آموزش ایجاد یک پیشرفت داخلی در موتور غیرواقعی و 3ds Max

Creating an Interior Walkthrough in Unreal Engine and 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در طول این درس ها ، ما تمام مراحل ایجاد یک راه حل تعاملی یک آپارتمان کوچک در Unreal Engine 4 ، 3ds Max و Photoshop را دنبال خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014 ، Unreal Engine 4.7 ، Photoshop CC. در طول این درس ها ، ما تمام مراحل ایجاد یک راه حل تعاملی یک آپارتمان کوچک را در Unreal Engine 4 ، 3ds Max و Photoshop دنبال خواهیم کرد. ما مراحل تنظیم و باز کردن مدل خود را در 3ds Max طی خواهیم کرد ، تا نورپردازی ، ایجاد مواد و افزودن عناصر تعاملی با استفاده از Blueprints. با پایان این آموزش ، شما می توانید بسیاری از تکنیک ها و نکات را برای ساخت سریع و کارآمد صحنه های معماری خود در Unreal Engine 4 از بین ببرید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014 ، Unreal Engine 4.7 ، Photoshop CC.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد یک پیشرفت داخلی در موتور غیرواقعی و 3ds Max Creating an Interior Walkthrough in Unreal Engine and 3ds Max

  • تنظیم 3ds Max Setting up 3ds Max

  • بررسی مدل ما Examining Our Model

  • باز کردن مدل ما Unwrapping Our Model

  • صادرات از 3ds Max Exporting from 3ds Max

  • ایجاد پروژه ما در موتور غیرواقعی Creating Our Project in Unreal Engine

  • درج هندسه ما Inserting Our Geometry

  • انتقال هندسه از 3ds Max به موتور غیرواقعی Moving Geometry from 3ds Max into Unreal Engine

  • تولید مواد اولیه Generating Basic Materials

  • ایجاد مواد شیشه ای Creating Glass Material

  • ایجاد مواد چوبی Creating Wood Material

  • ایجاد مواد پارچه ای Creating Fabric Material

  • اتمام مواد ما Finishing up Our Materials

  • استفاده از مواد در صحنه ما Applying Materials to Our Scene

  • ایجاد برخورد دهنده ها Creating Colliders

  • آماده شدن برای روشن کردن صحنه ما Preparing to Light Our Scene

  • تنظیم روشنایی خارجی Setting up the Exterior Lighting

  • ایجاد روشنایی داخلی Creating the Interior Lighting

  • بررسی Ies Lights Examining Ies Lights

  • مرتب کردن صحنه ما Tidying up Our Scene

  • استفاده از Lut برای درجه بندی رنگ Using Lut's for Color Grading

  • اعمال جلوه های پس از پردازش Applying Post-processing Effects

  • تنظیم طرح لامپ کلاس Setting up a Lamp Class Blueprint

  • کنترل لامپ ما Controlling Our Lamp

  • تغییر رنگ مبلمان با طرح Changing Furniture Color with Blueprint

  • راه اندازی یک معرفی کوتاه Cutscene در Matinee Setting up a Short Intro Cutscene in Matinee

  • ضبط و صادرات از Matinee Recording and Exporting from Matinee

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک پیشرفت داخلی در موتور غیرواقعی و 3ds Max
جزییات دوره
4h 0m
27
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
23
4.5 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chris Jennings Chris Jennings

کریس جنینگز یک هنرمند سه بعدی است که در گلاسگو ، اسکاتلند مستقر است. او که هم معماری و هم طراحی کامپیوتری خوانده است ، اکنون به عنوان تجسم سه بعدی در Soluis ، استودیوی تجسم معماری پیشرو در اسکاتلند ، با تولید انیمیشن و تجارب تعاملی برای صنعت معماری ، طراحی داخلی و ساخت و ساز فعالیت می کند. با علاقه به همه چیزهای دیجیتال ، اگر در محل کارش نباشد ، او معمولاً روی پروژه های شخصی کار می کند ، بازی می سازد یا در آموزش غوطه ور است و سعی دارد مهارت های خلاقیت خود را به طور مداوم یاد بگیرد و بهبود بخشد.