لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش آردوینو: نمونه سازی اولیه
Arduino: Prototyping
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
برای طراحان و مدیران محصولات ، خانواده میکروکنترلرها و مونتاژ قطعات آسان آردوینو ابزاری ارزشمند برای کاوش و ارزیابی طرح های سخت افزار محصول است. نمونه های اولیه سریع و سریع می توانند به بهبود نتایج و کاهش هزینه و زمان در روند طراحی کمک کنند. در این دوره ، مربی رابرت گالوپ به شما کمک می کند تا از اصول فراتر رفته و یاد بگیرید که برای تولید نمونه های اولیه مبتنی بر آردوینو چه کاری لازم است. رابرت با ارائه یک نمای کلی از روند توسعه نمونه اولیه ، برجسته کردن بهترین روش ها و مشکلات احتمالی شروع می کند. وی سپس با معرفی مفاهیم و تکنیک های مرتبط در این راه ، چگونگی تولید و تصحیح نمونه اولیه اثبات مفهوم را گام برمی دارد. با پایان دادن به این دوره ، شما آماده مقابله با نمونه سازی سخت افزار خود با استفاده از آردوینو خواهید بود.
موضوعات شامل:
چگونه نمونه سازی با روند طراحی ادغام می شود li>
برنامه ریزی نمونه اولیه li>
درک و اجرای پویایی نمایش li>
از جمله تعامل دکمه ها در نمونه اولیه شما li>
بهبود پاسخگویی li>
رفع دکمه پیاده سازی li>
مستند سازی نمونه های اولیه li>
سرفصل ها و درس ها
1. پروژه: یک دکمه فشار و دکمه LED
Introduction
نمونه اولیه با آردوینو
Prototype with Arduino
آنچه باید بدانید
What you should know
1. پروژه: یک دکمه فشار و دکمه LED
1. Understand Prototyping
هدف و خطاهای نمونه های اولیه
Purpose and pitfalls of prototypes
عوامل فرم اولیه
Prototype form factors
فرآیند نمونه اولیه
The prototype process
1. پروژه: یک دکمه فشار و دکمه LED
2. Plan the Prototype
ملاحظات برنامه ریزی نمونه اولیه
Prototype planning considerations
خلاصه محصول نسخه ی نمایشی بازی دستی
Demo product brief of handheld game
نمونه اولیه اثبات مفهوم را تعریف کنید
Define the proof-of-concept prototype
مؤلفه ها و کتابخانه ها را انتخاب کنید
Select components and libraries
مدار را طراحی کنید
Design the circuit
یک نقشه پین تهیه کنید
Make a pin map
1. پروژه: یک دکمه فشار و دکمه LED
3. Your Prototype "Hello World"
صفحه نمایش را وصل کنید
Connect the display
طرح "سلام جهان" را نمایش دهید
Display "Hello World" sketch
1. پروژه: یک دکمه فشار و دکمه LED
4. Animate the Display
دینامیک صفحه نمایش را درک کنید
Understand display dynamics
دینامیک صفحه نمایش را پیاده سازی کنید
Implement display dynamics
1. پروژه: یک دکمه فشار و دکمه LED
5. Add Interaction
منطق تعامل را درک کنید
Understand interaction logic
دکمه های صفحه نمایش و نقشه پین را به روز کنید
Breadboard buttons and update pin map
دکمه ها را پیاده سازی کنید
Implement buttons
1. پروژه: یک دکمه فشار و دکمه LED
6. Improve Responsiveness
مسدود کردن در مقابل کد غیر مسدود کردن
Blocking versus non-blocking code
تایمر را درک کنید
Understand timers
تعامل غیر مسدود کننده را اجرا کنید
Implement non-blocking interaction
1. پروژه: یک دکمه فشار و دکمه LED
7. Advanced Interaction
دکمه اعتراض
Button debouncing
تعامل دکمه پیشرفته
Advanced button interaction
اجرای توابع دکمه
Implement button functions
1. پروژه: یک دکمه فشار و دکمه LED
8. Iterating your Prototype
از پارامترهای نمادین استفاده کنید
Use symbolic parameters
لینکدین: شبکه اجتماعی حرفهای برای ارتباط و کارآفرینی
لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی حرفهای، به میلیونها افراد در سراسر جهان این امکان را میدهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفهای خود را به اشتراک بگذارند و فرصتهای شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان میدهد تا رزومه حرفهای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمنها و گروههای حرفهای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهرهمند شوند.
لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان میدهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفهای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصتهای شغلی و گسترش شبکه حرفهای خود، نقش مهمی را ایفا میکند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفهای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.
رابرت گالوپ یک فنشناس، طراح، سازنده و سخنران است.
رابرت در پیوند مردم، فناوری، پیشرفت میکند. و طراحی او با پروژه های کارآفرینی در مراحل اولیه همکاری می کند، رویکردهای نوآورانه و فناوری های جدید را بررسی می کند. تجربه او از مدیریت تیم های توسعه بازی گرفته تا توسعه محصولات متصل را شامل می شود. در حال حاضر، رابرت چیزهایی می سازد و در زمینه ارتباطات استراتژیک، نمونه سازی اولیه و طراحی مشاوره می کند. او همچنین بهعنوان یک مربی و سخنران، کارگاههای مهارتسازی و تیمسازی را برای کشف آردوینو و فناوری سازنده ایجاد و رهبری میکند.
نمایش نظرات