسی عملی. هدف او این است که دانش کامپیوتر - و به ویژه برنامه نویسی پایتون - را با روشی زنده و با استفاده از پازل ، بازی ها و یک کد برنامه نویسی در دسترس ، زنده کند.