آموزش پایتون برای مبتدیان مطلق - یادگیری پایتون در یک هفته (نسخه 2021)

Python for Absolute Beginners - Learn Python in a week (2021 version)

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

دوره برنامه نویسی عملی پایتون 3 برای مبتدیان مطلق - آموزش کدنویسی در پایتون (+پروژه های پایتون)

بلافاصله کدنویسی را در پایتون شروع کنید!

اگر در برنامه نویسی مبتدی هستید، این دوره به شما کمک می کند تا برنامه نویسی پایتون را سریع یاد بگیرید.

Python یک زبان فوق‌العاده کارآمد است: برنامه‌های شما در خطوط کد کمتری نسبت به بسیاری از زبان‌های دیگر بیشتر کار می‌کنند. همچنین در زمینه های علمی برای تحقیقات دانشگاهی و کارهای کاربردی استفاده می شود.

هدف من ایجاد یک دوره آموزشی برای افراد در هر سنی بود که قبلاً در پایتون برنامه نویسی نکرده اند یا اصلاً برنامه نویسی نکرده اند، بنابراین شما می توانید برنامه هایی بسازید که کار می کنند.

این دوره پر از مثال ها و پروژه هایی است که برای نشان دادن هر مفهوم به دقت انتخاب شده اند تا بتوانید درک عمیق تری از زبان به دست آورید. این طراحی شده است تا به عنوان یک منبع یادگیری منفرد و فراگیر برای همه تازه واردان پایتون، خواه از Python 2.X، Python 3.X یا هر دو استفاده کنند، خدمت کند   

برنامه نویسی پایتون برای مبتدیان همچنین برای معلمان دبیرستانی و دبیرستانی که می خواهند به دانش آموزان خود مقدمه ای مبتنی بر پروژه برای برنامه نویسی ارائه دهند، عالی است.

آیا به دنبال یادگیری برنامه نویسی کاربردی پایتون هستید که می توانید فوراً از آن استفاده کنید؟ اگر چنین است، پس این دوره برای شما مناسب است. این کاملاً مبتنی بر پروژه است و پر از مثال هایی است که به طور کامل توضیح داده شده و به راحتی قابل درک است. ضبط کننده با کیفیت Full HD 1080p بوده است.

 Python یک زبان عالی برای یادگیری است، بنابراین در این دوره ثبت نام کنید و بیایید شروع کنیم!

در پایان این دوره می‌توانید یک بازی ایجاد کنید که در آن رایانه عددی را انتخاب می‌کند و بازیکن آن عدد را حدس می‌زند.

در بازی حدس زدن، پایتون به یک عدد تصادفی فکر می کند. بازیکن شماره را حدس می زند.

من نسخه نهایی بازی حدس زدن را به عنوان یک فایل پایتون .py پیوست کرده ام.

من همچنین تمام فایل های پروژه کلاس را در یک فایل zip.

پیوست کرده ام

یادگیری مبارک!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • بارگذاری مجدد یک ماژول Reloading a Module

  • برخورد با خطاها Dealing with errors

  • اجرای یک ماژول Executing a Module

  • افزودن نظرات Adding Comments

  • کلاس ها در پایتون Classes in Python

  • کار با Counter Object Working with the Counter Object

  • اعداد صحیح Integers

  • دریافت فهرست دایرکتوری و ویژگی های فایل Getting a Directory Listing and File Attributes

  • دامنه جهانی و محلی Global and Local Scopes

  • چالش: محاسبه میانگین CHALLENGE: Calculating an Average

  • نوشتن یک ماژول Writing a Module

  • تعریف عملکرد خود Defining your Function

  • روشهای قالب بندی Print(). Print() Formatting Methods

  • توابع بیشتر ساخته شده است More Built In Functions

  • توابع ساخته شده است Built In Functions

  • ساخت و حذف دایرکتوری ها Making and Deleting Directories

  • مسیر جستجوی ماژول The Module Search Path

  • سنگ، کاغذ، قیچی با پایتون چگونه یک برنده را تعیین کنیم Rock, Paper, Scissors With Python How to Determine a Winner

  • دانلود و نصب پایتون 3 (ویندوز) Download & Install Python 3 (Windows)

  • استفاده از int() برای پذیرش ورودی عددی Using int() to Accept Numerical Input

  • توابع چیست What are Functions

  • پنج (5) نکته مبتدی برای یادگیری برنامه نویسی پایتون Five (5) Beginner Tips for Learning python Programming

  • اضافه کردن متدها به کلاس پایتون Adding Methods to a Python Class

  • بخش 1 استثناء رسیدگی و به روز رسانی امتیاز کاربر Part 1 Exception Handling and Updating the User’s Score

  • کار با دیکشنری ها Working with Dictionaries

  • نحوه یافتن راهنما How to Find Help

  • سنگ، کاغذ، قیچی نمای کلی Rock, Paper, Scissors OVERVIEW

  • عملگرهای رشته و توابع داخلی String Operators and Built In Functions

  • استفاده از حلقه while با لیست ها و دیکشنری ها Using a while Loop with Lists and Dictionaries

  • چاپ لیست ها Printing Lists

  • صفات کلاس و نمونه Class and Instance Attributes

  • اعداد ممیز شناور و اعداد مختلط Floating Point Numbers & Complex Numbers

  • مقدمه ای بر وراثت OOP Introduction to OOP Inheritance

  • رشته های Strings

  • بیانیه واردات The import Statement

  • چالش: تعامل با IDLE (Python Shell) CHALLENGE: Interact with IDLE (Python Shell)

  • بخش 1 ایجاد سوالات و ریاضی Part 1 Generating the Questions and the Mathematical

