اکنون برای Unity 2017 تا 2019 بهروزرسانی شده است
این دوره یک راهنمای جامع برای برنامه نویسی با Cg و زبان Shader سطح بالا در Shaderlab Unity ارائه می دهد تا جلوه های سطح بصری خود را برای رنگ آمیزی و نورپردازی اشیاء بازی ایجاد کنید. این ریاضیات نور و سطوح را پوشش میدهد و شما را در بازآفرینی برخی از محبوبترین شیدرها گام بر میدارد. بسیاری از مفاهیم گرافیک کامپیوتری ارائه میشوند تا به شما در درک خط لوله گرافیکی کمک کنند و یک جعبه ابزار ضروری برای ارائه دانش در اختیار شما قرار دهند که به شما کمک میکند سایهبان شفاف، متحرک و بافتی خود را در کمترین زمان ایجاد کنید.
در این دوره، پنی تمام مهارتهای ارزشمندی را که برای برنامهریزی خط لوله گرافیک کامپیوتری در Unity از ابتدا نیاز دارید، با استفاده از سبک تدریس بینالمللی تحسینشده و دانش خود از بیش از 25 سال کار با بازیها و گرافیک، آموزش میدهد. اما محکم دست نگه دارید زیرا در سفری به قلمرو گرافیک کامپیوتری که به دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه آموزش داده می شود، خواهید رفت. از طریق توضیحات دقیق و کارگاههای عملی که همه آنچه را که باید در مورد صفهای رندر، ریاضیات برداری، بافرهای گرافیکی، تئوری رنگ، مشهای سه بعدی، نقشهبرداری بافت، مدلهای نورپردازی و موارد دیگر بدانید، بررسی میکند.
نحوه برنامه نویسی و کار با:
را بیاموزیدمتغیرها و آرایه های بسته بندی شده
مش، رئوس و UV
ریاضیات کار با اشیاء در فضاهای سه بعدی و دو بعدی
انواع مدلهای نورپردازی از ایجاد اشیاء سایهدار صاف تا سطوح براق بسیار بازتابنده
نقشه های دست انداز برای افزودن عمق و بعد بیشتر به بافت های سطح
جلوههای ویژه مانند هولوگرافی، بافتهای پیمایشی و تغییر شکلهای سطح
انواع بافرهای گرافیکی مورد استفاده در خط لوله رندر
نورپردازی رو به جلو و معوق
شایدرهای سطح، راس و قطعه نوشته شده در CG/HLSL
پردازش حجمی
محتوا و نمای کلی
پس از شیرجه زدن و ایجاد اولین سایهزن شما از ابتدا، درسها را با بررسی نحوه ساختار مدلهای سهبعدی و نحوه استفاده از آن در کد سایهزن برای رنگآمیزی و نمایش سطح در گرافیک کامپیوتری آغاز میکنیم. شما تمام خصوصیات یک سایه زن و نحوه کنترل آنها را در کد و از طریق مقادیر وارد شده از طریق Unity's Inspector کشف خواهید کرد.
به دنبال این، انواع مدلهای نورپردازی را بررسی میکنیم و اینکه چگونه نورها و بافتهای سطحی میتوانند بر ظاهر نهایی یک رندر تأثیر بگذارند. که در اینجا گنجانده شده است، یک نمای کلی از بافرهای درگیر در صف رندر با مثالهای عملی برای ایجاد جلوههای ویژه که به بیش از یک فراخوانی نیاز دارند، ارائه میشود. دانش آموزان همچنین با قدرت ریاضیات برداری و به ویژه حاصل ضرب نقطه ای و نقش آن در ایجاد جلوه های زیبا مانند طرح کلی، نورپردازی حاشیه و هولوگرام آشنا خواهند شد. علاوه بر این، مسائل مربوط به شفافیت و ترکیب همراه با بسیاری از کارگاه های عملی عملی مورد بحث قرار خواهد گرفت که در آن دانش آموزان می توانند مهارت های جدید خود را برای بازجویی از کدهایی که می نویسند برای درک بهتر بررسی کنند.
بخش بعدی همه مهارتهای آموختهشده را با هم گرد میآورد تا برخی از سایهزنهای پیچیدهتر محبوب از جمله پلاسما متحرک و آب متحرک با امواج را ایجاد کند.
در نهایت سایهبانهای حجمی پوشانده شدهاند که در آنها برای ایجاد جلوههای ویژه مانند هندسه جعلی، مه و ابرها دنبال میشوید.
