لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Cinema 4D: انیمیشن دوربین
Cinema 4D: Camera Animation
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
حرکات دوربین می تواند هر پروژه ای را افزایش دهد ، از کامپوزیت های ویدئویی پر از اثر گرفته تا مدل های ایستای ساده در اینجا Donovan Keith نشان می دهد که چگونه مکان و حرکت دوربین را در CINEMA 4D تنظیم کنید تا تأثیر داستان سرایی تصویری شما را افزایش دهد. به او نشان دهید که چگونه می تواند تابه ها و فشارهای ساده را با فریم های کلیدی متحرک کند ، دکل های مخصوص دوربین را بسازد و حرکت های کلاسیک دوربین را از فیلم و تلویزیون با اشیا C Camera Crane ، Motion Camera و Camera Morph تقلید کند. در پایان دوره ، شما می توانید حرکت مناسب برای عکس را انتخاب کنید ، دوربین ها را به صورت فیزیکی قابل قبول حرکت دهید و زمان انیمیشن خود را برای حداکثر تأثیر تنظیم کنید.
موضوعات شامل:
متحرک سازی حرکت های ساده دوربین: تابه ها ، بزرگنمایی ها و موارد دیگر li>
متحرک سازی دکل های سفارشی دوربین li>
دوربین روان کننده با تراز کردن با Spline حرکت می کند li>
شبیه سازی دیدگاه اول شخص li>
افزودن عکسهای جرثقیل جارو li>
ایجاد دوربین های عقب و عکس های شفاف li>
انتقال دوربین با برچسب Camera Morph
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید
What you should know before watching this course
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
1. حرکت دوربین ساده
1. Simple Camera Movements
فریم یک شات استاتیک
Framing a static shot
متحرک کردن فشار با کلیدهای موقعیتی
Animating a push-in with position keyframes
متحرک یک تابه با کلیدهای چرخشی
Animating a pan with rotation keyframes
افزایش حرکت دوربین با منحنی های F
Enhancing camera moves with F-curves
متحرک بزرگنمایی فوری
Animating a snap zoom
2. دکل های دوربین سفارشی
2. Custom Camera Rigs
ایجاد و متحرک کردن دکل دوربین ساده با یک شیء تهی
Creating and animating a simple camera rig with a null object
به طور خودکار دوربین خود را در موضوع خود هدف قرار دهید
Automatically targeting your camera at your subject
اضافه کردن عیوب ظریف با برچسب Vibrate
Adding subtle imperfections with the Vibrate tag
دوربین نرم و صاف با برچسب Align to Spline حرکت می کند
Smoother camera moves with the Align to Spline tag
POV شخص اول با ابزار مجازی Walkthrough
First-person POV with the Virtual Walkthrough tool
3. عملکرد جرثقیل دوربین و عملکرد دوربین متحرک
3. Camera Crane and Motion Camera Functions
عکس های در حال جابجایی با جرثقیل دوربین
Sweeping shots with the Camera Crane
ردیابی عکس ها با تنظیم Spline برچسب Motion Camera
Tracking shots with the Motion Camera tag Spline setting
با تنظیم Chase Object یک دوربین دنباله دار ایجاد کنید
Create a trailing camera with the Chase Object setting
ایجاد یک پرواز از طریق دره با بانکداری خودکار
Creating a canyon fly-through with Automatic Banking
ایجاد یک افکت استادیکام با دکل Motion Camera
Creating a steadicam effect with the Motion Camera rig
4. عملکردهای مورف دوربین
4. Camera Morph Functions
دوربین A-B با برچسب Camera Morph حرکت می کند
A-to-B camera moves with the Camera Morph tag
انیمیشن از نوع جنبشی با برچسب Camera Morph
Kinetic type animation with the Camera Morph tag
لینکدین: شبکه اجتماعی حرفهای برای ارتباط و کارآفرینی
لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی حرفهای، به میلیونها افراد در سراسر جهان این امکان را میدهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفهای خود را به اشتراک بگذارند و فرصتهای شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان میدهد تا رزومه حرفهای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمنها و گروههای حرفهای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهرهمند شوند.
لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان میدهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفهای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصتهای شغلی و گسترش شبکه حرفهای خود، نقش مهمی را ایفا میکند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفهای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.
دونوون کیت یک انیماتور آزاد و مدیر فنی است که در شهر لس آنجلس زندگی می کند.
کیت در دو فصل در مورد CINEMA 4D و همچنین مقاله ای در Almanac Leo Laporte's Technology Almanac مشارکت داشته است. کیت در مجلات WIRED و Animation به نمایش در آمده است. وی در سن 15 سالگی مجموعه ای از نمایش ها را در فیلم The Screensavers Tech TV نشان داد که اصول اساسی انیمیشن را نشان می داد. وی مجموعه ای از محدودیت ها و افزونه های متناسب با تولید را برای کمک به انیمیشن شخصیت ها در CINEMA 4D ایجاد کرد. وی CINEMA 4D را در نمایشگاه های گرافیک رایانه در سراسر کشور نشان داده است و به عنوان مربی در محل برای تعدادی از شبکه های پخش برتر کار کرده است. کیت همچنین نسل بعدی متخصصان گرافیک حرکت را در Video Symphony در Burbank آموزش می دهد.
کیت در اوقات فراغت خود یک سریال شروع کننده پروژه جانبی در زمینه های فیلم ، برنامه نویسی ، نویسندگی ، آشپزی ، صنایع دستی و اجتماع است.
نمایش نظرات