آموزش دوره کامل بازی LibGDX با استفاده از جاوا

The Complete LibGDX Game Course Using Java

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: یاد بگیرید چگونه بازی های خود را با استفاده از چارچوب توسعه بازی LibGDX جاوا برنامه ریزی کنید، طراحی کنید و بسازید. برنامه رفتار پیشرفته بازی ایجاد یک کاراکتر انتخاب سیستم درک نحوه کار موتورهای فیزیک در زیر هاب ذخیره داده با استفاده از تنظیمات برگزیده LibGDX ذخیره داده با استفاده از رمزگذاری پیش نیازها:Android Studio(ما آن را در سخنرانی 2 دانلود خواهیم کرد)

*** این تنها دوره آموزشی LibGDX است که نحوه ساخت بازی های کامل را از ابتدا در Udemy آموزش می دهد!!! ***

این دوره کاملاً مبتنی بر پروژه است و ما می‌خواهیم بازی‌های ویژه کامل را از ابتدا با استفاده از چارچوب LibGDX ایجاد کنیم.

ما با چیزهای ساده شروع می کنیم، بنابراین اگر برای اولین بار از LibGdx استفاده می کنید، راحت خواهید بود.

در صورت داشتن پاسخ فوق العاده سریع من نیز بهره مند خواهید شد هر مشکلی که با آن گیر کرده اید (من هر روز انجمن های Udemy را بررسی می کنم کسی یک سوال ارسال می کند). آه و همه دانش آموزانی که در این دوره شرکت می کنند همچنین برای کمک به شما وجود خواهد داشت!

همه فایل‌های پروژه گنجانده می‌شوند و شما می‌توانید از آنها برای هر چیزی که دوست دارید، شخصی یا تجاری استفاده کنید!

بیایید نگاهی به بازی‌هایی بیندازیم که می‌خواهیم در این دوره ایجاد کنیم:

ما قرار است با یک بازی ساده شروع کنیم که من آن را جک غول می نامم. در این بازی به جک کمک می کنیم تا از ساقه لوبیا بالا برود راهی که می‌توانیم روی ابرهای سفید بپریم، اما باید از ابرهای تیره اجتناب کنیم. علاوه بر ایجاد گیم پلی خود، ما قصد داریم منوهایی ایجاد کنیم، پیاده سازی کنیم موسیقی پس‌زمینه، و خیلی چیزهای دیگر.

بازی بعدی که می‌خواهیم بسازیم Flappy Bird است و من می‌دانم چیزی که شما به آن فکر می کنید اوه یک کلون Flappy Bird دیگر نیست، اما این یک کلون نیست شبیه سازی معمولی Flappy Bird، اوه نه، من ویژگی های زیادی را اضافه کرده ام که شما نمی توان در هیچ کلون پرنده شل و ول دیگری مانند انتخاب a پیدا کرد bird (از بین پرندگان شل و ول مختلف انتخاب کنید)، و بسیاری از ویژگی های دیگر که در داخل دوره خواهید دید.

با استفاده از آنچه در این دوره به دست می آورید، مجهز خواهید شد با دانش بیش از اندازه کافی برای ادامه پیشرفت خود در زمینه توسعه بازی، با استفاده از LibGDX یا هر موتور بازی دیگری.

اگر تا به حال ایده ای برای یک بازی عالی داشتید، در آن ثبت نام کنید دوره و ابزارهای مورد نیاز برای توسعه موفقیت بعدی خود را بیاموزید بازی!!!

خطر شما با شرکت در این دوره چیست؟

هیچی!! اگر از دوره راضی نیستید، قول می‌دهم پولتان را به طور کامل بازپرداخت کنم، بدون سوال!!

همین حالا ثبت نام کنید!! ناامید نخواهی شد!!


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • مقدمه Intro

  • مقدمه Intro

معرفی Introduction

مقدمه ای بر جاوا Introduction To Java

  • دانلود Java JDK و Android Studio Downloading Java JDK And Android Studio

  • ایجاد اولین پروژه ما Creating Our First Project

  • ایجاد اولین پروژه ما Creating Our First Project

  • متغیرها Variables

  • عملیات با متغیرها Operations With Variables

  • عملیات با متغیرها Operations With Variables

  • روش ها (توابع) Methods(Functions)

