لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش نگاه اول: خراش 3.0
First Look: Scratch 3.0
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
برای اولین بار به ویژگی های جدید و پیشرفته موجود در Scratch 3.0 ، زبان برنامه نویسی بصری مبتنی بر بلوک (کشیدن و رها کردن) نگاهی بیندازید. درباره تفاوت بین نسخه ها ، به طور خاص 2.0 و 3.0 بشنوید. درباره تغییرات رابط و محل استقرار برنامه های افزودنی جدید اطلاعات کسب کنید. بلوک های جدید اضافه شده را کشف کنید. بیاموزید که چگونه از پیشرفتهای موجود در ویرایشگر تصویر و ویرایشگر صدا استفاده کنید. نحوه ایجاد بلوک های سفارشی را بیاموزید. نحوه استفاده از خراش در یک دستگاه تلفن همراه را مشاهده کنید. پیشرفت های جدید ویدیو ، متن و ربات ها را کاوش کنید. Deepa Muralidhar تمام این موارد و موارد دیگر را در این دوره پوشش می دهد.
موضوعات شامل:
پیمایش در Scratch 3.0
بلوک های جدید در Scratch 3.0
استفاده از ویرایشگر صحنه و لباس li>
استفاده از ویرایشگر صدا li>
ایجاد بلوک های سفارشی li>
استفاده از خراش 3.0 در دستگاه های تلفن همراه li>
استفاده از برنامه های افزودنی برای Scratch 3.0
سرفصل ها و درس ها
1. با استفاده از Iterative DO Loops2. با استفاده از شرط DO LoopsIntroduction1. ایجاد و استفاده از قالبهای سفارشی2. ایجاد قالبهای سفارشی از TablesIntroduction1. صادرات Data2. صادرات گزارشات معرفی 1 استفاده از زبان پرس و جو ساختار یافته (SQL) در SAS2. پیوستن به جداول با استفاده از SQL در SASIntroduction1. با استفاده از ابزارهای برنامه نویسی SAS2. درک SAS SyntaxIntroduction1. درک SAS Data2. دسترسی به داده ها از طریق کتابخانه ها3. وارد کردن داده ها به SASIntroduction1. گزارش های پیشرفته با عناوین ، پاورقی ها و برچسب ها 2. ایجاد گزارش فرکانس3. ایجاد گزارش های خلاصه و DataIntroduction1. خواندن و فیلتر کردن Data2. محاسبه ستون های جدید 3. پردازش مشروطIntroduction1. کاوش در Data2. فیلتر کردن Rows3. قالب بندی ستونها4. مرتب سازی داده ها و حذف نسخه های تکراریIntroduction1. Command Line در مقابل Visual Tools2. یک Repo را از یک Computer3 محلی ایجاد کنید. به GitHub و Other Remote Servers4 وصل شوید. Git Concepts and Commands5. در مورد Repo6 موجود همکاری کنید. Push و Pull7. همگام سازی Tools8. با Branches9 کار کنید. درخواستها و GitHub10 را بکشید. سایر عملیاتNextsIntroduction1. فرآیند تولید 2. مدیریت وابستگی3. Test4 ورود به سیستم 5 Metrics6. DeploymentConcludIntroduction1. شروع کار با AWS2. AWS Lambda مقدمه 3. شروع کار با AWS Lambda4. AWS SAM5. بکارگیری برنامه کاربردی شما ConcreteIntroduction1. چرا مدیریت مهم است؟ ساختار ساختار 3. مدیریت وابستگی4. Testing5 فرآیند توسعهConcludIntroduction1. آماده سازی برای مصاحبه با یک Developer2. آشنایی با یک نامزد 3. ارزیابی دانش نامزد 4. فراتر از سؤالات مصاحبه 5. نکاتی برای InterviewingConclusionIntroduction1. در دفاع 2. رفتارهای نامشخص3. Validation ورودی 4. مدیریت رشته 5 مشکلات مربوط به PointersConclusionIntroduction1. توسعه محور آزمون (TDD) اصول اولیه. نوشتن واحد Tests3. نوشتن آزمونهای تلفیقی نوشتن تست های پایان تا پایان در حال بهبود TDD Workflow6 شما. یک مثال در دنیای واقعی 7. در حال اجرا TestsConclusionIntroduction1. جاوا چیست؟
