آموزش تکنیک های مجسمه سازی هیولا در ZBrush

Monster Sculpting Techniques in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش‌های ZBrush، یک مش اولیه را ترسیم می‌کنیم، آن را به جزئیات می‌پردازیم و آن را بافت می‌دهیم. نرم‌افزار مورد نیاز: ZBrush 4R3. در این سری از آموزش‌های ZBrush، یک مش اولیه را ترسیم می‌کنیم، جزئیات آن را مشخص می‌کنیم و آن را بافت می‌دهیم. این طراحی بر اساس هیولاهای کلاسیک لاوکرافت خواهد بود. ما با طوفان فکری و ترسیم طرح اصلی هیولای لاوکرافت شروع خواهیم کرد. ابتدا یک مش بسیار ساده را مسدود می کنیم و سپس شروع به جزئیات و شکل دادن به فرم ها می کنیم. در نهایت، ما آن را به وضوح با کیفیت فیلم تبدیل می کنیم و مقداری خز را با FiberMesh اضافه می کنیم. سپس، ما با یک تصویر HDRI بازی خواهیم کرد تا نحوه تنظیم سریع نور در ZBrush را نشان دهیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R3.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تکنیک های مجسمه سازی هیولا در ZBrush Monster Sculpting Techniques in ZBrush

  • نگاهی به موجودات پیچیده A Look at Complex Creatures

  • ایجاد مجسمه پایه Creating the Basic Sculpt

  • تغییر طراحی اولیه ما Changing Our Initial Design

  • مسدود کردن اشکال صورت Blocking out Facial Shapes

  • با جزئیات صورت شروع کنید Starting with the Facial Details

  • مجسمه سازی پیشانی Sculpting the Forehead

  • پایان دادن به صورت و شروع به پشت Finishing the Face and Starting the Back

  • جزئیات پشت Detailing the Back

  • رنگ آمیزی سایه های رنگ اصلی Painting the Main Color Shades

  • جزئیات برای کیفیت فیلم Detailing for Film Quality

  • تکمیل جزئیات بافت ما Completing Our Textured Details

  • فیبرمش مقدمه و مثال Fibermesh Introduction and Examples

  • راه اندازی Lightcap Setting up a Lightcap

نمایش نظرات

آموزش تکنیک های مجسمه سازی هیولا در ZBrush
جزییات دوره
3h 21m
14
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Fabrizio Bortolussi Fabrizio Bortolussi

فابریزیو شروع به تبلیغات تلویزیونی ایتالیا با انجام ماکت های کوچک و مدل سازی دیجیتالی در مایا کرد. وی سپس در سطح بین المللی نقل مکان کرد تا در توکیو نقل مکان کند. وی شروع به کار به عنوان فریلنسر Origami Digital در هالیوود کرد. به زودی کار فیلم ادامه یافت و با نیل بلومکمپ در Peter Wackson’s Wingnut Films به عنوان یک طراح موجود آزاد و هنرمند بافت همکاری کرد. او طراح اصلی موجودات در تولید IG (استودیوی معروف ساخت شبح در پوسته) مستقر در توکیو بوده است. فابریزیو اکنون به عنوان یک طراح و معلم موجود آزاد در ایتالیا و با طیف گسترده ای از مشتریان کار می کند. خدمات شامل مفهوم ، رس ، تصویرگری ، آموزش ، کارگاه های آموزشی ، ماکت های دیجیتال برای فیلم ها ، تبلیغات و بازی های ویدیویی است. استودیوی Fabrizio در لاتینا و رم (ایتالیا) مستقر است و برای مستقل از راه دور و قرارداد کار فرعی در دسترس است.