لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش نورپردازی یک صحنه برای فیلم بلند با V-Ray در مایا
Lighting a Scene for Feature Film with V-Ray in Maya
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در این آموزش مایا، تکنیکهای نورپردازی فیلم بلند را با استفاده از V-Ray در Maya و NUKE بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014، V-Ray 2.4، NUKE 7. در این آموزش مایا، تکنیک های نورپردازی فیلم بلند را با استفاده از V-Ray در Maya و NUKE بررسی خواهیم کرد. در طول این درس ما به مراحل مورد نیاز برای تنظیم نورپردازی فیلم پیشرفته نگاه خواهیم کرد. ما با استفاده از تنظیم نور مبتنی بر تصویر و تنظیم نور چهار نقطه شروع خواهیم کرد. در طول مسیر، از Alembic برای صادرات هندسه و دوربین خود استفاده خواهیم کرد، سپس با استفاده از NUKE، پیشکامپ/کامپهای نورپردازی ایجاد میکنیم. در پایان این آموزش مایا، درک کاملی از جریان کاری که برای نورپردازی یک صحنه در یک فیلم سینمایی لازم است خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014، V-Ray 2.4، NUKE 7.
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
نورپردازی یک صحنه برای فیلم بلند با V-Ray در مایا
Lighting a Scene for Feature Film with V-Ray in Maya
راه اندازی صحنه نورپردازی مایا/وی-ری ما
Setting up Our Maya/v-Ray Lighting Scene
آوردن شخصیت ما
Bringing in Our Character
شروع به تنظیم بافت ها
Beginning to Set up the Textures
راه اندازی نورپردازی مبتنی بر تصویر
Setting up Image Based Lighting
روشنایی پایه تصویر
Image Base Lighting
تنظیم چراغ های سفارشی
Custom Lights Set Up
ادامه راهاندازی چراغهای سفارشی
Continuing to Set up Custom Lights
بهینه سازی کاراکتر ما برای رندر نهایی
Optimizing Our Character for Final Render
سایه بان ها و بافت های پس زمینه
Background Shaders and Textures
صادرات دوربین و هندسه با Alembic
Exporting Camera and Geometry with Alembic
نهایی کردن Comp Light ما
Finalizing Our Light Comp
کلیفورد اوتومی گرین در زمینه استودیوی Zoic Studios Vancouver BC ، کانادا ، TD Advanced Lighting/Look Development است. پیش از این او برای استودیوهای مختلف VFX مانند Red Vision ، انیمیشن های Aardman ، Mr.X و MPC کار کرده است که نام آنها را ذکر کرده است. کلیفورد فعالیت سه بعدی خود را بیش از 10 سال پیش آغاز کرد و در آن زمان در موسسات مختلف VFX شرکت کرد تا درک بیشتری از پیچیدگی جلوه های بصری در فیلم و تلویزیون داشته باشد. او علاقه زیادی به ساخت فیلم و عکاسی دارد و طی سالها عمدتا در زمینه نظارت بر جلوه های بصری به چند فیلم مستقل کمک کرده است.
نمایش نظرات