آموزش استراتژی های رندر داخلی با آرنولد و مایا

Interior Rendering Strategies with Arnold and Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: این دوره فراتر از ایجاد یک تصویر از یک اتاق داخلی است. این در مورد داستان گفتن و فروش ایده است. ارائه های معماری یک هدف دارند و این همان چیزی است که شما روی آن تمرکز خواهید کرد. نرم افزار مورد نیاز: مایا ، آرنولد. آرنولد یک ارائه دهنده قدرتمند است و کنترل هنری را بدون نیاز به صرف ساعت ها یادگیری ابزار فراهم می کند. مطمئناً ، شما نورپردازی خواهید کرد و بافت اضافه خواهید کرد ، اما عمر این دوره از چرایی آن ناشی می شود. در این دوره ، استراتژی های رندر داخلی با آرنولد و مایا ، استراتژی های رندر داخلی را با آرنولد و مایا خواهید آموخت. ابتدا تئوری های تجسم و نحوه بکارگیری آنها در صحنه ما را کشف خواهید کرد. در مرحله بعدی ، شما از تکنیک های نورپردازی آرنولد استفاده خواهید کرد که باعث صرفه جویی در وقت در رندر نهایی شما می شود. در آخر ، بافت هایی اضافه می کنید که واقع گرایی را به تصویر شما اضافه می کنند. با پایان این دوره ، در مورد راهکارهای ارائه داخلی با آرنولد و مایا ، درک بهتری خواهید داشت. آرنولد و به همین دلیل در بسیاری از صنایع راه خود را باز کرده است. وقتی صحبت از تجسم معماری می شود ، مهم نیست ، تصویر نهایی مهم است! نرم افزار مورد نیاز: مایا ، آرنولد.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

درک مفاهیم تجسم Understanding Visualization Concepts

  • چه ، کجا ، چه زمانی و چرا The What, Where, When, and Why

  • اسکریپت پروژه Project Script

  • حالت خلق و خو Mood Boards

ایجاد حالت با نورپردازی Creating a Mood with Lighting

  • نمودار روشنایی Lighting Diagram

  • روشنایی اصلی Main Lighting

  • صفات اصلی نور Main Light Attributes

  • چراغ های شومینه و چراغ Fireplace and Lamp Lights

  • آسمان آفرینش Sky Creation

  • راه اندازی دوربین Camera Setup

  • مواد آزمون Test Materials

  • رندر آزمایشی قسمت 1 Test Rendering Part 1

  • رندر آزمایشی قسمت 2 Test Rendering Part 2

ساختن مصالح ساده Building Simple Materials

  • شیشه و دیوارها Glass and Walls

  • تریم و میز قهوه Trim and Coffee Table

  • سرامیک و سقف Ceramic and Ceiling

  • آینه و پنجره Mirror and Window Trim

  • پتو و جام Blanket and Cup

  • شومینه و پارچه Fireplace and Cloth

  • پارچه لامپ و تر و تمیز فلزی Lamp Cloth and Metal Trim

  • چراغ های فرو رفته Recessed Lights

مصالح ساختمانی با نقشه های بافت قسمت 1 Building Materials with Texture Maps Part 1

  • شعله های آتش Flames

  • کف کاشی Tile Floor

  • پارچه مبل Sofa Cloth

  • دیوار هنر و سنگ Wall Art and Stone

مصالح ساختمانی با نقشه های بافت قسمت 2 Building Materials with Texture Maps Part 2

  • کاسه های فلزی Metal Bowls

  • سفالگری Pottery

  • بالش 1 Pillow 1

  • بالش 2 Pillow 2

  • کتابها Books

ایجاد الیاف فرش با استفاده از XGen Creating Rug Fibers Using XGen

  • ایجاد مجموعه XGen Creating the XGen Collection

  • طول فیبر Fiber Length

  • رنگ الیاف Fiber Color

  • فیبر نویز Fiber Noise

  • aiStandardHair Shader aiStandardHair Shader

Render Setup & Render Settings Render Setup & Render Settings

  • راه اندازی رندر Render Setup

  • AOV ها و نمونه ها AOVs and Samples

  • رندر نهایی Final Render

تنظیمات نهایی در پست Final Adjustments in Post

  • پاس و ZDepth Passes and ZDepth

  • تنظیمات 1 Adjustments 1

  • ابزار دوج Dodge Tool

  • درجه بندی رنگ Color Grading

  • تنظیمات 2 Adjustments 2

نمایش نظرات

آموزش استراتژی های رندر داخلی با آرنولد و مایا
جزییات دوره
3h 7m
43
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
13
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد
Kirt Haymore
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kirt Haymore Kirt Haymore

کیرت یک ژنرالیست سه بعدی با چندین سال تجربه است. او علاقه زیادی به عکاسی و تلاش برای واقع گرایی در رندرهای سه بعدی دارد. او تجربه بسیاری از بسته های نرم افزاری از جمله مایا ، 3ds Max ، آرنولد ، ذهنی ، V-Ray ، فتوشاپ و بسیاری دیگر را دارد. او علاقه زیادی به یادگیری و آموزش نکات و ترفندهایی دارد که در طول راه انتخاب می کند. کرت همچنین دارای لیسانس هنر در انیمیشن و فوق لیسانس در آموزش و پرورش بزرگسالان است.