  • شرایط Conditionals

  • شرایط Conditionals

  • حلقه ها Loops

  • آرایه ها Arrays

  • کلاس ها Classes

  • کپسوله سازی داده ها Data Encapsulation

  • کپسوله سازی داده ها Data Encapsulation

  • وراثت Inheritance

  • وراثت Inheritance

  • رابط ها Interfaces

  • رابط ها Interfaces

  • فهرست های آرایه Array Lists

مقدمه ای بر جاوا Introduction To Java

  • دانلود Java JDK و Android Studio Downloading Java JDK And Android Studio

  • متغیرها Variables

  • روش ها (توابع) Methods(Functions)

  • حلقه ها Loops

  • آرایه ها Arrays

  • کلاس ها Classes

  • فهرست های آرایه Array Lists

مقدمه ای بر LibGDX Introduction To LibGDX

  • دانلود LibGDX و ایجاد اولین پروژه ما Downloading LibGDX And Creating Our First Project

  • دانلود LibGDX و ایجاد اولین پروژه ما Downloading LibGDX And Creating Our First Project

  • اجزای اصلی LibGDX LibGDX Main Components

  • کمک کننده ها، متغیرهای استاتیک و حرکت پخش کننده Helpers, Static Variables And Moving The Player

  • ایجاد صحنه های جدید با استفاده از رابط صفحه نمایش Creating New Scenes Using The Screen Interface

  • گسترش کلاس Sprite Extending The Sprite Class

  • سیستم فیزیک The Physics System

  • سیستم فیزیک The Physics System

  • ایجاد جهان و ایجاد حرکت بازیکن Creating The World And Making The Player Move

  • ترسیم بدنه روی صفحه نمایش و نسبت پیکسل در متر Drawing The Bodies On The Screen And Pixels Per Meter Ratio

  • حرکت پخش کننده Moving The Player

  • تشخیص برخورد Detecting Collision

مقدمه ای بر LibGDX Introduction To LibGDX

  • اجزای اصلی LibGDX LibGDX Main Components

  • کمک کننده ها، متغیرهای استاتیک و حرکت پخش کننده Helpers, Static Variables And Moving The Player

  • ایجاد صحنه های جدید با استفاده از رابط صفحه نمایش Creating New Scenes Using The Screen Interface

  • گسترش کلاس Sprite Extending The Sprite Class

  • ایجاد جهان و ایجاد حرکت بازیکن Creating The World And Making The Player Move

  • ترسیم بدنه روی صفحه نمایش و نسبت پیکسل در متر Drawing The Bodies On The Screen And Pixels Per Meter Ratio

  • حرکت پخش کننده Moving The Player

جک غول Jack The Giant

  • پیش نمایش بازی Jack The Giant Jack The Giant Game Preview

  • پیش نمایش بازی Jack The Giant Jack The Giant Game Preview

  • واردات دارایی برای جک غول Importing Assets For Jack The Giant

  • واردات دارایی برای جک غول Importing Assets For Jack The Giant

  • کلاس اطلاعات بازی GameInfo Class

  • کلاس اطلاعات بازی GameInfo Class

  • ایجاد و ترسیم پس زمینه ما Creating And Drawing Our Backgrounds

  • دوربین اصلی و Gameviewport Main Camera And Gameviewport

  • دوربین اصلی و Gameviewport Main Camera And Gameviewport

  • بررسی کنید که آیا پس‌زمینه‌ها خارج از محدوده هستند Check If Backgrounds Are Out Of Bounds

  • بررسی کنید که آیا پس‌زمینه‌ها خارج از محدوده هستند Check If Backgrounds Are Out Of Bounds

