پتانسیل خلاقیت خود را با "Blender 4: The Modular and Kitbash Environment Guide" باز کنید!
با کلاس جاه طلبانه Skillshare، «Blender 4: The Modular and Kitbash Environment Guide» به دنیای مدلسازی سه بعدی و ایجاد محیط عمیق بروید.
چه به تازگی شروع کرده اید و چه به دنبال ارتقاء مهارت های خود هستید، این کلاس به گونه ای طراحی شده است که شما را از مدل سازی اولیه به طراحی محیطی در سطح حرفه ای در Blender ببرد.
آیا آماده هستید که در هنر ایجاد محیط سه بعدی تسلط پیدا کنید؟
تابستان امسال، سفری را آغاز کنید که شما را در قلب یک معبد آزتک غوطه ور می کند، که توسط زیبایی سرسبز و رام نشده دنیای باستانی احاطه شده است.
«Blender 4: The Modular and Kitbash Environment Guide» پتانسیل کامل جعبه ابزار قدرتمند Blender را باز می کند. چه بخواهید محیط های سه بعدی خیره کننده برای بازی ها، فیلم ها یا مجموعه خود ایجاد کنید، این کلاس دروازه شما برای تسلط بر مدل سازی در سطح حرفه ای است.
تصور کنید که معماری پیچیده آزتک، با تراسهای وسیع و پلههای بزرگ، که همه با جزئیات عالی ارائه شدهاند، ایجاد کنید. حالا، اگر بتوانید خودتان این را بسازید، چه؟
در کلاس Skillshare آینده ما، میآموزید که از قدرت گرههای هندسی Blender استفاده کنید تا با شاخ و برگهای غنی و محیطهای پویا، زندگی را به صحنههایتان ببخشید.
«Blender 4: The Modular and Kitbash Environment Guide» اینجاست تا شما را با ابزارها و تکنیک های مورد نیاز برای ایجاد محیط های گسترده و پویا مجهز کند. این کلاس جامع گام به گام شما را راهنمایی می کند، از اصول اولیه بوکس خاکستری تا گره های هندسی پیشرفته و ایجاد سایه بان.
6 نکته برتر درباره «Blender 4: The Modular and Kitbash Environment Guide»:
با بیش از 50 بخش مدولار، گرههای هندسی پیشرفته، و بسته منابع عظیمی که در آن گنجانده شده است، هر آنچه را که برای ساختن جهانهای سه بعدی خیره کننده نیاز دارید، خواهید داشت!
نکات برجسته کلاس
«Blender 4: The Modular and Kitbash Environment Guide» شما را به کاوشی افسونکننده در معبد آزتکها میبرد که در درخشش عرفانی مهتاب پوشانده شده است و شاخ و برگهای انبوه جنگلی دست نخورده را منزوی کرده است. هر عنصر به دقت قرار داده شده است تا داستانی از عظمت باستانی و جهان های فراموش شده را بیان کند.
هدف شما برای این پروژه کلاس Skillshare طراحی و مدلسازی یک محیط سه بعدی با جزئیات و در مقیاس بزرگ است. شما از پایه شروع خواهید کرد، ساخت، مونتاژ، و زنده کردن دارایی های مدولار و تکنیک های کیتباش که در کلاس آموزش داده شده است. این پروژه به شما کمک میکند تا درک خود را از ویژگیهای قدرتمند Blender، بهویژه در ایجاد و استفاده از قطعات مدولار، گرههای هندسی، و تکنیکهای سایهزن پیشرفته برای تنظیم یک محیط بازی منسجم و همهجانبه تقویت کنید.
اصول اولیه مخلوط کن:
بوکس خاکستری و تنظیم صحنه:
ایجاد بخش مدولار:
گره های هندسه پیشرفته:
ایجاد سایه بان و انیمیشن:
نورپردازی و ترکیب:
مدیریت دارایی و ارائه:
بسته منابع
یک بسته منبع جامع برای حمایت از سفر یادگیری خود دریافت کنید، از جمله:
جمع بندی همه چیز
تصور کنید در میان جنگلی متراکم ایستاده اید، هوا پر از زمزمه ارواح باستانی است. مسیر شما که تنها با درخشش ماه روشن شده است، به معبدی الهامبخش آزتک منتهی میشود. در پایان «Blender 4: The Modular and Kitbash Environment Guide»، شما مهارت ایجاد محیط های دقیق، بهینه و گسترده را در Blender خواهید داشت. آرزوهای مدلسازی سه بعدی خود را با این کلاس به واقعیت تبدیل کنید و نمونه کارهای خود را به سطح بعدی ببرید.
