آموزش تخریب محیط های شهری در NUKEX

Destroying Urban Environments in NUKEX

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش قصد داریم با استفاده از ابزارهای عالی موجود در NUKEX یک صحنه تخریب ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: NUKEX 6.3. در این آموزش، ما قصد داریم با استفاده از ابزارهای عالی موجود در NUKEX یک صحنه تخریب ایجاد کنیم. ما یک عکس گسترده از یک شهر را به گونه ای ترکیب خواهیم کرد که شبیه صحنه ای از تخریب عظیم باشد. ما همچنین نحوه کار سریع را در صورت داشتن یک ضرب الاجل بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: NUKEX 6.3. I>توجه: به دلیل محدودیت‌های صدور مجوز و ماهیت پیشرفته آموزش‌های توسعه خلاق، B>فایل‌های پروژه برای این آموزش ممکن است حاوی تک تک فایل‌هایی نباشد که توسط هنرمند استفاده شده است/B>./I>

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تخریب محیط های شهری در Nukex Destroying Urban Environments in Nukex

  • ردیابی شات Tracking the Shot

  • پالایش مسیر و قرار دادن اشیاء Refining the Track and Placing Objects

  • ایجاد کلید برای شات ما Creating the Key for Our Shot

  • قرار دادن آسمان ما Placing Our Sky

  • قرار دادن ساختمان ها در صحنه Placing Buildings in the Scene

  • بررسی کامپوزیت Examining the Composite

  • ویران کردن ساختمان های ما Destroying Our Buildings

  • بهبود شات Improving the Shot

  • تعویض علامت Replacing the Sign

  • ترکیب ربات ها و سنگ ها Compositing Robots and Rocks

  • لمس نهایی در صحنه Final Touches on the Scene

  • نکات تصحیح رنگ در Nukex Color Correction Tips in Nukex

نمایش نظرات

آموزش تخریب محیط های شهری در NUKEX
جزییات دوره
2h 34m
13
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Angelo White
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Angelo White Angelo White

آنجلو وایت یک هنرمند 2D در Mill در لندن است. اکنون بنیانگذار Digital Abstraction مستقر در آمستردام است و تولیدات بین المللی را ایجاد می کند. او با دنبال کردن آموزش های زیادی شروع به یادگیری جلوه های سه بعدی و بصری کرد و یک کوتاه ساده ایجاد کرد که در هلند بسیار مورد توجه قرار گرفت ، در VFS پذیرفته شد و کار VFX خود را آغاز کرد. او به مدت 3 ماه در The Mill پیشنهاد کار دریافت کرد و در تریلر Mass Effect 3 Live Action ، سفید برفی و شکارچی ، درد و عنکبوت های سه بعدی کار کرد. او چیزهای زیادی را از طریق آموزش آموخته است و مفتخر خواهد بود که فرصتی برای بازگشت به جامعه و به اشتراک گذاشتن با هنرمندان در سراسر جهان داشته باشد.