«حقیقت این است که برای من، واضح است که 70، 80 درصد یک فیلم صدا است. شما متوجه نمی شوید زیرا نمی توانید آن را ببینید.» ~کارگردان دنی بویل (127 ساعت، میلیونر زاغه نشین، Trainspotting)
فکر می کنید تنها چیزی که نیاز دارید یک آهنگ موسیقی جذاب است که در بالای ویدیوی خود قرار دهید؟ دوباره فکر کن! در این کاوش در Adobe Audition Creative Cloud به من بپیوندید و ترفندهایی را برای ایجاد آثار صوتی پس از تولید قوی تر و تاثیرگذارتر بیاموزید. این کلاس مقدمه ای بر Adobe Audition CC برای فیلمسازان و فیلمسازان ارائه می دهد. علاوه بر یادگیری اصول آدیشن، یاد خواهید گرفت که چگونه مناظر صوتی پیچیده و جذابی بسازید که جلوه های بصری پروژه های فیلم و ویدیوی شما را افزایش دهد. چند هدفون بردارید و ثبت نام کنید تا صدا را متفاوت ببینید!
فیلمهای استوک توسط Dissolve and Beachfront B-Roll
موسیقی: سالن هاکی روی هوا توسط کریس زابریسکی
منظره صوتی خود را بسازید
بخش اول: پنج پیوند
با اختصاص 15 دقیقه برای ایجاد یک حساب و بررسی صداها در و/یا Archive.org شروع کنید. پنج پیوند به صداهایی را که میخواهید با کلاس به اشتراک بگذارید انتخاب کنید. این صداها می توانند جالب، عجیب و غریب، سخت پیدا شوند، یا فقط جالب باشند!
در این فرآیند، شروع به دانلود هر چیزی که توجه شما را به خود جلب میکند در یک پوشه تعیینشده «Sound FX» (مطمئن شوید که صدای دارای مجوز در مقایسه با صدایی که در دامنه عمومی است را دنبال میکنید). این مجموعه از صداها کاتالوگ صدای شخصی شما برای منظره صوتی شما خواهد بود. هر طور که صلاح می دانید به آن اضافه کنید!
قسمت دوم: سه حالت
یک کلیپ ویدئویی کوتاه را که میخواهید با آن کار کنید انتخاب کنید. این میتواند یک ویدیو از پروژه خودتان یا یک کلیپ ویدیویی استوک رایگان باشد که آنلاین پیدا میکنید. شما از این کلیپ برای ایجاد سه ویدیوی مجزا استفاده خواهید کرد که هر کدام با صدای پس زمینه متفاوت روی کلیپ انتخابی شما قرار می گیرد.
بخش سوم: یک منظره صوتی
با استفاده از منابع و مهارت های پوشش داده شده در این کلاس، یک منظره صوتی 30 تا 60 ثانیه ای برای ویدیوی انتخابی خود ایجاد کنید که از صداهای پس زمینه، میانی و پیش زمینه استفاده می کند. این منظره صوتی می تواند یک فضای شنیداری واقعی و قابل شناسایی باشد که شما ایجاد می کنید (مانند یک کافه شلوغ) یا یک کاوش تجربی تر از این تکنیک ها. صداها می توانند با تصاویر همگام باشند، یا می توانند تضاد شدیدی با آنها داشته باشند. با صدا به عنوان یک شخصیت در پروژه خود رفتار کنید. صدا برای پشتیبانی از اهداف پروژه شما چه چیزی را باید به پروژه بیاورد؟ لحن پروژه خود را در نظر بگیرید. آیا رسانه ها باید خوش بین باشند؟ غمگین؟ ترسناک؟ کدر؟ کدام صداها/فرکانس ها/جلوه ها بر لحن مناسب تأکید می کنند؟
هنرمند و فیلمساز
L. Ashwyn Corris یک فیلمساز ساکن خارج از Boulder، CO است. او در سال 2010 مدرک MFA در رسانه های جدید را از دانشگاه ایلینویز در Urbana-Champaign دریافت کرد و در آنجا دوره هایی را در زمینه فیلمسازی مستند، تولید ویدئو و صدا، نویسندگی، و هنرهای استودیویی تدریس کرد. در سالهای اخیر، او در گالریها و جشنوارههای فیلم در سراسر اروپا، آمریکای شمالی و خاورمیانه به نمایش گذاشته است. او خدمات تولید، پس از تولید، و طراحی را به صورت آزاد در محل و از راه دور برای پروژه های خلاقانه، تبلیغاتی و آموزشی ارائه می دهد.
نمایش نظرات