آموزش شبیه سازی پویایی گرد و غبار برای تأثیرات اشیا in در مایا

Simulating Dust Dynamics for Object Impacts in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش هیجان انگیز ، ما در مورد مشخصات ایجاد جلوه گونی سقوط با مایا خواهیم گشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015، After effects Cs3. در این آموزش هیجان انگیز ، ما مشخصات فنی ایجاد جلوه گونی سقوط با مایا را مرور خواهیم کرد در طول این درس ها ما مفهوم nCloth ، Fluids و nParticles را بررسی می کنیم تا پروژه مورد نظر خود را انجام دهیم. ما ابتدا با nCloth شروع می کنیم و به سرعت کیسه ای را که قرار است با سیمان پر شود شبیه سازی می کنیم. ما گونی را با صفات آماده خواهیم کرد تا رفتار یک گونی واقع بینانه را با فشار هنگام افتادن به زمین حفظ کنیم. سپس ما با اضافه کردن اثرات بقایای گرد و غبار سیمان با کمک مایعات مایا جلو می رویم. علاوه بر این ، ما برای افزایش جلوه های خود ، ویژگی های فیزیک ، سایه زنی و ارائه را خواهیم آموخت. در آخر عنصر ثانویه خود را با nParticles اضافه می کنیم. در پایان این آموزش ، شما آماده خواهید شد هر شلیک FX را که به شبیه سازی بقایای خم و گرد و غبار نیاز دارد ، شبیه سازی کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015، After effects Cs3.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

شبیه سازی پویایی گرد و غبار برای تأثیرات اشیا in در مایا Simulating Dust Dynamics for Object Impacts in Maya

  • درک صحنه Understanding the Scene

  • شبیه سازی گونی با Ncloth Simulating the Sack with Ncloth

  • بهبود خصوصیات Improving the Properties

  • تنظیم رفتار Adjusting the Behavior

  • افزودن نیروهای خارجی Adding External Forces

  • شبیه سازی مایعات گونی Simulating Fluids of Sack

  • بهبود مایعات Improving the Fluids

  • افزودن زمینه های خارجی برای بهبود مایعات Adding External Fields to Improve Fluids

  • تنظیم سایه و روشنایی مایعات Setting the Shading and Lighting of Fluids

  • شبیه سازی بقایای گرد و غبار با Nparticles Simulating the Dust Debris with Nparticles

  • رندر نهایی و آهنگسازی Final Rendering and Compositing

نمایش نظرات

آموزش شبیه سازی پویایی گرد و غبار برای تأثیرات اشیا in در مایا
جزییات دوره
1h 34m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Pankaj Malik
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Pankaj Malik Pankaj Malik

پانکاج مالک مربی ارشد VFX است. وی هفت سال سابقه آموزش و آموزش دانش آموزان دارد. او دوست دارد اقیانوس دستورات مایا را کشف کند و اخیراً به دنیای مجسمه سازی دیجیتال به روز شده است. او یک هنرمند مدل ساز ، بافت و نورپردازی و یک هنرمند خودآموز پویایی است. او یک Autodesk Certified Professional of Maya و 3ds Max و Adobe Certified Associate در فتوشاپ است. او پنج فیلم کوتاه سه بعدی تجاری و دو فیلم VFX ساخته است. او به اشتراک دانش عالی اعتقاد دارد و همیشه می خواهد محدودیت های خلاقیت خود را از طریق هنر CG خود عبور دهد.