آموزش Unity DOTS Fundamentals - ساخت یک بازی کامل با ECS

Unity DOTS Fundamentals - Making a full game with ECS

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: آموزش ساخت بازی کامل با Unity ECS و DOTS Physics Unity DOTS Unity ECS Unity DOTS Physics پیش نیازها:تجربه متوسط ​​با موتور Unity 3D Engine

Unity DOTS Fundamentals به شما می آموزد که چگونه از فناوری هایی استفاده کنید که آینده توسعه Unity، Unity Data Oriented Tech Stack را تامین می کند.

در این دوره ما یک بازی کامل با استفاده از Entity Component System (ECS) و Unity DOTS Physics می سازیم، هر خط کد را مرور می کنیم و یاد می گیریم که چگونه از این فناوری های آینده استفاده کنیم!

برای توسعه دهندگان Unity متوسط، تجربه کمی با Unity ECS دارند

  • شش ساعت محتوا

  • بیاموزید که چگونه از پردازنده‌های چند هسته‌ای امروزی در دسک‌تاپ و موبایل بیشترین استفاده را ببرید

  • از گروه جلوتر باشید و ECS را قبل از دیگران یاد بگیرید

به دلیل ماهیت پیش نمایش برخی از این بسته ها. وقتی به ECS 1.0 مانع می‌شویم، می‌توانید انتظار داشته باشید که ویدیوهای جایزه‌ای تغییر کنند.


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

معرفی Introduction

  • پیش نمایش بازی Game Preview

  • پیش نمایش بازی Game Preview

  • تغییرات در Unity 2020.1 Changes in Unity 2020.1

  • تغییرات در Unity 2020.1 Changes in Unity 2020.1

  • معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

حرکت اولیه با ECS Basic movement with ECS

  • پاسخگویی به ورودی های بازیکن Responding to player inputs

حرکت اولیه با ECS Basic movement with ECS

  • ایجاد کامپوننت ها و سیستم ها Creating Components and Systems

  • ایجاد کامپوننت ها و سیستم ها Creating Components and Systems

  • پاسخگویی به ورودی های بازیکن Responding to player inputs

Unity DOTS Physics با ECS Unity DOTS Physics with ECS

  • برخورددهنده ها و اجسام صلب فیزیک DOTS DOTS Physics Colliders and Rigidbodies

  • ایجاد هوش مصنوعی دشمن با Raycasting Creating an enemy AI with Raycasting

Unity DOTS Physics با ECS Unity DOTS Physics with ECS

  • برخورددهنده ها و اجسام صلب فیزیک DOTS DOTS Physics Colliders and Rigidbodies

  • ایجاد هوش مصنوعی دشمن با Raycasting Creating an enemy AI with Raycasting

رسیدگی به آسیب و برخورد با ECS و DOTS Physics Handling Damage and Collision with ECS and DOTS Physics

رسیدگی به آسیب و برخورد با ECS و DOTS Physics Handling Damage and Collision with ECS and DOTS Physics

  • رویدادهای برخورد و بافرهای پویا Collision Events and Dynamic Buffers

  • رویدادهای برخورد و بافرهای پویا Collision Events and Dynamic Buffers

  • ایجاد سیستم خسارت Creating the Damage System

  • ایجاد سیستم خسارت Creating the Damage System

ایجاد Collectable و مقابله با Game State Creating Collectable and dealing with Game State

  • نظارت بر جهان با EntityQueries Monitoring the world with EntityQueries

ایجاد Collectable و مقابله با Game State Creating Collectable and dealing with Game State

  • ایجاد سیستم جمع آوری Creating the Collectable System

  • ایجاد سیستم جمع آوری Creating the Collectable System

  • نظارت بر جهان با EntityQueries Monitoring the world with EntityQueries

با Spawners به ​​UI و Prefab Instantiation متصل شوید Hooking in to UI and Prefab Instantiation with Spawners

با Spawners به ​​UI و Prefab Instantiation متصل شوید Hooking in to UI and Prefab Instantiation with Spawners

  • ایجاد یک تخمگذار دشمن Creating an Enemy Spawner

  • ایجاد یک تخمگذار دشمن Creating an Enemy Spawner

مدیریت حرکت صدا و دوربین Handling Audio and Camera movement

  • به روز رسانی بسته، و اصلاحات سیستم دوربین Package Updating, and Camera System corrections

  • ساختن یک سیستم فالو عمومی و استفاده از آن با دوربین Making a generic Follow System and using it with the Camera

مدیریت حرکت صدا و دوربین Handling Audio and Camera movement

  • به روز رسانی بسته، و اصلاحات سیستم دوربین Package Updating, and Camera System corrections

  • ایجاد یک سیستم دوربین و یک سیستم صوتی Creating a Camera System and an Audio System

  • ایجاد یک سیستم دوربین و یک سیستم صوتی Creating a Camera System and an Audio System

  • ساختن یک سیستم فالو عمومی و استفاده از آن با دوربین Making a generic Follow System and using it with the Camera

بازیمون تموم شد Finishing our game

  • مدیریت سطح Level Management

  • مدیریت شرایط برد و باخت Handling Win and Lose Conditions

بازیمون تموم شد Finishing our game

  • مدیریت سطح Level Management

  • مدیریت شرایط برد و باخت Handling Win and Lose Conditions

  • در حال اتمام Finishing Up

  • در حال اتمام Finishing Up

موارد اضافی Extras

موارد اضافی Extras

  • زیر صحنه ها و رفع چند باگ Subscenes and fixing a few bugs

  • زیر صحنه ها و رفع چند باگ Subscenes and fixing a few bugs

  • منبع انیمیشن نقطه ها Dots Animation Source

  • منبع انیمیشن نقطه ها Dots Animation Source

نمایش نظرات

آموزش Unity DOTS Fundamentals - ساخت یک بازی کامل با ECS
جزییات دوره
6.5 hours
20
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
2,026
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
Oliver Carson
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Oliver Carson Oliver Carson

طراح بازی و برنامه نویس اصلی در Sizeable Games