با نحوه ایجاد دنیای بازی و رفتارهای باورپذیر با اسکریپتنویسی گیمپلی در C# آشنا شوید. در این دوره جامع 3dmotive با هدف کاربران متوسط، مربی Alan Thorn تکنیک های پیشرفته برنامه نویسی C# و مفاهیم اساسی آنها را برای حل مشکلات توسعه در دنیای واقعی نشان می دهد. ایدههای اصلی ریاضی مانند بردارها و کواترنیونها را برای ایجاد حرکت، چرخش و تغییر قابل پیشبینی اجسام درک کنید. نحوه استفاده از سی شارپ برای اجرای عملکردهای خط دید، هوش مصنوعی، تشخیص برخورد و موارد دیگر را ببینید. علاوه بر این، نحوه کار با حجم زیادی از داده ها، نحوه درک سیستم های مختصات و مشکلات فضایی و نحوه سفارشی سازی ویرایشگر Unity را ببینید تا به روشی که نیاز دارید کار کند. در پایان این دوره شما یک پایه بسیار ارزشمند برای کدنویسی مطمئن با سی شارپ ایجاد کرده اید تا بازی های پیچیده ای را ایجاد کنید که چشمگیر و قابل فروش هستند.
(دانش آموزان - لطفاً به بخش 1/دانلودهای سخنرانی 1 برای فایل های منبع مرتبط با درس نگاه کنید.)
اطلاعات بیشتر درباره مربی:
Alan Thorn یک توسعه دهنده بازی، نویسنده و مربی با 15 سال تجربه در صنعت است. او برای رایانه های شخصی دسکتاپ، موبایل و واقعیت مجازی بازی می سازد. او «Wax Lyrical Games» را تأسیس کرد و بازی برنده جایزه «Baron Wittard: Nemesis of Ragnarok» را ایجاد کرد که به عنوان طراح، برنامه نویس و هنرمند کار می کرد. او شانزده کتاب فنی در زمینه توسعه بازی نوشته و ده دوره آموزشی ویدیویی ارائه کرده است که برنامه نویسی بازی، توسعه Unity و مدل سازی سه بعدی را پوشش می دهد. او در آموزش ساخت بازی به عنوان یک مدرس مدعو برای "مدرسه ملی فیلم و تلویزیون"، به عنوان معلم ارشد برای "مدرسه Uppingham" کار کرده است، و در حال حاضر یک مدرس ارشد در "دانشگاه Teesside" است که در آنجا به دانش آموزان کمک می کند تا مهارت های مورد نیاز خود را توسعه دهند. برای نقش ایده آل خود در صنعت بازی.
آموزش هنر سه بعدی و بازی با کیفیت بالا توسط متخصصان صنعت!
نمایش نظرات