نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
این دوره اصول اولیه موتور صوتی Unity ، برنامه نویسی C # برای صدا و ایجاد مناظر صوتی جذاب برای پروژه Unity شما را به توسعه دهندگان Unity معرفی می کند. این دوره بخشی از موارد زیر است: Unity Game Dev: Fundamentals Path همه را بزرگ کنید بررسی اجمالی دوره یکم 15 ثانیه صداگذاری اساسی در Unity 12m 51s صدای پویا در وحدت 20 متر 35s کنترل موسیقی شما 21m 21s ایجاد صوتی شخصیت آبدار 31m 0s جلوه های صوتی خود را با جلوه ها 28 متر 15 ثانیه علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
صداگذاری اساسی در Unity
Basic Soundscaping in Unity
-
معرفی دوره
Course Introduction
-
پخش صدا در وحدت: موسیقی پس زمینه
Playing Sounds in Unity: Background Music
-
با استفاده از AudioSource.PlayOneShot برای پخش کلیپ ها
Using AudioSource.PlayOneShot to Play Clips
-
رویداد Triggered SFX و خلاصه
Event Triggered SFX and Summary
صدای پویا در وحدت
Dynamic Soundscaping in Unity
-
میکسرهای صوتی و عکس های فوری
Audio Mixers and Snapshots
-
موسیقی پس زمینه لایه ای و میکس صدا پایه
Layered Background Music and Basic Audio Mixing
-
انتقال بین AudioMixerSnapshots
Transitioning between AudioMixerSnapshots
-
موسیقی Monster Proximity
Monster Proximity Music
-
مناطق و خلاصه محیط
Ambience Zones and Summary
کنترل موسیقی شما
Taking Control of Your Music
-
ایجاد کلاس AudioManager
Creating the AudioManager Class
-
تغییر آهنگ در Multitrack Mix
Changing Tracks in the Multitrack Mix
-
موسیقی رویداد: قسمت اول
Event Music: Part I
-
موسیقی رویداد: قسمت دوم
Event Music: Part II
-
موسیقی رویداد: قسمت سوم و خلاصه
Event Music: Part III and Summary
ایجاد صوتی شخصیت آبدار
Creating Juicy Character Audio
-
سیستم صوتی پرتابه: قسمت اول
Projectile Audio System: Part I
-
سیستم صوتی پرتابه: قسمت دوم
Projectile Audio System: Part II
-
صداهای قدم: قسمت اول - فیلمنامه نویسی
Footstep Sounds: Part I - Scripting
-
صداهای Footstep: Part II - فیلمنامه ادامه دارد ، تنظیم برچسب ها و رویدادهای انیمیشن
Footstep Sounds: Part II - Scripting Continued, Setting Tags, and Animation Events
-
صداهای Footstep: Part III - Finishing Up
Footstep Sounds: Part III - Finishing Up
-
Velocity Controlled Pitch Driver: قسمت اول
Velocity Controlled Pitch Driver: Part I
-
Velocity Controlled Pitch Driver: قسمت دوم و خلاصه
Velocity Controlled Pitch Driver: Part II and Summary
جلوه های صوتی خود را با جلوه ها
Polishing Your Soundscape with Effects
-
مناطق Reverb صوتی
Audio Reverb Zones
-
مناطق Reverb صوتی ادامه دارد
Audio Reverb Zones Continued
-
اثر زیر آب: فیلتر کم عبور
Underwater Effect: Low Pass Filter
-
موقعیتی SFX
Positional Ambient SFX
-
نمایش جلوه های صوتی
Audio Effects Demonstration
-
پیدا کردن ترکیب نهایی و خلاصه دوره شما
Finding Your Final Mix and Course Summary
نمایش نظرات