  • کلاس ابری Cloud Class

  • کلاس ابری Cloud Class

  • Debug Renderer و Debug Camera Debug Renderer And Debug Camera

  • Debug Renderer و Debug Camera Debug Renderer And Debug Camera

  • کنترلر ابرها Clouds Controller

  • کنترلر ابرها Clouds Controller

  • تعیین موقعیت و ترسیم ابرها Positioning And Drawing The Clouds

  • تعیین موقعیت و ترسیم ابرها Positioning And Drawing The Clouds

  • تصادفی کردن محور X ابرها Randomizing The X axis of the clouds

  • ایجاد و ترتیب ابرهای جدید Creating And Arranging New Clouds

  • کلاس بازیکن The Player Class

  • کلاس بازیکن The Player Class

  • راه حل مشکل موقعیت بدن ابر Solution To The Cloud Body Position Problem

  • حرکت پخش کننده Moving The Player

  • حرکت پخش کننده Moving The Player

  • بسته بندی بافت LibGDX LibGDX Texture Packer

  • بسته بندی بافت LibGDX LibGDX Texture Packer

  • متحرک سازی بازیکن Animating The Player

  • متحرک سازی بازیکن Animating The Player

  • منوی اصلی Main Menu

  • ایجاد دکمه های منوی اصلی Creating Main Menu Buttons

  • اضافه کردن شنوندگان به دکمه های ما Adding Listeners To Our Buttons

  • منوی امتیاز بالا Highscore Menu

  • دکمه های امتیاز بالا Highscore Buttons

  • دکمه های امتیاز بالا Highscore Buttons

  • منوی گزینه ها Options Menu

  • منوی گزینه ها Options Menu

  • دکمه های منوی گزینه ها Options Menu Buttons

  • رابط کاربری هاد UI Hud

  • رابط کاربری هاد UI Hud

  • پانل مکث Pause Panel

  • تثبیت موقعیت بازیکنان Fixing Players Position

  • تثبیت موقعیت بازیکنان Fixing Players Position

  • کلکسیونی ها Collectables

  • تعیین موقعیت اقلام قابل جمع آوری Positioning Collectable Items

  • تعیین موقعیت اقلام قابل جمع آوری Positioning Collectable Items

  • حسگرها، فیلترها و برخورد با اقلام قابل جمع آوری Sensors, Filters and Colliding With The Collectable Items

  • حذف اقلام قابل جمع آوری Removing Collectable Items

  • حذف اقلام قابل جمع آوری Removing Collectable Items

  • تخم ریزی اقلام قابل جمع آوری در بازی ما Spawning Collectable Items In Our Game

  • تخم ریزی اقلام قابل جمع آوری در بازی ما Spawning Collectable Items In Our Game

  • حذف کلکسیون های خارج از صفحه Removing Off Screen Collectables

  • حذف کلکسیون های خارج از صفحه Removing Off Screen Collectables

  • پدر تک تن Singleton Patern

  • پدر تک تن Singleton Patern

  • مدیر بازی Game Manager

  • بازیکن خارج از محدوده Player Out Of Bounds

  • امتیاز بازیکنان Players Score

  • روش مردن بازیکن Player Died Method

  • اقدامات Actions

  • اقدامات Actions

  • پانل امتیاز پایان End Score Panel

  • ذخیره داده ها Saving Data

  • نمایش امتیاز بالا و تغییر مشکلات Displaying Highscore And Changing The Difficulties

  • تنظیم سرعت بر اساس سختی Setting The Speed Based On The Difficulty

  • نواختن موسیقی Playing Music

  • اجرای بازی در دستگاه اندروید Running The Game On An Android Device

جک غول Jack The Giant

  • ایجاد و ترسیم پس زمینه ما Creating And Drawing Our Backgrounds

  • تصادفی کردن محور X ابرها Randomizing The X axis of the clouds

  • ایجاد و ترتیب ابرهای جدید Creating And Arranging New Clouds

  • راه حل مشکل موقعیت بدن ابر Solution To The Cloud Body Position Problem

  • منوی اصلی Main Menu

  • ایجاد دکمه های منوی اصلی Creating Main Menu Buttons

  • اضافه کردن شنوندگان به دکمه های ما Adding Listeners To Our Buttons

  • منوی امتیاز بالا Highscore Menu

  • دکمه های منوی گزینه ها Options Menu Buttons

  • پانل مکث Pause Panel

  • کلکسیونی ها Collectables

  • حسگرها، فیلترها و برخورد با اقلام قابل جمع آوری Sensors, Filters and Colliding With The Collectable Items

  • مدیر بازی Game Manager

  • بازیکن خارج از محدوده Player Out Of Bounds

  • امتیاز بازیکنان Players Score

  • روش مردن بازیکن Player Died Method

  • پانل امتیاز پایان End Score Panel

  • ذخیره داده ها Saving Data

  • نمایش امتیاز بالا و تغییر مشکلات Displaying Highscore And Changing The Difficulties

