در این دوره، ما هر آنچه را که باید در مورد استفاده از موتور Godot برای ساختن کنترلر شخصیت سوم شخص بدانید را پوشش خواهیم داد. از اصول اولیه کار در فضای سه بعدی تا کنترل یک شخصیت و دوربین در یک صحنه سه بعدی. ما نحوه استفاده از ریاضی، فیزیک و بردارها را برای دستیابی به گیم پلی سوم شخص که از اکثر بازی های سه بعدی مدرن انتظار دارید را بررسی خواهیم کرد. با چوب چپ در حال حرکت و چرخش کاراکتر، و چوب سمت راست که دوربین را به دور آنها می چرخاند.
همچنین مهارت های مفیدی را برای کار با موتور بازی گودو، سازماندهی و طراحی پروژه های خود به منظور مقیاس پذیری بیشتر یاد خواهید گرفت. شما یاد خواهید گرفت که چگونه با GDscript کدنویسی کنید و همه چیز با جزئیات توضیح داده شده است. اسکریپت های ما به گونه ای نوشته می شوند که بسیار قابل تنظیم و قابل استفاده مجدد باشند. در صورت نیاز به بررسی پروژه تکمیل شده، تمامی فایل های پروژه نیز در GitHub در دسترس خواهند بود. این ویدئوها با استفاده از گودو نسخه 4.2 با استفاده از داراییهای ساخته شده توسط کی لوسبورگ در itch.io
ضبط شدهاند.توسعه دهنده بازی Indie
نمایش نظرات