آموزش Rendering RealFlow Meshes در Maya

Rendering RealFlow Meshes in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره یاد می گیریم که چگونه از انواع ابزارهای نورپردازی و سایه زنی در اشعه ذهنی برای شبیه سازی ظاهر مواد مایع واقعی استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2009 و بالاتر. در این دوره یاد می گیریم که چگونه از انواع ابزارهای نورپردازی و سایه زنی در اشعه ذهنی برای شبیه سازی ظاهر مواد مایع واقعی استفاده کنیم. در این سری از درس ها، ما شما را از طریق فرآیند استفاده از اشعه ذهنی برای ارائه واقعی هندسه RealFlow در مایا راهنمایی می کنیم. ما این فرآیند را با یادگیری نحوه وارد کردن دنباله‌های مش خود از RealFlow به مایا و قرار دادن منابع روشنایی اولیه آغاز خواهیم کرد. از آنجا ما از مواد معماری اشعه ذهنی برای ایجاد مایع واقعی و انکساری استفاده خواهیم کرد و در مورد تنظیمات بسیار مهمی که باید هنگام استفاده از این سایه زن ها آگاه باشیم، صحبت خواهیم کرد. در نهایت، ما الگوهای سوزاننده انکساری ایجاد می کنیم که می تواند سطح بالایی از واقع گرایی را به رندر نهایی اضافه کند. به دست آوردن ظاهر مناسب برای رندرهای نهایی نیاز به عیب یابی و تنظیمات بسیاری از ویژگی های مختلف دارد. از طریق این درس‌ها، ما به بسیاری از این مشکلات رایجی که با آن‌ها برخورد خواهید کرد و نحوه حل آن‌ها اشاره خواهیم کرد و به شما این امکان را می‌دهد که در مدت زمان بسیار کمتری به نتیجه دلخواه برسید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2009 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

Rendering RealFlow Meshes در Maya Rendering RealFlow Meshes in Maya

  • وارد کردن RealFlow Meshes به Maya Importing RealFlow Meshes into Maya

  • ایجاد مواد مایع برای هندسه RealFlow Creating Liquid Material for RealFlow Geometry

  • پالایش مواد مایع انکساری برای هندسه RealFlow Refining Refractive Liquid Material for RealFlow Geometry

  • ایجاد مواد با بازتاب های بسیار تار Creating Materials with Highly Blurred Reflections

  • اضافه کردن نور غیر مستقیم و سایه بان ها Adding Indirect Illumination and Shadow Shaders

  • افزودن Caustics به RealFlow Geometry Render Adding Caustics to RealFlow Geometry Render

  • افزودن اصلاحات به اثرات سوزاننده و سایه Adding Refinements to Caustics and Shadowing Effects

نمایش نظرات

آموزش Rendering RealFlow Meshes در Maya
جزییات دوره
0h 53m
8
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Kyle Green
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.