ایجاد دوره های آموزش الکترونیکی با Articulate Storyline 360 ​​[ویدئو]

Create eLearning Courses with Articulate Storyline 360 [Video]

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره، شما یاد خواهید گرفت که بر مهارت های ایجاد آموزش آنلاین جذاب با Articulate Storyline 360 ​​مسلط شوید. ما همه چیز را از A-Z در مورد Articulate Storyline 360 ​​در این دوره پوشش خواهیم داد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک دوره را شروع کنید، محتوای خود را در استوری لاین ایجاد کنید، محتوا را از پاورپوینت وارد کنید و سپس با استفاده از متغیرها، محرک ها و شرطی ها، محتوا را تعاملی و جذاب کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه در یک سیستم مدیریت یادگیری (LMS)، دستگاه تلفن همراه یا وب سایت منتشر کنید. این دوره همچنین دارای بخش‌های «خط داستان در عمل» است که در آن شما فقط بر روی یک تعامل یادگیری متمرکز می‌شوید، مانند یک بازی کشیدن و رها کردن یا بیشتر. این بخش‌های در حال عمل به گونه‌ای طراحی شده‌اند که شما را از ابتدا تا انتها در مورد هر چیزی که برای این تعامل نیاز دارید فکر کنید. این شامل طراحی لوگوی بازی، چیدمان تعامل به کارآمدترین روش، و افزودن متغیرها و محرک‌ها برای زنده کردن تعامل است. در پایان این دوره، شما در کمترین زمان یک نینجا از داستان استوری لاین خواهید شد. شما قادر خواهید بود از تمام ویژگی هایی که این نرم افزار ارائه می دهد برای ایجاد دوره های آنلاین و موبایلی بسیار تعاملی با اطمینان استفاده کنید. همه منابع و فایل های کد در اینجا قرار داده شده اند: https://github.com/packtpublishing/create-elearning-courses-with-articulate-storyline-360-or-3 درک نمای کلی از Storyline UI نحوه استفاده از متن اصلی، اندازه متن پیش فرض و قالب بندی گلوله را بدانید نحوه استایل دادن به صفحات با لایه ها را بدانید یاد بگیرید که محرک ها را اضافه و حذف کنید نحوه استفاده از جدول زمانی برای متحرک سازی صفحه خود را کشف کنید آموزش نحوه تغییر رنگ و جلوه های پخش کننده این دوره برای توسعه دهندگان آموزش الکترونیکی، طراحان آموزشی و سازندگان دوره طراحی شده است. درک اولیه از Articulate Storyline 360 ​​ترجیح داده می شود. توانایی ایجاد دوره‌های آموزش الکترونیکی جذاب * ایجاد تعاملات آموزشی الکترونیکی * یادگیری استفاده از شرایط و متغیرها برای افزایش تعامل خود

سرفصل ها و درس ها

معرفی دوره Course Introduction

  • معرفی دوره Course Introduction

مقدمه ای بر استوری لاین 360 Introduction to Storyline 360

  • معرفی ماژول Module Introduction

  • شروع سریع با استوری لاین Quick Start with Storyline

  • ذخیره یک پروژه جدید Saving a New Project

  • نمای کلی از Storylines UI Overview of Storylines UI

  • کاوش در Articulate 360 Exploring Articulate 360

  • تنظیم اندازه داستان Adjusting the Storyline Size

  • پانل‌های قابلیت Dock-Able Dock-Able Panels

  • داستان، صحنه و نمای اسلاید Story, Scene, and Slide View

ایجاد طرح بندی صفحه اصلی Creating Basic Page Layouts

  • معرفی ماژول Module Introduction

  • استفاده از متن اصلی Using Basic Text

  • اندازه متن پیش‌فرض و قالب‌بندی گلوله Default Text Size and Bullet Formatting

  • کار با تصاویر Working with Images

  • استفاده از اشکال برای طراحی Using Shapes for Design

  • استفاده از شکل های پایه Using Basic Shapes

  • گروه بندی محتوا با هم Grouping Content Together

  • استایل دادن به صفحات با لایه ها Styling Pages with Layers

  • استفاده از شخصیت های داستانی Using Storyline Characters

  • کار با وضعیت ها و پوزهای آبجکت Working with Object States and Poses

  • کاوش اشیاء پیش فرض باقی مانده Exploring Remaining Default Objects

  • نتیجه گیری ماژول Module Conclusion

کار با رسانه های خارجی Working with External Media

  • معرفی ماژول Module Introduction

  • کار با تصاویر کتابخانه محتوا Working with Content Library Images

  • استفاده از تصاویر، نمادها، و ویدئو از کتابخانه محتوا Using Illustrations, Icons, and Video from the Content Library