  • تنظیم سرعت بر اساس سختی Setting The Speed Based On The Difficulty

  • نواختن موسیقی Playing Music

  • اجرای بازی در دستگاه اندروید Running The Game On An Android Device

فلپی برد Flappy Bird

  • پیش نمایش بازی Flappy Bird Flappy Bird Game Preview

  • پیش نمایش بازی Flappy Bird Flappy Bird Game Preview

  • واردات دارایی و سازماندهی پروژه Importing Assets And Organizing The Project

  • کلاس اطلاعات بازی Game Info Class

  • ایجاد پس زمینه ما Creating Our Backgrounds

  • ایجاد پس زمینه ما Creating Our Backgrounds

  • حرکت پیشینه ما Moving Our Backgrounds

  • نقشه کشی و زمین های متحرک Drawing And Moving Grounds

  • کلاس پرندگان Bird Class

  • کلاس پرندگان Bird Class

  • پرنده پرنده Bird Flap

  • پرنده پرنده Bird Flap

  • بدنه زمینی Ground Body

  • کلاس لوله Pipes Class

  • کلاس لوله Pipes Class

  • حرکت لوله ها Moving The Pipes

  • حرکت لوله ها Moving The Pipes

  • ایجاد چندین لوله و جابجایی آنها Creating Multiple Pipes And Moving Them

  • بدنه امتیاز Score Body

  • بدنه امتیاز Score Body

  • تشخیص برخورد Detecting Collision

  • تشخیص برخورد Detecting Collision

  • اولین لمس و سیستم امتیاز را بررسی کنید Check For First Touch And Score System

  • ایجاد دکمه های ما Creating Our Buttons

  • منوی اصلی Main Menu

  • منوی اصلی Main Menu

  • تغییر روش پرنده Change Bird Method

  • بسته بندی تصاویر انیمیشن پرنده Packing Bird Animation Images

  • متحرک سازی پرندگان Animating The Birds

  • متحرک سازی پرندگان Animating The Birds

  • ذخیره داده ها Saving Data

  • ذخیره داده ها Saving Data

  • نمایش امتیاز Showing Highscore

فلپی برد Flappy Bird

  • واردات دارایی و سازماندهی پروژه Importing Assets And Organizing The Project

  • کلاس اطلاعات بازی Game Info Class

  • حرکت پیشینه ما Moving Our Backgrounds

  • نقشه کشی و زمین های متحرک Drawing And Moving Grounds

  • بدنه زمینی Ground Body

  • ایجاد چندین لوله و جابجایی آنها Creating Multiple Pipes And Moving Them

  • تشخیص برخورد Detecting Collision

  • اولین لمس و سیستم امتیاز را بررسی کنید Check For First Touch And Score System

  • ایجاد دکمه های ما Creating Our Buttons

  • تغییر روش پرنده Change Bird Method

  • بسته بندی تصاویر انیمیشن پرنده Packing Bird Animation Images

  • نمایش امتیاز Showing Highscore

بخش پاداش - اگر در مورد حرفه توسعه بازی خود جدی هستید Bonus Section - If You Are Serious About Your Game Development Career

  • اگر جدی هستید که یک توسعه دهنده بازی حرفه ای شوید، این را بخوانید Read This If You Are Serious About Becoming A Pro Game Developer

  • اگر جدی هستید که یک توسعه دهنده بازی حرفه ای شوید، این را بخوانید Read This If You Are Serious About Becoming A Pro Game Developer

بخش پاداش - اگر در مورد حرفه توسعه بازی خود جدی هستید Bonus Section - If You Are Serious About Your Game Development Career

نمایش نظرات

آموزش دوره کامل بازی LibGDX با استفاده از جاوا
جزییات دوره
20.5 hours
92
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
9,210
4 از 5
دارد
دارد
دارد
Awesome Tuts
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Awesome Tuts Awesome Tuts

آموزش عالی ساختن برنامه ها و برنامه ها Awesome Tuts بخشی از Awesome Graphics Company است که بازی های بسیار خوبی می سازد و آموزش الکترونیکی با کیفیت را برای افرادی که می خواهند توسعه و برنامه نویسی بازی را بیاموزند فراهم می کند. ما بر روی توسعه بازی تمرکز کرده ایم و سعی می کنیم با استفاده از مثال های کاربردی به مردم آموزش دهیم که چگونه بازی ها را توسعه دهند ، اما شما می توانید مباحث دیگری را نیز پیدا کنید. ما یک تیم 4 نفره هستیم که توسط فهیر ، مربی اصلی ، برنامه ریز و رهبر گروه هدایت می شویم. ما همچنین یک کانال YouTube راه اندازی کردیم که در آن به توسعه بازی نیز آموزش می دهیم ، بنابراین می توانید آن را بررسی کنید و ببینید چه چیزی ارائه می دهیم. ما از آموزش به مردم لذت می بریم و بیشتر اطلاعاتی را ارائه می دهیم كه در هیچ جای دیگری قابل دسترسی نیست ، شما می توانید به دوره توسعه بازی Epic 2D ما بپیوندید و خودتان ببینید ... و اگر آن را دوست دارید ، پس خبرهای خوبی برای شما داریم ، این فقط یک شروع است ، بیشتر دوره ها در حال آمدن هستند پس در ادامه با ما همراه باشید.