آموزش آمادگی Cert: حرفه ای 3ds Max Certified

Cert Prep: 3ds Max Certified Professional

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در یک بازار رقابتی سه بعدی ، صدور گواهینامه می تواند یک پیشرفت واقعی در حرفه شما باشد. گواهینامه 3ds Max اثبات می کند که شما از داخل و خارج برنامه را می دانید و این یک سیگنال برای کارفرمایان و مشتریان است که شما یک متخصص قابل اعتماد هستید. اگر شما 400 ساعت تجربه عملی را دارید ، می توانید با این دوره مقدماتی از George Maestri تحصیل کنید تا 3ds Max Certified Professional شوید. جورج مهارت های خاص تحت پوشش آزمون صدور گواهینامه را مرور می کند ، از جمله مدل سازی ، سایه زدن ، ارائه ، جلوه ها ، انیمیشن و تقلب. در مورد موضوعاتی از قبیل تنظیم صحنه ها و ویوپورت ها ، تغییر شکل اشیا، ، مدل سازی اشیا poly چند ضلعی ، افزودن دوربین و چراغ ، نمایش صحنه ها و پیکربندی سیستم های ذرات و همچنین انیمیشن مسیر و تطبیق شخصیت در 3ds Max مسواک بزنید.

این دوره برای آموزش اصول شما طراحی نشده است بلکه به شما کمک می کند مهارت های 3ds Max خود را تازه کنید و برای مباحث امتحان آماده شوید. پس از اتمام دوره ، می توانید از شرکت در آزمون 3ds Max Certified Professional اطمینان پیدا کنید.
موضوعات شامل:
  • گواهینامه 3ds Max چیست؟
  • وارد کردن داده ها
  • استفاده از صحنه ها
  • پیکربندی نمای نمایش
  • تغییر شکل ، تکثیر و شبیه سازی اشیا
  • مدل سازی چند ضلعی
  • در حال ویرایش splines
  • تنظیم دوربین و نورپردازی
  • کار با مواد
  • ارائه صحنه ها
  • مدل های متحرک
  • تقلب در کاراکترها

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • مقدمه Introduction

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • نحوه استفاده از پرونده های تمرینی How to use the exercise files

1. مبانی صدور گواهینامه 1. Certification Basics

  • صدور گواهینامه Autodesk چیست؟ What is Autodesk certification?

  • با استفاده از وب سایت Certiport Using the Certiport website

2. مهارتهای اساسی 3ds حداکثر 2. Fundamental 3ds Max Skills

  • رابط 3ds Max The 3ds Max interface

  • 3ds انواع فایل حداکثر 3ds Max file types

  • داده های شخص ثالث را وارد کنید Import third-party data

  • صحنه ها را تنظیم و استفاده کنید Set up and use scenes

  • حرکت به نماها Navigate viewports

  • پیکربندی منظره ها Configure viewports

  • اشیاء را انتخاب کرده و مناطق را تعریف کنید Select objects and define regions

  • تبدیل اشیاء Transform objects

  • درک سیستم های مختصات Understanding coordinate systems

  • تکثیر و کلون کردن اشیاء Duplicate and clone objects

3. ابزارهای مدل سازی در 3ds Max 3. Modeling Tools in 3ds Max

  • اولیه و گسترده اولیه Standard and extended primitives

  • ابزارهای مدل سازی چند ضلعی Polygon modeling tools

  • اتصال و جدا کردن اشیاء چند ضلعی Attaching and detaching polygonal objects

  • روش های ایجاد ابزار خط Line tool creation methods

  • ویرایش splines Edit splines

  • با ابزار ProBoolean کار کنید Work with ProBoolean tools

4- دوربین و نورپردازی 4. Cameras and Lighting

  • با تنظیمات دوربین و FOV کار کنید Work with camera settings and FOV

  • درک انواع روشنایی استاندارد Understanding standard lighting types

  • میرایی و پوسیدگی را اضافه کنید Add attenuation and decay

  • پارامترهای سایه را اصلاح کنید Modify shadow parameters

  • جلوه های حجمی ایجاد کنید Create volumetric effects

  • با چراغهای فوتومتری کار کنید Work with photometric lights

  • با استفاده از جلوه های جو Using atmosphere effects

5- مواد و سایه ها 5. Materials and Shading

  • با استفاده از ویرایشگر Slate Material Using the Slate Material Editor

  • درک مواد استاندارد Understanding standard materials

  • درک مواد فیزیکی Understanding physical materials

  • درک مواد آرنولد Understanding Arnold Materials

  • انواع دیگر مواد Other types of materials

6. ارائه 6. Rendering

  • 3ds Max رندرها را اختصاص دهید Assign 3ds Max renderers

  • کار با پارامترهای رندر Working with rendering parameters

  • صحنه های ارائه Render scenes

7. اثرات 7. Effects

  • درک تارهای فضایی Understanding space warps

  • سیستم های ذره را پیکربندی کنید Configure particle systems

8. انیمیشن 8. Animation

  • تنظیمات انیمیشن را پیکربندی کنید Configure animation settings

  • با کلیدها در Time Slider کار کنید Work with keys in the Time Slider

  • ویرایش انیمیشن Edit animation

  • با استفاده از صفحه حرکت Using the Motion Panel

  • کار با کنترلرها Working with controllers

  • ایجاد یک انیمیشن مسیر Create a path animation

9. تقلب 9. Rigging

  • استخوان ایجاد کنید Create bones

  • کنترل کننده های IK را اضافه کنید Add IK controllers

  • با استفاده از اصلاح کننده پوست Using the Skin Modifier

  • ایجاد دوچرخه ساده Create simple bipeds

  • bipeds را تحریک کنید Animate bipeds

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش آمادگی Cert: حرفه ای 3ds Max Certified
جزییات دوره
4h 26m
50
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
39,319
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

George Maestri George Maestri

کارگردان و تهیه کننده انیمیشن جورج مائستری کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است. مشتریان او شامل دیزنی و کمدی مرکزی هستند.

جورج مائستری یک کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است که در لس آنجلس مستقر است. او تعدادی کتاب درباره انیمیشن شخصیت های سه بعدی نوشته است ، از جمله انیمیشن شخصیت های دیجیتال (جدید سواران) و مایا با یک نگاه (کتاب های Sybex). اعتبار وی شامل کار در استودیوهایی مانند Nickelodeon ، Disney ، Warner Brothers و Comedy Central است.