  • استفاده از صدای خارجی Using External Audio

  • اضافه کردن نقاط نشانه صوتی Adding Audio Cue Points

  • افزودن ویدیو به پروژه ما Adding Video to Our Project

  • استفاده از زیرنویس‌ها و سایر ویژگی‌های دسترسی Using Captions and Other Accessibility Features

  • نتیجه گیری ماژول Module Conclusion

متحرک سازی صفحات شما Animating Your Pages

  • معرفی ماژول Module Introduction

  • انتقال بین صفحات Transitioning Between Pages

  • استفاده از جدول زمانی برای متحرک سازی Using the Timeline to Animate

  • استفاده از انیمیشن های ورودی و خروجی Using Entrance and Exit Animations

  • اضافه کردن مسیرهای حرکت پایه Adding Basic Motion Paths

  • کاوش انواع مختلف مسیرهای حرکت Exploring Different Types of Motion Paths

  • استفاده از تریگرهای مختلف برای مسیرهای حرکت Using Different Triggers for Motion Paths

  • کار با چندین مسیر حرکت Working with Multiple Motion Paths

  • نتیجه گیری ماژول Module Conclusion

ایجاد آزمون ها Creating Quizzes

  • معرفی ماژول Module Introduction

  • استفاده از سوالات درست/نادرست Using True/False Questions

  • اضافه کردن سوالات چند گزینه ای Adding Multiple Choice Questions

  • استفاده از سوالات چند پاسخ Using Multiple Response Questions

  • سوالات خالی را پر کنید Fill the Blank Questions

  • سوالات انشا Essay Questions

  • ایجاد صفحه نتایج Creating a Results Page

  • سوالات نقطه داغ Hot Spot Questions

  • سوالات Freeform Freeform Questions

  • Freeform Drag and Drop سوالات Freeform Drag and Drop Questions

  • نتیجه گیری ماژول Module Conclusion

تعاملی کردن محتوای شما Making Your Content Interactive

  • معرفی ماژول Module Introduction

  • افزودن و حذف محرک ها Adding and Removing Triggers

  • ایجاد یک تعامل برگه Building a Tab Interaction

  • کاوش در اقدامات مختلف Exploring Various Actions

  • غواصی عمیق در زمانی که یک ماشه اتفاق می افتد Diving Deep into When a Trigger Happens

  • تنظیم بصری کشیدن و رها کردن Visually Setting Up Drag and Drop

  • روی محرک های سفارشی بکشید Drag over Custom Triggers

  • روی Triggers حذف شد Dropped on Triggers

  • نتیجه گیری ماژول Module Conclusion

استفاده از شرایط و متغیرها برای افزایش تعامل شما Using Conditions and Variables to Enhance Your Interactivity

  • معرفی ماژول Module Introduction

  • مقدمه ای بر متغیرها Introduction to Variables

  • متن، عدد و متغیرهای درست/نادرست Text, Number, and True/False Variables

  • تنظیم مقادیر متغیر Adjusting Variable Values

  • استفاده از یک شرطی Using a Conditional

  • استفاده از چند شرط Using Several Conditions

  • ایجاد شماره گیری Creating a Dial

  • اضافه کردن اسلایدر Adding a Slider

  • به روز رسانی تصاویر با شماره گیری Updating Images with the Dial

  • نتیجه گیری ماژول Module Conclusion

تنظیم پخش کننده دوره Adjusting the Course Player

  • معرفی ماژول Module Introduction

  • تنظیم دکمه های پخش کننده Adjusting the Player Buttons

  • ایجاد دکمه پخش کننده سفارشی Creating a Custom Player Button

  • تنظیم نوار جستجو و نمای سطح صفحه Adjusting the Seekbar and Page Level Visibility

