به این کلاس اشتراک مهارت در مورد اشیاء خوش آمدید
این قسمت 9 از سری JAVASCRIPT کامل من است
چه چیزی را در این کلاس خاص پوشش می دهیم؟
ما تعداد زیادی از اطلاعات را در این مجموعه پوشش خواهیم داد، اما برای قسمت 9 روی اشیاء جاوا اسکریپت تمرکز میکنیم.
برنامه نویسی در اکثر زبان ها (یعنی نه فقط جاوا اسکریپت) با مفهوم اشیا وسواس دارد. به طوری که اکثر زبان های برنامه نویسی از سبکی از برنامه نویسی استفاده می کنند که به آن برنامه نویسی شی گرا (یا به اختصار OOP) گفته می شود.
بنابراین یک شی چیست؟ پاسخ: اشیاء در جاوا اسکریپت را می توان با اشیاء در زندگی واقعی مقایسه کرد. مفهوم اشیاء در جاوا اسکریپت را می توان با زندگی واقعی، اشیاء ملموس درک کرد. برای مثال، یک شی میتواند موتورسیکلت، خانه، آجر، چمن، انسان، شخص، دکمه روی فرم، سبد خرید و غیره باشد.
همانطور که مطمئن هستم می توانید ببینید، گاهی راحت تر است که بپرسید چه چیزی یک شی نیست؟ پاسخ: نه زیاد!
شما می توانید تصور کنید که اشیا با 2 چیز تعریف می شوند: یعنی ویژگی های شی و روش های شی. قیاس شیء، شخص است. ویژگی های آن می تواند سن، جنسیت، رنگ مورد علاقه و غیره باشد.
روش های یک شی همان چیزی است که می تواند انجام دهد. به انجام کلمات فکر کنید. به عنوان مثال، یک توسعه دهنده ممکن است بخواهد پیامی برای آن شخص تایپ کند، یا نام او را در یک صفحه نمایش دهد، یا حتی تولد او را محاسبه کند. همه اینها به نوعی «اقدام» یا شکلی از برنامه نویسی برای انجام آن نیاز دارند. به همین دلیل است که اغلب از آنها به عنوان روش یاد می شود.
جایی که ممکن است گیج کننده باشد این است که اشیا را می توان با اشیاء دیگر ترکیب کرد (به عنوان مثال، شخص A و شخص B می توانند یک گروه تشکیل دهند. در این مورد، گروه نیز یک شی است).
می دانم که می تواند دشوار به نظر برسد. اما با من بمان ما اشیاء را با جزئیات زیادی در سراسر این کلاس پوشش خواهیم داد.
بیایید به این کلاس عالی، همه چیز درباره اشیاء بپریم.
کل این دوره استاد بزرگ جاوا اسکریپت چه چیزی را پوشش می دهد؟
جاوا اسکریپت زبان برنامه نویسی شماره 1 در وب است که بسیاری از محتوای پویا و سبک در پس زمینه توسط جاوا اسکریپت مدیریت می شود. اما قبل از استفاده از این زبان برای ایجاد وب سایت های پویا، باید درک دقیقی از نحوه عملکرد آن در پشت صحنه داشته باشید.
در پایان این دوره، میتوانید با درک نحوه استفاده مرورگر از آن، متغیرها، اشیاء و توابع، انواع مختلف دادهها و نحوه دستکاری محتوا، به زبان جاوا اسکریپت صحبت کنید. در یک وب سایت ما عمیقتر میکنیم و روشهای گفتگوی خودمان را از ابتدا ایجاد میکنیم. ما در مورد نحو پیکان، تابع Math.random()، حلقه زدن از میان اشیا و آرایه ها، کار با تاریخ ها آشنا می شویم. ما به نمونههای اولیه، موتورهای JS، Execution Stack و یک سری دیگر نگاه میکنیم!
این دوره از طریق مثالهای عملی به شما کمک میکند جاوا اسکریپت را تکه تکه درک کنید. و ما از جدیدترین و بهترین ویژگیهای جاوا اسکریپت در طول مسیر استفاده میکنیم تا بتوانید پیشتاز باشید.
منتظر چه چیزی هستید. بیایید CRACKIN'
موزهای باحال! آفرین که این کلاس رو تموم کردی
قبل از تخصیص، اجازه دهید
را خلاصه کنیمشما قبلاً آموخته اید که متغیرهای جاوا اسکریپت محفظه هایی برای مقادیر داده هستند. اشیا نیز متغیر هستند. اما تفاوت اصلی این است که اشیا می توانند مقادیر زیادی داشته باشند.
در واقع، اشیاء برای ذخیره مجموعه ای از داده ها (ویژگی ها و روش ها) استفاده می شوند. در جاوا اسکریپت، اشیا تقریباً در تمام جنبه های زبان نفوذ می کنند. بنابراین ما باید قبل از اینکه به هر جای دیگری عمیق تر بپردازیم، ابتدا آنها را درک کنیم. و دقیقاً به همین دلیل است که ما زمان زیادی را صرف یادگیری آنها در این کلاس Skillshare کردهایم. ما نمونههایی از اشیا را دیدهایم و حداقل 4 روش مختلف را یاد گرفتهایم که میتوانیم آنها را ایجاد کنیم. خیلی باحاله!
شما راه درازی را پیموده اید، پس به پشت خود دست بزنید.
پروژه کلاس
برای این پروژه کلاس، یک سند PDF پیوست کرده ام.
از حمایت عالی شما متشکریم و شما را در کلاس بعدی می بینیم!
نادرست | خنده دار است، زیرا حقیقت دارد
موفقیت قربانی می خواهد.
و فداکاری چیزی است که من در مورد آن بسیار می دانم.
من یک توسعه دهنده خودآموخته هستم، بنابراین می دانم که برای یک تازه وارد چقدر می تواند دشوار و دلهره آور باشد.
امروز، من همچنان به کدنویسی ادامه میدهم و از آخرین فناوریها و زبانهای برنامهنویسی مطلع میمانم.
وقت آن است که دانشی را که به دست آوردهام به اشتراک بگذارم و به موفقیت دیگران کمک کنم.
نمایش نظرات