سلام، نام من هری است و یک هنرمند حرفه ای سه بعدی هستم.
در این کلاس من شما را از طریق یک تمرین مبتدی سرگرمکننده راهنمایی میکنم که در آن یک سگ بالون سه بعدی در Blender ایجاد میکنیم. ما هر بخش از این فرآیند را مرحله به مرحله مرور خواهیم کرد، بنابراین شما باید آن را با من همراهی کنید سرگرم کننده و آسان است.
ما از Blender برای این آموزش استفاده می کنیم، که یک نرم افزار سه بعدی شگفت انگیز و کاملا رایگان است. تنها مانع ورود، داشتن رایانه ای برای اجرای نرم افزار است.
ممکن است یک سگ بادکنکی برای یک پروژه مبتدی انتخابی عجیب به نظر برسد، اما واقعاً مکانی عالی برای شروع است!
یاد خواهید گرفت:
در پایان، ما یک سگ بادکنکی بامزه خواهیم داشت که به دلخواه خود ارائه کنیم. همچنین مدلی است که میتوان آن را به راحتی با تنظیم برخی نسبتها یا افزودن یک قطعه جدید به حیوان دیگری تغییر داد!
پروژه کلاس ما از شما میخواهد تمام تکنیکهایی را که در ساخت سگ بادکنکی یاد گرفتهاید استفاده کنید و از آنها برای ساختن حیوان دیگری به انتخاب خود استفاده کنید. شما می توانید شکل را مانند سگ بادکنکی ساده و انتزاعی نگه دارید، یا می توانید تمام تلاش خود را کرده و یک شاهکار بادکنکی بسازید! حیوان بادکنکی خود را به گالری ارسال کنید تا تلاش و تخیل خود را به من و سایر دانش آموزان نشان دهم!
امیدوارم با ساختن سگ بادکنکی خود به من در این سفر مبتدی کوچک سرگرم کننده در بلندر بپیوندید!
اکنون که می دانید چگونه یک سگ بالن ساده مدل سازی، بافت و رندر می شود. من می خواهم شما یک حیوان بادکنکی از خودتان بسازید!
من به شما پیشنهاد میکنم این حیوان بادکنکی را به سبک سنتیتر و سادهتر مانند سگ بادکنکی ما نگه دارید، زیرا این به شما امکان میدهد مهارتهایی را که به تازگی آموختهاید، اما با کمی چرخش (جناس در نظر گرفته شده) تمرین کنید.
نمونه هایی از دیگر حیوانات بالن سنتی عبارتند از:
بعد از اینکه حیوان بالن خود را مدلسازی کردید، سایه انداختید و رندر کردید، آن را در گالری پست کنید تا بقیه دانشآموزان ببینند!
بازخورد خود را در مورد جنبههایی از رندر شما که فوقالعاده به نظر میرسند، و همچنین مناطقی که میتوانند از برخی تنظیمات استفاده کنند، ارائه خواهم کرد.
هنرمند حرفه ای سه بعدی
سلام، من هری هستم! من 13 سال تجربه در مدل سازی و تکسچرینگ سه بعدی دارم. در طول این 13 سال، من 8 سال را به عنوان یک هنرمند حرفه ای سه بعدی در صنعت سه بعدی کار کرده ام. من در طول کارم برای انواع مختلفی از شرکت ها کار کرده ام، مانند یک استودیوی بازی های ویدیویی بزرگ MMORPG، یک شرکت تولید ویدئو و یک شرکت تجسم معماری برنده جایزه. من بهعنوان مدیر استودیو، هنرمند اصلی سه بعدی، هنرمند پسزمینه سهبعدی، ویرایشگر گریناسکرین و هنرمند UI کارآموز کار کردهام. کارهای حرفهای من در مجله "هنرمند سه بعدی" همراه با محتوای آموزشی نمایش داده شده است. من تجربه زیادی با Photosh op، Blender، 3d Max و VRay دارم. من در رندر سه بعدی فوتورئالیستی با تمرکز بر تجسم معماری تخصص دارم، اگرچه اشتیاق من در چیزهایی است که کمی سبک تر و سرگرم کننده تر هستند!
امیدوارم به من اجازه دهید تا با شرکت در یکی از کلاس هایم بخشی از دانش و تجربه خود را با شما به اشتراک بگذارم.
نمایش نظرات