  • تنظیم منو Adjusting the Menu

  • تغییر رنگ و جلوه های پخش کننده Changing the Color and Effects of the Player

  • تنظیم برچسب های پیش فرض و تنظیمات پخش کننده Adjusting the Default Labels and Player Settings

  • بخش های منابع و واژه نامه Resources and Glossary Sections

  • گردش کار ترجمه Translation Workflow

  • نتیجه گیری ماژول Module Conclusion

انتشار دوره شما Publishing Your Course

  • معرفی ماژول Module Introduction

  • بررسی بیان کنید Articulate Review

  • انتشار در SCORM Publishing to SCORM

  • آزمایش دوره خود در SCORM Cloud Testing Your Course on SCORM Cloud

  • پروژه خود را بعداً به روز کنید Updating Your Project Later

  • در حال انتشار به xAPI/cmi5 Publishing to xAPI/cmi5

  • داستان در بخش های اکشن Storyline in Action Sections

  • نتیجه گیری ماژول Module Conclusion

داستان در اکشن: کشیدن و رها کردن Storyline in Action: Drag and Drop

  • بررسی تعامل کشیدن و رها کردن Exploring Drag and Drop Interaction

  • کاوش در فایل های تصویری Exploring the Image Files

  • شروع یک پروژه جدید Starting a New Project

  • ایجاد پس زمینه Creating the Background

  • ایجاد نوار بالای دستورالعمل ها Creating the Top Bar of Instructions

  • ایجاد بخش کشیدن Creating the Drag Section

  • نامگذاری اشیاء شما Naming Your Objects

  • ایجاد مناطق دراپ شما Creating Your Drop Zones

  • ایجاد دکمه ارسال سفارشی Creating a Custom Submit Button

  • ایجاد ایالات سفارشی در دکمه ارسال Creating Custom States on the Submit Button

  • ایجاد Freeform Drag and Drop Creating a Freeform Drag and Drop

  • استفاده از لایه ها برای علامت ها Using Layers for Checkmarks

  • تنظیم لایه ها برای پنهان کردن اشیا Adjusting the Layers to Hide Objects

  • پنهان کردن لایه های سفارشی Hiding Custom Layers

  • گزینه های پیش فرض را بکشید و رها کنید Drag and Drop Default Options

  • تنظیم Drag Complete States Adjusting Drag Complete States

  • فعال کردن دکمه ارسال سفارشی Triggering Custom Submit Button

  • کشش و رها کردن سفارشی Custom Drag and Drop Triggers

  • ایجاد متغیر امتیاز Creating a Score Variable

  • اضافه کردن امتیاز به متغیر امتیاز Adding Points to the Score Variable

  • پنهان کردن دکمه ارسال Hiding the Submit Button

  • ایجاد حالت افت سفارشی نادرست Creating a Custom Drop Incorrect State

  • بررسی گزینه های انتشار Exploring Publishing Options

  • کتابخانه تیم داستان 360 Storyline 360 Team Library

  • به اشتراک گذاری قالب داستان 3 یا داستان 2 Storyline 3 or Storyline 2 Template Sharing

  • دانلود قالب نهایی Final Template Download

داستان در عمل: تعامل با تب Storyline in Action: Tab Interaction

  • معرفی Introduction

  • کاوش فایل نمونه Exploring the Example File

  • شروع یک پروژه جدید Starting a New Project

  • ایجاد برگه های شما Creating Your Tabs

  • ایجاد حالت های برگه Creating Tab States

  • تکثیر دکمه ها و ایجاد مجموعه دکمه ها Duplicating Buttons and Creating Button Sets

  • ایجاد اولین لایه ما Creating Our First Layer

  • اضافه کردن حاشیه متن Adding Text Margins

  • ایجاد لایه ها Creating the Layers

  • تغییر حالت شخصیت Changing the Character Poses

  • متحرک سازی و راه اندازی لایه های برگه Animating and Triggering Tab Layers

  • ایجاد پس زمینه Fader Creating the Background Fader

  • ایجاد متغیر Fade Creating the Fade Variable

  • پنهان کردن Fader و بستن لایه ها Hiding the Fader and Closing the Layers

  • ایجاد یک وضعیت بازدید شده برای برگه ها Creating a Visited State for the Tabs

  • ایجاد یک لایه راهنمایی Creating a Hint Layer

  • جلوگیری از پیشرفت کاربر Preventing User From Advancing

  • نمایش راهنمایی در صورت کامل نبودن Showing a Hint If Not Complete

  • رفع یک مشکل Fixing an Issue

  • ذخیره الگوی خود در استوری لاین 360 Saving Your Template in Storyline 360

  • درج اسلایدهای تیم Inserting Team Slides

  • ذخیره به عنوان یک الگو در داستان 3 یا 2 Saving as a Template in Storyline 3 or 2

