آموزش مکانیک بازی Unreal: Camera Walk Action

Unreal Game Mechanics: Camera Walk Action

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: یک حرکت متزلزل یا حرکتی همراه که بازیکنان را هنگام حرکت در یک سطح همراهی می کند ، می تواند به غوطه وری در هر بازی کمک کند. این دوره به سازنده بازی های درحال ظهور ، هر آنچه برای اجرای این مکانیک بازی رایج در موتور Unreal Engine 4 نیاز دارد ، می دهد. این روش به Blueprints ، سیستم برنامه نویسی مبتنی بر گره در Unreal متکی است. جوئل بردلی کار خود را با مروری بر گره Blueprint و گره Timeline آغاز می کند و نحوه برنامه ریزی یک شبکه Blueprint موثر را نشان می دهد. سپس او دقیقاً نشان می دهد که چگونه می توان یک طرح لرزش دوربین ایجاد کرد ، جلوه ای را به دوربین پخش کننده اضافه کرد و - برای واقع گرایی بیشتر - با شروع کاراکتر و توقف کار ، جلوه را تسریع و کم می کند. در آخر ، یاد بگیرید که چگونه با حرکت بازیکن جلوه را تحریک کنید و شدت لرزش را تنظیم کنید.
موضوعات شامل:
  • تنظیم طرح لرزش دوربین
  • کار با جدول زمانی و نقشه ها
  • ایجاد جدول زمانی ، آهنگ و فریم کلیدی
  • اتصال جدول زمانی
  • نهایی کردن اثر

سرفصل ها و درس ها

1. ضبط مبانی Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. ضبط مبانی 1. Up and Running Project Prep

  • نمای کلی پروژه و اهداف Project overview and goals

  • بارگیری موتور غیرواقعی Downloading the Unreal Engine

  • ایجاد پروژه Creating the project

1. ضبط مبانی 2. Creating the Camera Shake

  • نمای کلی از لرزش دوربین Overview of Camera Shake

  • طرح دوربین Camera blueprint

  • طرح را باز کنید Opening the blueprint

  • تنظیم اثر لرزش Setting up the shake effect

1. ضبط مبانی 3. Timelines and Blueprints

  • بررسی اجمالی برنامه های زمانی و طرح ها Overview of timelines and blueprints

  • ایجاد گره های Play Client Creating the Client Play nodes

  • ایجاد یک جدول زمانی ، آهنگ ، و کلید واژه Creating a timeline, track, and keyframe

  • اتصال به جدول زمانی Connecting the timeline

1. ضبط مبانی 4. Finalizing the Effect

  • بررسی اجمالی اثر نهایی Overview of final effect

  • صحافی و پخش کننده Binding effect and player

1. ضبط مبانی Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش مکانیک بازی Unreal: Camera Walk Action
جزییات دوره
40m 34s
17
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
11,053
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Joel Bradley
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joel Bradley Joel Bradley

3D Artist، Trainer on 3ds Max و Maya

جوئل بردلی ، متعصب سه بعدی ، هنرهای سه بعدی را برای وب ، چاپ و چند رسانه ای و آموزش روی 3ds Max و Maya تولید می کند.

جوئل بردلی یک ژنرال سه بعدی خودآموخته است که از برنامه های طراحی سه بعدی و گرافیکی استفاده می کند او 9 ساله بود ، قبل از حرکت روی 3ds Max ، در برنامه هایی مانند trueSpace و Bryce 3D دندان های خود را بریده بود. او از مهارتهای کسب شده خود برای کار در تعدادی از زمینه های صنعتی ، از جمله تولید محتوا برای وب ، چاپ ، تجسم و چند رسانه ای استفاده کرده است.

در 4 سال گذشته توجه خود را بر روی تولید آموزش تصویری برای برنامه هایی مانند 3ds Max ، Maya ، SketchUp ، Photoshop ، Combustion ، Composite و موارد دیگر.