آموزش مدلسازی ، نورپردازی و ارائه تجسم های داخلی در 3ds Max

Modeling, Lighting, and Rendering Interior Visualizations in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در طول این آموزش 3ds Max ، ما می آموزیم که چگونه یک صحنه داخلی دقیق را از ابتدا تا انتها ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2104 ، Vray 2.0 ، Photoshop cc 2014. گسترش همه مقدمه و بررسی اجمالی پروژه دهه 53 مدلسازی ، نورپردازی و ارائه تجسم های داخلی در 3ds Max 3 ساعت و 12 دقیقه 36 ثانیه علائم تجاری و نامهای تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مدلسازی ، نورپردازی و ارائه تجسم های داخلی در 3ds Max Modeling, Lighting, and Rendering Interior Visualizations in 3ds Max

  • تنظیم 3ds Max Setting up 3ds Max

  • ایجاد دیوارهای داخلی Creating the Interior Walls

  • تصفیه دیوارهای داخلی Refining the Interior Walls

  • ایجاد کف و سقف Creating the Floors and Ceiling

  • مدل سازی تخته دامن و قرنیز Modeling the Skirting Board and Cornice

  • ساخت Doorway Architrave Building the Doorway Architrave

  • تولید جدول کنسول Producing the Console Table

  • تکمیل جدول کنسول Completing the Console Table

  • مدل سازی جدول کناری Modeling the Side Table

  • سفارشی کردن آویز روشنایی Customizing the Pendant Lighting

  • نهایی کردن چراغ آویز Finalizing the Pendant Lighting

  • ایجاد چراغ میز کناری Creating the Side Table Lamp

  • ادامه چراغ میز کناری Continuing the Side Table Lamp

  • اتمام چراغ میز کناری Finishing the Side Table Lamp

  • ویرایش اشیا در صحنه ما Editing Objects in Our Scene

  • شروع به مدل سازی آشپزخانه کنید Begin Modeling the Kitchen

  • ادامه مدل سازی آشپزخانه Continuing the Kitchen Modeling

  • اصلاح مدل آشپزخانه Refining the Kitchen Modeling

  • ایجاد فرش راهرو Creating the Hallway Rug

  • مدل سازی مبلمان اضافی Modeling Additional Furniture

  • شروع به ایجاد مواد Beginning to Create Materials

  • تولید مواد دیواری Generating the Wall Material

  • ایجاد یک ماده Chrome Creating a Chrome Material

  • طراحی یک ماده طلایی Designing a Gold Material

  • جزئیات مواد ما Detailing Our Materials

  • ایجاد مواد جدول Creating Table Materials

  • طراحی Rug Material Designing the Rug Material

  • اضافه کردن چراغ ها به صحنه ما Adding Lights to Our Scene

  • راه اندازی دوربین ها Setting up the Cameras

  • تنظیم تنظیمات Render Setting up the Render Settings

  • پس تولید Post-production

نمایش نظرات

آموزش مدلسازی ، نورپردازی و ارائه تجسم های داخلی در 3ds Max
جزییات دوره
3h 13m
32
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
11
4.5 از 5
دارد
دارد
دارد
Thomas Ross
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Thomas Ross Thomas Ross

توماس راس یک هنرمند حرفه ای سه بعدی است که در گلاسگو ، اسکاتلند مستقر است. او کار خود را به عنوان یک طراح محصول آغاز کرد اما خیلی زود متوجه شد علاقه اش به مدل سازی و تجسم سه بعدی است. وی دارای مدرک طراحی محصول و تجسم سه بعدی از دانشگاه Strathclyde در گلاسگو است که ، در مجموع ، یک دستور العمل عالی برای ایجاد تصاویر خیره کننده 3D است. توماس اکنون یک هنرمند تجسم معماری در شرکت پیشرو تجسم معماری در اسکاتلند ، Soluis است ، جایی که او در پروژه های مختلف برای مشتریان عمده در سراسر انگلستان ، ایالات متحده و اروپا کار می کند.