آموزش ایجاد محیط حرم ژاپنی در Unreal Engine 5

Creating a Japanese Shrine Environment in Unreal Engine 5

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

سلام به همه و به این کلاس جدید خوش آمدید. در این کلاس، کل فرآیند ایجاد این محیط معبد ژاپنی را با استفاده از Unreal Engine 5، Blender، Substance Painter مرور خواهیم کرد.

ما مدل‌سازی در Blender، بافت‌دهی با استفاده از Substance Painter و تنظیم صحنه، نور و مواد در Unreal Engine 5 را بررسی خواهیم کرد.

نرم افزارهای مورد استفاده - (BLENDER، Substance Painter، Unreal Engine 5):

همه مدل‌سازی‌ها در Blender انجام می‌شود، اما تکنیک‌های مورد استفاده جهانی هستند و می‌توانند در هر بسته مدل‌سازی سه بعدی دیگری تکرار شوند. مواد و بافت ها با استفاده از Substance Painter ایجاد خواهند شد. هنر سطح، نورپردازی و ترکیب بندی در Unreal Engine 5 انجام خواهد شد.

در این دوره، همه چیزهایی را که برای ایجاد نتایج نهایی که در تصاویر و تریلرها می بینید، باید بدانید. همین تکنیک ها را می توان تقریباً برای هر نوع محیطی اعمال کرد.

این دوره بیش از 8 ساعت محتوا دارد! (همه ویدیوها دارای تفسیر صوتی هستند)

ما همه مراحل این دوره را با هم مرور خواهیم کرد و هیچ چیز نادیده گرفته نخواهد شد. این دوره هیچ نوع تایم لپسی ندارد تا بتوانید هر مرحله را به راحتی دنبال کنید.

ما با جمع آوری برخی از تصاویر مرجع شروع می کنیم تا ایده های اولیه و حال و هوای صحنه خود را به دست آوریم. ما این تصاویر مرجع را در یک برنامه رایگان به نام PureRef ترتیب خواهیم داد. پس از این به بلندر می رویم و شروع به مدل سازی حرم خود می کنیم. ما کل فرآیند مدل سازی این را از ابتدا تا انتها فقط در بلندر مرور خواهیم کرد. ما از تصاویر مرجع برای ایجاد دقیق تمام جزئیات و طرح های سبک تزئینی استفاده خواهیم کرد.

بعد از اینکه همه دارایی‌های خود را مدل‌سازی کردیم، آنها را به Substance Painter صادر می‌کنیم تا بافت‌سازی را شروع کنیم. ما یاد خواهیم گرفت که مواد با کیفیت و واقعی و ویژگی های کلیدی Substance Painter مانند ماسک های هوشمند، ژنراتورها، مواد هوشمند و غیره ایجاد کنیم.

بعد از این ما تمام مدل های خود را به Unreal Engine وارد می کنیم و بافت ها را از Painter به Unreal Engine صادر می کنیم. برای اینکه صحنه خود را حتی بیشتر کنیم، از درختان Megascans جدید معرفی شده استفاده خواهیم کرد که به صورت کاملا رایگان به عنوان کاربران Unreal Engine توسط Quixel در اختیار ما قرار گرفته است. ما یاد خواهیم گرفت که از ابزارهای منظره، ابزارهای ویرایش شاخ و برگ برای قرار دادن همه این درختان در صحنه خود استفاده کنیم. همچنین یاد خواهیم گرفت که تنظیمات مختلف این درختان مانند باد، فصل، رنگ برگ، سلامت و غیره را سفارشی کنیم.

گام بعدی این است که نورپردازی خود را تنظیم کنیم و حال و هوا و فضایی را برای صحنه خود ایجاد کنیم. ما از ویژگی‌های جدید Unreal Engine مانند Lumen برای دریافت نور واقعی برای صحنه خود استفاده خواهیم کرد، سپس یک حجم پس از پردازش را تنظیم خواهیم کرد تا جلوه‌های بصری صحنه خود را بیشتر کنیم.

ما این دوره را با تنظیم زوایای مختلف دوربین، گرفتن اسکرین شات با وضوح بالا برای نمونه کارها و تنظیم یک تنظیم روشنایی روزانه برای صحنه به پایان خواهیم رساند. قرار است چیزهای زیادی یاد بگیریم. بنابراین، امیدوارم شما را در این دوره ببینم، از شما متشکرم.

این دوره برای چه کسانی است؟

دانش آموزانی که دانش اولیه مدل سازی، بافت سازی دارند و می خواهند نحوه ایجاد محیط را بیاموزند. همه چیز در این دوره با جزئیات توضیح داده خواهد شد، اما برخی از دانش قبلی در مورد نرم افزار مفید خواهد بود.

پروژه این دوره این است که محیط حرم خود را ایجاد کنید:


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • افزودن جزئیات بیشتر Adding more Details

  • افکار نهایی Final Thoughts

  • ایجاد زمین Creating the Ground

  • ایجاد دیوارها Creating the Walls

  • مرور مراجع ما Going Over Our References

  • معرفی کلاس Introduction to Class

  • ایجاد برخی جزئیات بیشتر Creating Some More Details

  • اضافه کردن درختان Megascans Adding Megascans Trees

  • اتمام دروازه حرم Finishing the Shrine Gate

  • UV باز کردن UV Unwrapping

  • انجام برخی تنظیمات و نورپردازی های مختلف Making Some Adjustments and Different Lighting

  • بافت سازی در مواد نقاش Texturing in Substance Painter

  • پایان دادن به دیوارها Finishing the Walls

  • ایجاد سقف Creating the Roof

  • قرار دادن درختان Placing the Trees

  • صادرات و پخت نقشه های مش Exporting and Baking Mesh Maps

  • ایجاد دروازه حرم Creating the Shrine Gate

  • ایجاد جزئیات Creating the Details

  • تنظیم روشنایی و پس پردازش Setting Up Lighting and Post-Processing

  • ایجاد درب Creating the Door

  • ایجاد جعبه حرم Creating the Shrine Box

  • ایجاد پروژه Unreal Engine Creating the Unreal Engine Project

  • ایجاد یک پلتفرم Creating A Platform

  • اتمام سقف Finishing the Roof

نمایش نظرات

آموزش ایجاد محیط حرم ژاپنی در Unreal Engine 5
جزییات دوره
8h 21m
24
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
189
از 5
دارد
دارد
دارد
Aniket Rawat
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Aniket Rawat Aniket Rawat

هنرمند سه بعدی

سلام به همه، نام من آنیکت راوات است و من یک هنرمند سه بعدی هستم که دوست دارد خلق واقعی کند. و لوازم و دارایی های سه بعدی با کیفیت بالا. برنامه های اصلی سه بعدی که من در آنها کار می کنم Blender، Substance Painter، Zbrush و Unreal Engine هستند. من در مدل سازی سه بعدی و تکسچر مهارت دارم.

از اینکه به نمایه من سر زدید متشکرم، امیدوارم دوره های آموزشی من بتوانند به شما کمک کنند چیزهای جدید یاد بگیرید.