  • در حال به روز رسانی قالب شما Updating Your Template

  • نگهداری فایل های پروژه اصلی شما Keeping Your Original Project Files

  • بسته شدن Wrapping up

داستان در اکشن: ساختن یک بازی به سبک خطرناک Storyline in Action: Building a Jeopardy Style Game

  • کاوش در بازی Exploring the Game

  • ایجاد لوگو و گرافیک Creating the Logo and Graphics

  • راه اندازی پروژه داستان Setting Up the Storyline Project

  • ایجاد صفحه معرفی بازی Creating the Game Introduction Screen

  • ایجاد صفحه بازی Creating the Game Board

  • ایجاد لایه سوال Creating the Question Layer

  • ایجاد لایه های بازخورد Creating the Feedback Layers

  • ایجاد متغیر امتیاز Creating a Score Variable

  • ایالات کارت Card States

  • اضافه کردن متغیرهای ردیف Adding Row Variables

  • لایه بازخورد نهایی Final Feedback Layer

  • شروع تکمیل در بازی شما Triggering Completion in Your Game

  • تکرار لایه های سوال شما Duplicating Your Question Layers

  • ذخیره بازی خود به عنوان یک الگو Saving Your Game as a Template

  • انتشار بازی شما Publishing Your Game

داستان در اکشن: ساختن یک بازی حافظه Storyline in Action: Building a Memory Game

  • مقدمه - بررسی بازی Introduction - Reviewing the Game

  • بصری ایجاد هیئت Visually Creating the Board

  • ایجاد مسابقات شما Creating Your Matches

  • ایجاد لایه ها Creating Layers

  • ناوبری اولیه Basic Navigation

  • تنظیم متغیرهای مطابقت Setting Matches Variables

  • تغییر به غیرفعال در صورت تطابق Changing to Disabled if a Match

  • تغییر به حالت عادی اگر مطابقت ندارد Changing to Normal State if Not a Match

  • اضافه کردن امتیاز به مسابقات Adding Score to Matches

  • نتیجه بازی Game Conclusion

نمایش نظرات

ایجاد دوره های آموزش الکترونیکی با Articulate Storyline 360 ​​[ویدئو]
جزییات دوره
14 h 17 m
162
Packtpub Packtpub
(آخرین آپدیت)
از 5
ندارد
دارد
دارد
Jeffery Batt
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jeffery Batt Jeffery Batt

جفری بت دارای بیش از 10 سال تجربه در صنعت یادگیری دیجیتال و رسانه است. در حال حاضر، او مدیرعامل و مدیر ارشد/Sensei در Learning Dojo است، شرکتی که به آموزش شما برای تبدیل شدن به یک نینجا نرم‌افزار در انواع نقش‌های مرتبط با آموزش الکترونیکی و وب نرم‌افزار اختصاص دارد. او همچنین مدیر توسعه محصول برای ELearning Brothers بوده است و مسئولیت طراحی، توسعه و مدیریت کتابخانه الگوهای یادگیری دیجیتالی در سطح جهانی، ساخت الگوها در Storyline، Studio 13، Captivate، Adobe Edge Animate، Lectora، HTML5، فلش، و بیشتر. جف قبل از کارش در ELearning Brothers، مدیر طراحی و خدمات حرفه‌ای ابزار تالیف آنلاین آموزش الکترونیک CallidusCloud، Litmos Author بود. او یک سخنران کنفرانس معمولی و رهبر صنعت فناوری‌های آموزش الکترونیکی مانند TinCan API (xAPI)، Articulate Storyline، Adobe Edge Animate، Captivate، Camtasia، HTML 5 و Flash است.