  • Casting را تایپ کنید Type Casting

  • نحوه اشکال زدایی در IDLE 2021 How to Debug in IDLE 2021

  • افزودن ویژگی به کلاس پایتون Adding Attributes to a Python Class

  • برش رشته String Slicing

  • تبدیل به یک شکارچی باگ باونتی شوید Become a Bug Bounty Hunter

  • مشکلات رایج نحوی Common Syntax Problems

  • ورودی() Input()

  • اسکریپت ها، ماژول ها، بسته ها و کتابخانه ها 2022 Scripts, Modules, Packages, and Libraries 2022

  • عملگرهای حساب و مقایسه Arithmetic & Comparison Operators

  • ساخت لیست های عددی Making Numerical Lists

  • پروژه: یک برنامه چاپ رسید ایجاد کنید PROJECT: Create a Receipt Printing Program

  • شکستن و ادامه دادن Break and Continue

  • اگر بیانیه ها If Statements

  • لیست چیست What is a List

  • پروژه: بازی حدس زدن PROJECT: Guessing Game

  • کار با لیست ها Working with Lists

  • تفاوت بین رشته ها و اعداد The Difference Between Strings and Numbers

  • پروژه: بازی حدس زدن بهبود یافته 3 (نسخه 2) - قسمت 3 PROJECT: Improved Guessing Game 3 (version 2) - PART 3

  • خواندن اعداد با تابع ورودی Reading Numbers with the Input Function

  • مجموعه ها Sets

  • جستجو و مرتب سازی لیست ها Searching and Sorting Lists

  • پروژه Milestone یک بازی ریاضی تعاملی ایجاد کنید Milestone Project Create an interactive Math Game

  • نمونه هایی از استفاده از عبارت for EXAMPLES of Using the for Statement

  • جایگزینی عبارت switch با دیکشنری Replacing the switch statement with a dictionary

  • چالش: محاسبه درصد CHALLENGE: Calculating a Percentage

  • Python 3 s f Strings یک نحو قالب بندی رشته بهبود یافته Python 3 s f Strings An Improved String Formatting Syntax

  • نحوه نصب پکیج در پایتون با استفاده از PIP How to Install a Package in Python using PIP

  • حلقه زدن از طریق فرهنگ لغت Looping Through a Dictionary

  • پروژه: بازی حدس زدن بهبود یافته (نسخه 2) - قسمت 1 PROJECT: Improved Guessing Game (version 2) - PART 1

  • در حالی که حلقه ها While Loops

  • حذف، کپی، انتقال و تغییر نام فایل ها Deleting, Copying, Moving, and Renaming Files

  • بسته های پایتون Python Packages

  • عملگرهای مقایسه منطقی (بولی) و زنجیره ای Logical (Boolean) & Chained Comparison Operators

  • تعیین تکلیف، بسته بندی، و باز کردن بسته بندی Tuple Assignment, Packing, and Unpacking

  • قسمت 1 ایجاد یک عبارت ریاضی و ارزیابی نتیجه Part 1 Generating a Mathematical Expression and Evaluating the result

  • پایتون شل و ویرایشگر ویندوز - محیط کدنویسی شما Python Shell & Editor Windows - Your Coding Environment

  • متغیرها Variables

  • قسمت 1 وارد کردن ماژول ها و گرفتن امتیاز کاربر Part 1 Importing Modules and Getting the User’s Score

  • چالش: تبدیل فرمول ریاضی به بیانیه برنامه نویسی CHALLENGE: Converting a Math Formula to a Programming Statement

  • با استفاده از پنجره پوسته و ویرایشگر پایتون Using the Python Shell & Editor Window

  • با استفاده از ماژول لاک پشت پایتون، گرافیک و اشکال ایجاد کنید Create Graphics and Shapes Using Python’s Turtle Module

  • پایتون باز می‌شود، از فایل می‌خواند و در آن می‌نویسد Python's open, read from, and write to a file

  • ایجاد پشته با استفاده از لیست ها Creating Stacks Using Lists

  • مقدمه Introduction

  • تابع dir(). The dir() Function

  • قسمت 2 نوشتن برنامه اصلی Part 2 Writing the Main Program

  • فهرست بندی رشته ای String Indexing

  • استفاده از if عبارات با لیست Using if Statements with Lists

  • سلام دنیا! نوشتن اولین برنامه ما Hello World! Writing our First Program

  • اپراتور باقی مانده The Remainder Operator

  • رسیدگی به استثناهای متعدد Handling Multiple Exceptions

  • رسیدگی به استثناهای اساسی Basic Exception Handling

  • مثال ارث Inheritance Example

  • پروژه: بازی حدس زدن بهبود یافته (نسخه 2) - قسمت 2 PROJECT: Improved Guessing Game (version 2) - PART 2

  • REPLIT: یک IDE آنلاین قدرتمند (ویرایشگر پایتون) REPLIT: A Powerful Online IDE (Python Editor)

  • برای حلقه ها For Loops

  • سنگ، کاغذ، قیچی با ورودی پایتون و حلقه Rock, Paper, Scissors With Python Input and Loops

  • تاریخ و زمان Dates and Times

  • استفاده از حلقه ها با لیست ها Using for Loops with Lists

  • نمونه هایی از استفاده از عبارت if در یک برنامه EXAMPLES of Using the if Statement in an Application

  • افزایش استثنائات Raising Exceptions

  • تاپل ها Tuples

  • برنامه نویسی شی گرا (OOP) چیست؟ What Is Object Oriented Programming (OOP)

نمایش نظرات

آموزش پایتون برای مبتدیان مطلق - یادگیری پایتون در یک هفته (نسخه 2021)
جزییات دوره
8h 4m
100
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
611
4 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Andreas Exadaktylos Andreas Exadaktylos

پرفروش ترین معلم | کارشناس ارشد کامپیوتر