آموزش طراحی گرافیکی برای بازی های کارتی کلکسیونی

Graphic Design for Collectible Card Games

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

بازی‌های کارتی کلکسیونی واقعاً سرگرم‌کننده هستند، اما می‌توانند به عنوان یک پروژه طراحی گرافیکی ترسناک باشند. تمام آن آمار و عناصر متغیر! این درس برخی از ویژگی‌های پیشرفته DataMerge InDesign را پوشش می‌دهد تا به راحتی دسته‌ای از کارت‌ها را ایجاد کنید که می‌توانید به سرعت آن‌ها را در طول فرآیند توسعه خود تکرار کنید.

این کلاس شبه عاقبتی بر دوره قبلی SkillShare من است، اما اگر با InDesign و صفحات گسترده تسلط اولیه دارید، باید کاملا آماده باشید. اگر آن دوره را برای اصول استفاده از DataMerge برای طراحی کارت های ساده بررسی نکنید.

در پایان این دوره، می‌دانید که چگونه

  • قاب های کارت پویا برای بازی های کارتی ایجاد کنید
  • فونت نماد "dingbat" خود را طراحی کنید
  • نمادها را به صورت خودکار در خطوط متن با GREP وارد کنید

با خیال راحت آثار خود را آپلود کنید و سؤال بپرسید!

با InDesign's DataMerge یک عرشه بازی با ورق کلکسیونی طراحی کنید.

در پایان این دوره، می‌دانید که چگونه

  • قاب های کارت پویا برای بازی های کارتی ایجاد کنید
  • فونت نماد "dingbat" خود را طراحی کنید
  • نمادها را به صورت خودکار در خطوط متن با GREP وارد کنید

با خیال راحت آثار خود را آپلود کنید و سؤال بپرسید!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • 2 آماده سازی نمونه اولیه 2 Preparing Your Prototype

  • 3 ایجاد فونت Dingbat 3 Creating a Dingbat Font

  • 1 مروری بر بازی های ورق کلکسیونی 1 Overview of Collectible Card Games

  • 4 طراحی قاب کارت و پس زمینه ارتفاع متغیر 4 Designing the Card Frame and Variable Height Background

  • 5 شکستن دارایی برای DataMerge 5 Breaking Out Assets for DataMerge

  • 6 تکرار سریع با DataMerge 6 Rapid Iteration with DataMerge

نمایش نظرات

آموزش طراحی گرافیکی برای بازی های کارتی کلکسیونی
جزییات دوره
1h 11m
6
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
712
4 از 5
ندارد
دارد
دارد
Daniel Solis
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Daniel Solis Daniel Solis

مدیر هنری روز، طراح بازی در شب

یک ماجراجوی باتجربه در صنعت بازی‌های رومیزی، بازی‌های دانیل سولیس "Happy Birthday Robot" و "Do: Pilgrims of the Flying Temple" از اولین پروژه‌های بازی موفق در Kickstarter بودند. بازی های ورق او "Belle of the Ball"، "Suspense on Express" و "Koi Pond" امسال منتشر می شود. او در حال حاضر مدیر هنری بازی جدید نقش آفرینی فایرفلای است که بر اساس سریال تلویزیونی بسیار محبوب جاس ویدون ساخته شده است. او درباره روند طراحی بازی سریع و تکراری خود در .

وبلاگ می نویسد