با «Blender 4: The Modular and Kitbash Environment Guide» شروع کنید و سفر خود را برای تبدیل شدن به یک متخصص مدل سازی سه بعدی آغاز کنید. اسرار پنهان در این دیوارهای باستانی را آشکار کنید و یاد بگیرید که چگونه محیط های دیجیتالی ایجاد کنید که نه تنها از نظر بصری خیره کننده هستند، بلکه از نظر داستان و فضا نیز غنی هستند. سفر شما به تسلط بر محیط های سه بعدی الهام گرفته از آزتک ها از اینجا آغاز می شود!
ماجراجویی در انتظار است...
تا دفعه بعد، مدلینگ همه مبارک!
نیل
مدرس سه بعدی
به 3D Tudor خوش آمدید! این یک شرکت آموزشی تک نفره است و من به ایجاد دورههایی با دستورالعملهای واضح و کامل افتخار میکنم که شما را به سطح بعدی مدلسازی سه بعدی و انیمیشن میبرد.
هدف من این است که دورههای بدون سر و صدایی را در مورد مدلسازی سهبعدی به شما ارائه دهم که به شما کمک میکند مجموعه مهارتها، گردش کار و در نهایت مجموعه کاری خود را گسترش دهید. من متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای هنرجویان هنر سه بعدی و بازی های رایانه ای با استفاده از نرم افزارها و موضوعاتی مانند:
Blender 2.8 | بلندر 2.9 | نقاش مواد | طراح مواد | هودینی | زبراش | مایا | توپوگان | Adobe Photoshop | Crazybump | یونیتی سه بعدی | Unreal Engine 4 (UE4) | مدلسازی سه بعدی | هنر سه بعدی | طراحی دارایی | دارایی های بازی | ساختمان ها | لوازم بازی | ماشین آلات سلاح برای بازی | انیمیشن | شبیه سازی | محیطها
من نیل از 3D Tudor هستم و در انگلستان زندگی می کنم. من یک هنرمند سه بعدی با 8 سال تجربه مدل سازی، از جمله دارایی ها، شخصیت ها و محیط ها هستم.
در سال 2019، من 3D Tudor را به دلیل علاقه ام به مدل سازی سه بعدی که می خواستم با دیگران به اشتراک بگذارم، تأسیس کردم. من اکنون به عنوان یک هنرمند حرفه ای لوازم و محیط زیست شناخته می شوم.
دورههای من برای مدلسازان سهبعدی در تمام سطوح، با تعداد زیادی از نکات و ترفندهای جدید طراحی شدهاند. هر دوره متفاوت است، با اغلب موضوعات متداول از جمله دارایی ها و ساختمان های بازی قرون وسطایی انگلستان Tudor، یا صحنه ها و سلاح های علمی تخیلی. سبک مربی من به دلیل دستورالعملهای دقیق و راهنماییهای واضح در طول هر درس، مرا متمایز میکند.
من تنها مربی در Skillshare هستم که از نکات ابزار زنده روی صفحه در طول درسهایم استفاده میکنم و به زبانآموزان کمک میکنم تا بدون نیاز به بازگشت و بازدید مجدد میانبرهای قبلی، آنها را دنبال کنند. این امر به مبتدیان مطلق و فراگیران میان رده امکان می دهد تا در کنار یکدیگر، بدون هیچ چیزی مانع یادگیری آنها شوند، و با سرعت های متفاوتی که هر دانش آموز انتخاب می کند.
من در ابتدا به دلیل علاقه ام به بازی، با مدل سازی سه بعدی شروع کردم. برخی از اولین مدل های من شامل ایجاد دارایی برای کارگاه City Skylines بود.
من شروع به کار آزاد پس از حضور در دانشگاه هنرهای خلاق (UCA) برای مدرک BA (Hons) در هنرهای بازی های رایانه ای کردم. به عنوان یک مترجم آزاد، من مجموعه من را از طریق کار بر روی دارایی ها و محیط های تاریخی گسترش داد.
مدلهای من با استفاده از ترکیبی از Blender، Maya و ZBrush ساخته میشوند - بسته به مشخصات آنها. من از Blender برای جلوه های ذرات و انیمیشن دارایی های پیچیده استفاده می کنم.
من میتوانم از دو موتور بازی محبوب Unreal Engine 4 (UE4) و Unity با سالها تجربه در استفاده از هر دو استفاده کنم. من در فتوشاپ مهارت دارم و از این ابزار برای بافت هایم و هنر مفهومی اصلی که به عنوان بخشی از گردش کار تحقیق مدل سه بعدی خود تولید می کنم استفاده می کنم. من از Substance Painter استفاده می کنم اما مواد و بافت های خود را با استفاده از Substance Designer نیز می سازم.
من ترجیح می دهم از Topogun برای retopology استفاده کنم، متخصص در بهینه سازی retopology برای دارایی های AAA.
نمایش نظرات