نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
این دوره به شما معرفی سریع ویژگیهای اساسی JavaFX را می دهد و به شما کمک می کند تا اولین برنامه JavaFX خود را بسازید. JavaFX یک پلت فرم سبک GUI جاوا با سرعت سخت افزار ارائه می دهد. در این دوره ، Java SE: Building Your First JavaFX Application ، نحوه شروع کار با JavaFX را به شما می آموزد. این دوره با شروع از یک تمیز ، نشان می دهد که چگونه یک توسعه دهنده می تواند محیط توسعه خود را تنظیم کند و از ماژول اول شروع به نوشتن برنامه های دسک تاپ کند. همچنین به شما می آموزد که چگونه می توانید برنامه هایی را که به رویدادهای کاربر واکنش نشان می دهند توسعه دهید. این دوره با صحبت در مورد داده های پایدار و چگونگی ذخیره کارها در یک فایل XML برای به اشتراک گذاشتن در طول جلسات ، به پایان می رسد. با اتمام دوره ، شما می توانید برنامه های دسک تاپ خود را با JavaFX توسعه دهید ، که کاملاً از برنامه های خط فرمان خسته کننده ای که از زمان نوشتن یک برنامه سلام جهانی در جاوا ساخته اید ، فاصله دارد.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
مقدمه
Introduction
-
مقدمه و بررسی اجمالی
Introduction and Overview
-
برنامه های کنسول در مقابل برنامه های GUI
Console Applications vs. GUI Applications
-
JavaFX و History
JavaFX and History
-
نسخه ی نمایشی: تنظیم محیط و HelloWorld
Demo: Environment Setup and HelloWorld
-
چرخه زندگی یک برنامه JavaFX
Life-cycle of a JavaFX Application
-
نسخه ی نمایشی: پارامترهای خط فرمان
Demo: Command Line Parameters
-
محیط های توسعه یکپارچه
Integrated Development Environments
-
نسخه ی نمایشی: نصب Netbeans و HelloWorld
Demo: Netbeans installation and HelloWorld
-
خلاصه
Summary
ایجاد بنیاد UI با کانتینرها و کنترل ها
Building the UI Foundation with Containers and Controls
-
طرح کلی
Outline
-
صحنه و صحنه
Stage and Scene
-
نسخه ی نمایشی: صحنه و صحنه
Demo: Stage and Scene
-
چیدمان ها
Layouts
-
نسخه ی نمایشی: چیدمان ها
Demo: Layouts
-
کنترل ها
Controls
-
نسخه ی نمایشی: کنترل ها
Demo: Controls
-
خلاصه
Summary
تسریع در توسعه UI با FXML و Scene Builder
Accelerating UI Development with FXML and Scene Builder
-
طرح کلی
Outline
-
نسخه ی نمایشی: مشکلاتی در رویکرد قبلی وجود دارد
Demo: Problems with Previous Approach
-
FXML
FXML
-
نسخه ی نمایشی: FXML
Demo: FXML
-
مزایای FXML
Benefits of FXML
-
صحنه ساز
Scene Builder
-
نسخه ی نمایشی: سازنده صحنه
Demo: Scene Builder
-
خلاصه
Summary
اتصال داده ها و خصوصیات به عناصر UI
Binding Data and Properties to UI Elements
-
طرح کلی
Outline
-
تبلیغات را تغییر دهید
Change Propagation
-
خواص
Properties
-
نسخه ی نمایشی: ویژگی ها و شنوندگان را تغییر دهید
Demo: Properties and Change Listeners
-
صحافی
Bindings
-
نسخه ی نمایشی: صحافی و کاربرد عملی
Demo: Bindings and Practical Application
-
مجموعه های قابل مشاهده
Observable Collections
-
نسخه ی نمایشی: لیست قابل مشاهده و نمایش جدول
Demo: Observable List and Table View
-
خلاصه
Summary
واکنش به عملکردهای کاربر در UI
Reacting to User Operations in the UI
-
طرح کلی
Outline
-
رویدادها و انواع
Events and Types
-
مکانیسم پردازش رویداد
Event Processing Mechanism
-
ثبت كننده های رویداد و فیلترهای رویداد
Registering Event Handlers and Event Filters
-
نسخه ی نمایشی: گردانندگان رویدادها ، فیلترها و موارد مصرف کننده
Demo: Event Handlers, Filters, and Consuming Events
-
رویداد اکشن
Action Event
-
نسخه ی نمایشی: دکمه های افزودن و لغو را اجرا کنید
Demo: Implement Add and Cancel Buttons
-
هشدارها و گفتگوها
Alerts and Dialogs
-
نسخه ی نمایشی: گفتگوی تأیید را پیاده سازی کنید
Demo: Implement a Confirmation Dialog
-
خلاصه
Summary
داده های ماندگار
Persisting Data
-
طرح کلی
Outline
-
نزدیک شدن به پایداری
Approaching the Persistence
-
نسخه ی نمایشی: بستن رویداد و ذخیره اطلاعات در بستن
Demo: Close Event and Save Data on Close
-
نسخه ی نمایشی: وظایف مربوط به شروع برنامه را بخوانید و نمایش دهید
Demo: Read and Display Tasks on Application Startup
-
خلاصه و مراحل بعدی
Summary and Next Steps
نمایش نظرات