لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش گردش کار مدل سازی کاراکتر در ZBrush و 3D-Coat
Character Modeling Workflows in ZBrush and 3D-Coat
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
این آموزش نکات و تکنیک هایی را پوشش می دهد که امکان مسدود کردن سریع فرم ها را فراهم می کند. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R2، 3D-Coat 3.5. این آموزش نکات و تکنیک هایی را پوشش می دهد که امکان مسدود کردن سریع فرم ها را فراهم می کند. در طول آموزش، روشهایی را یاد میگیریم که به ما امکان میدهد به جای نگرانی در مورد توپولوژی در حین مدلسازی با استفاده از ZBrush و 3D Coat، بر بیان و احساسات شخصیت و شخصیتی که منتقل میکند تمرکز کنیم. ما به این خواهیم پرداخت که چگونه می توانیم از ابزارهای عالی توپولوژی مجدد 3D Coat از جمله توپولوژی مجدد خودکار استفاده کنیم. سایر تکنیکهای مدلسازی که یاد میگیریم عبارتند از Shadowbox، DynaMesh، درج براشها، استخراج، آلفا به سه بعدی و ZSketch. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R2، 3D-Coat 3.5.
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
گردش کار مدل سازی کاراکتر در ZBrush و 3D-Coat
Character Modeling Workflows in ZBrush and 3D-Coat
استفاده از مانکن و انتخاب ژست
Using Mannequins and Choosing a Pose
تبدیل مانکن به توری پیوسته برای مجسمه سازی
Turning the Mannequin into a Continuous Mesh for Sculpting
با استفاده از DynaMesh
Using DynaMesh
نمای کلی کت سه بعدی
Overview of 3D Coat
توپولوژی مجدد خودکار با پوشش سه بعدی
Automatic Re-topology with 3D Coat
افزودن لوازم جانبی با استخراج
Adding Accessories with Extractions
افزودن مژه با لوله های منحنی
Adding Eyelashes with Curve Tubes
ساخت گوشواره با تبدیل آلفا به سه بعدی
Creating Earrings by Converting an Alpha to 3D
استفاده از Voxels در کت سه بعدی برای افزودن مو
Using Voxels in 3D Coat to Add Hair
اضافه کردن لباس در ZBrush
Adding Clothing in ZBrush
ایجاد کفش با Shadowbox و ZSketch
Creating Shoes with Shadowbox and ZSketch
افزودن برخی نکات تکمیلی به مدل ما
Adding Some Finishing Touches to Our Model
Bojana Nedeljkovic یک هنرمند ارشد شخصیت در WB Games در سیاتل است. او مدرک BFA را در هنرهای ارتباطی و طراحی با تاکید بر تصویربرداری جنبشی از دانشگاه ویرجینیا کامنولث دریافت کرد. بوجانا قبلا در EA و Midway Games کار می کرد و چندین کارگاه zBrush و 3D Coat در استودیوی خود و یک کارگاه zBrush برای اساتید و دانشجویان در موسسه هنر سیاتل برگزار کرد. کارهای اخیر او شامل هنر شخصیت برای LOTR: War In The North و هنر مفهومی سه بعدی برای نمایشگاه EMP است.
نمایش نظرات