آنچه دانش آموزان در مورد این دوره می گویند:
این بهترین دوره ای است که من تا به حال گذرانده ام. برای من عالی است. من 15 سال در انیمیشن بلند کار کردم. بخش بزرگی از کار من صرف توسعه سایهزنان برای یک رندر اختصاصی شد. این دوره قبلاً به من کمک کرده است تا ارزش تجربه قبلی خود را به Unity بیاورم.
بهترین دوره سایه زن که من با آن برخورد کردم. آموزش های کافی و بیشتری در یوتیوب وجود دارد که به شما یاد می دهد چگونه سایه بان های خود را توسعه دهید، اما هیچ چیز در کلاس آموزش های Penny قرار نمی گیرد. آنها واضح و دقیق هستند. واقعاً از این موضوع خوشحالم.
وای! خیلی ممنونم! اگر 10 ستاره وجود داشت - این دوره شایسته آن بود. به دلیل عدم اطلاع کامل از نوشتن Shader به درک عمیقی از آن...
میخواستم به شما اطلاع دهم که من بهتازگی دوره شیدر شما را به پایان رساندم و فکر کردم فوقالعاده است. گذراندن دوره و در نهایت درک موضوعی که چندی پیش برای من بسیار غریب به نظر می رسید لذت بخش بود. سبک تدریس و شخصیت شما واقعاً برای من کارساز بود و یادگیری را به یک نسیم تبدیل کرد!
استاد برنده جایزه بین المللی و نویسنده پرفروش سلام ، من دکتر پنی دی بایل هستم. من کاملاً سازنده بسیاری از مسائل مربوط به کمبود رایانه و دانشگاهی هستم و علاقه واقعی به تدریس دارم. من بیش از 25 سال است که در دانشگاه ها در استرالیا و اروپا در سطح استاد کامل در مورد توسعه بازی ها ، برنامه نویسی ، گرافیک رایانه ای ، انیمیشن و طراحی وب به دیگران آموزش می دهم. من همچنین برای یونیتی ، SAE ، انستیتوی سرگرمی استرالیا و ویکی گودت مشورت کرده ام. بهترین کتابهای درسی من از جمله توسعه بازی جامع با وحدت در بیش از 100 موسسه در سراسر جهان استفاده می شود. فارغ التحصیلان من در شرکت هایی مانند اپل ، Ubisoft ، LinkedIn و Deloitte Digital کار می کنند. من دارای مدرک ممتاز گرافیک رایانه و دکترا هستم. در هوش مصنوعی برای شخصیت های بازی در طول زندگی حرفه ای من جوایز زیادی را برای تعالی تدریس در سطح ایالتی ، ملی و بین المللی از جمله جایزه تعالی تدریس و آموزش استرالیا و مسابقه برنامه درسی بازی موبایل یونیت برنده شده ام. رویکرد من در زمینه آموزش علوم کامپیوتر و زمینه های مرتبط مبتنی بر پروژه است که به شما کارگاه های عملی می دهم و می توانید بلافاصله دندان های خود را در آن قرار دهید.
Penny @Holistic3D.comهیجان علمی ، نویسنده و توسعه بازی سلام ، من دکتر پنی د بیل هستم. من کاملاً سازنده بسیاری از مسائل مربوط به کمبود رایانه و دانشگاهی هستم و علاقه واقعی به تدریس دارم. من بیش از 25 سال است که در دانشگاه ها در استرالیا و اروپا در سطح استاد کامل در مورد توسعه بازی ها ، برنامه نویسی ، گرافیک رایانه ای ، انیمیشن و طراحی وب به دیگران آموزش می دهم. من همچنین برای یونیتی و SAE مشورت کرده ام. بهترین کتابهای درسی من از جمله توسعه بازی جامع با وحدت در بیش از 100 موسسه در سراسر جهان استفاده می شود. فارغ التحصیلان من در شرکت هایی مانند اپل ، Ubisoft ، LinkedIn و Deloitte Digital کار می کنند. من دارای مدرک ممتاز گرافیک رایانه و دکترا هستم. در هوش مصنوعی برای شخصیت های بازی در طول زندگی حرفه ای من جوایز زیادی را برای تعالی تدریس در سطح ایالتی ، ملی و بین المللی از جمله جایزه تعالی تدریس و آموزش استرالیا و مسابقه برنامه درسی بازی موبایل یونیت برنده شده ام. رویکرد من در زمینه آموزش علوم کامپیوتر و زمینه های مرتبط مبتنی بر پروژه است که به شما کارگاه های عملی می دهم و می توانید بلافاصله دندان های خود را در آن قرار دهید.
نمایش نظرات