سلام بچه ها، زرینا اینجاست. به دوره جدید Blender خوش آمدید.
من اخیراً دوباره سریال Toy Story را دوباره تماشا کردم و از کیفیت فیلمی که Pixar و Disney در آن زمان انجام دادند، تحت تأثیر قرار گرفتم. آنها به یک تیم بزرگ نیاز داشتند تا فقط یک شخصیت خلق کنند. آنها هفته ها، حتی ماه ها کار کردند.
بنابراین من این دوره آموزشی را ساختم تا به شما نشان دهم که در سه تا چهار ساعت آینده، شما قادر خواهید بود به آنچه آنها در آن زمان انجام دادند، دست پیدا کنید و به لطف Blender، خودتان آن را انجام خواهید داد! من به شما کمک می کنم مفهوم سه بعدی، ابزارهای مدل سازی و مدل سازی یکی از شخصیت های مورد علاقه خود را از داستان اسباب بازی ها درک کنید و یاد بگیرید.
ما Buzz Lightyear معروف را ایجاد خواهیم کرد. او یکی از شخصیت های اصلی این فیلم است. و او شخصیت اصلی فیلم ماجراجویی علمی تخیلی آینده است که توسط استودیوهای انیمیشن پیکسار و والت دیزنی پیکچرز به نام لایت یر تولید شده است.
من با وارد کردن REFERENCE که میتوانید به صورت رایگان از آن دریافت کنید، مدلسازی را شروع میکنم:
وقتی عکسها را وارد کردم، میتوانم مدلسازی را شروع کنم. Buzz Lightyear جزئیات زیادی دارد، بنابراین من مدل سازی را به چند قسمت تقسیم می کنم.
در قسمت اول، سر و صورت را برای مشاهده بهتر قطعات دیگر مدل می کنیم. مدلینگ پیچیده نخواهد بود زیرا من از تمام اصول اولیه مدلینگ استفاده خواهم کرد. علاوه بر این، من از تمام اصلاح کننده های اصلی استفاده خواهم کرد و نحوه استفاده صحیح از آنها را به شما نشان خواهم داد.
وقتی مدل سازی سر را تمام کردم، از دایره یا پایه کلاه ایمنی شروع می کنم و همچنین مدل سازی قسمت بالایی نیم تنه را که با کلاه به آن ناحیه متصل است، شروع می کنیم.
بعد از اتمام مدلسازی قسمت بالایی تنه، روی قسمت پایینی که بازوها و قسمت متصل به لگن را میبندد تمرکز میکنم.
وقتی مدلسازی نیم تنه را تمام کردیم، به مدلسازی قسمت پایین بدن که لگن، ران و کل ساق پا است ادامه میدهیم.
جزئیات پاها را نیز در فرم بیان میکنم. خطوط عمودی طولانی در دو طرف پاها و یک خط افقی روی ران.
با استفاده از همان اصول مدلسازی، به مدلسازی بازوها و دستها ادامه میدهم و همچنین، همان خطوط عمودی را روی بازوها اضافه میکنیم که روی پاها انجام دادیم.
وقتی مدل سازی بازوها و دست ها را تمام کردم، کوله پشتی و بال ها را برای نهایی کردن کاراکتر مدل می کنم.
پس از اتمام مدل سازی، مواد را اضافه می کنم. من قصد دارم تمام مواد اولیه را اعمال کنم، بنابراین این بخش آسان خواهد بود.
بعد از اینکه مواد را اعمال کردم، مرحله آخر اضافه کردن استیکرها به شخصیت بود. پس از اتمام استیکرها، اکنون روی تنظیمات رندر نهایی تمرکز خواهم کرد، مانند تنظیم دوربین، اضافه کردن نور یا HDRI در کیس من، بازی با مدیریت رنگ، و تغییر موتور رندر ما به چرخه.
پس ما منتظر چه هستیم، بچه ها؟ ابتدا بیایید به ویدیوها برویم!
شرح پروژه
برای پروژه نهایی این دوره، باید:
-مثلاً شخصیت دیگری از «داستان اسباببازی» را مدل کنید (شریف وودی، رکس، هام...)
- وضوح خروجی را روی 1090 پیکسل تا 1080 پیکسل تنظیم کنید
- پس زمینه را تنظیم کنید
- وارد کردن HDRI
- زاویه دوربین را تنظیم کنید
و در آخر، از الگوسازی شخصیت خود لذت ببرید. ^_^
هنرمند و انیماتور سه بعدی
سلام، اسم من زرینا است. من یک طراح گرافیک و هنرمند سه بعدی هستم. از زمانی که به یاد دارم خلاقیت بخشی جدایی ناپذیر از زندگی من بوده است. حتی از کودکی به هنر و کامپیوتر علاقه داشتم، بنابراین فقط به دنبال علاقه ام بودم و امروز کاری را که دوست دارم انجام می دهم. همچنین، من معلمان زیادی در خانواده ام دارم، حتی مادرم، بنابراین در تمام عمرم سعی کردم مهارت های تدریس آنها را به دست بیاورم.
من به پیوستم تا سفر خود را به عنوان معلم و طراح گرافیک آغاز کنم. من در زمینه آموزش نرم افزارهای کامپیوتری برای طراحی و گرافیک کامپیوتری تجربه زیادی دارم. من ترجیحاً در بلندر کار می کنم و نوع کارم مجسمه سازی و مدل سازی مدل های پلی پایین و بالا است.
در دوره های من، شما می توانید انتظار یک رویکرد عملی در آموزش را داشته باشید، به این معنی که من تمام مراحل انجام یک پروژه منحصر به فرد را توضیح خواهم داد و سپس شما تکالیفی خواهید داشت که در پایان هر یک انجام خواهید داد. دوره. باعث افتخار من است که این شانس را داشته باشم که در زندگی شما نیز تغییر ایجاد کنم.
"این هنر عالی معلم است که در بیان خلاق و دانش بیدار کند."
نمایش نظرات