Introduction
برنامه نویسی مبتنی بر بلاک با Scratch 3.0
Block-based programming with Scratch 3.0
آنچه باید بدانید
What you should know
1. با استفاده از Iterative DO Loops2. با استفاده از شرط DO LoopsIntroduction1. ایجاد و استفاده از قالبهای سفارشی2. ایجاد قالبهای سفارشی از TablesIntroduction1. صادرات Data2. صادرات گزارشات معرفی 1 استفاده از زبان پرس و جو ساختار یافته (SQL) در SAS2. پیوستن به جداول با استفاده از SQL در SASIntroduction1. با استفاده از ابزارهای برنامه نویسی SAS2. درک SAS SyntaxIntroduction1. درک SAS Data2. دسترسی به داده ها از طریق کتابخانه ها3. وارد کردن داده ها به SASIntroduction1. گزارش های پیشرفته با عناوین ، پاورقی ها و برچسب ها 2. ایجاد گزارش فرکانس3. ایجاد گزارش های خلاصه و DataIntroduction1. خواندن و فیلتر کردن Data2. محاسبه ستون های جدید 3. پردازش مشروطIntroduction1. کاوش در Data2. فیلتر کردن Rows3. قالب بندی ستونها4. مرتب سازی داده ها و حذف نسخه های تکراریIntroduction1. Command Line در مقابل Visual Tools2. یک Repo را از یک Computer3 محلی ایجاد کنید. به GitHub و Other Remote Servers4 وصل شوید. Git Concepts and Commands5. در مورد Repo6 موجود همکاری کنید. Push و Pull7. همگام سازی Tools8. با Branches9 کار کنید. درخواستها و GitHub10 را بکشید. سایر عملیاتNextsIntroduction1. فرآیند تولید 2. مدیریت وابستگی3. Test4 ورود به سیستم 5 Metrics6. DeploymentConcludIntroduction1. شروع کار با AWS2. AWS Lambda مقدمه 3. شروع کار با AWS Lambda4. AWS SAM5. بکارگیری برنامه کاربردی شما ConcreteIntroduction1. چرا مدیریت مهم است؟ ساختار ساختار 3. مدیریت وابستگی4. Testing5 فرآیند توسعهConcludIntroduction1. آماده سازی برای مصاحبه با یک Developer2. آشنایی با یک نامزد 3. ارزیابی دانش نامزد 4. فراتر از سؤالات مصاحبه 5. نکاتی برای InterviewingConclusionIntroduction1. در دفاع 2. رفتارهای نامشخص3. Validation ورودی 4. مدیریت رشته 5 مشکلات مربوط به PointersConclusionIntroduction1. توسعه محور آزمون (TDD) اصول اولیه. نوشتن واحد Tests3. نوشتن آزمونهای تلفیقی نوشتن تست های پایان تا پایان در حال بهبود TDD Workflow6 شما. یک مثال در دنیای واقعی 7. در حال اجرا TestsConclusionIntroduction1. جاوا چیست؟
1. Introducing Scratch 3.0
مقایسه با Scratch 2.0
Comparison to Scratch 2.0
چه چیزی در Scratch 3.0 جدید است؟
What's new in Scratch 3.0?
مرور Scratch 3.0
Navigating Scratch 3.0
ویژگی های جدید (بلوک) در Scratch 3.0
New features (blocks) in Scratch 3.0
ویرایشگر لباس
Costume Editor
ویرایشگر صدا
Sound Editor
بلوک های سفارشی ایجاد کنید
Create custom blocks
3.0 را در دستگاه های تلفن همراه خراش دهید
Scratch 3.0 on mobile devices
1. با استفاده از Iterative DO Loops2. با استفاده از شرط DO LoopsIntroduction1. ایجاد و استفاده از قالبهای سفارشی2. ایجاد قالبهای سفارشی از TablesIntroduction1. صادرات Data2. صادرات گزارشات معرفی 1 استفاده از زبان پرس و جو ساختار یافته (SQL) در SAS2. پیوستن به جداول با استفاده از SQL در SASIntroduction1. با استفاده از ابزارهای برنامه نویسی SAS2. درک SAS SyntaxIntroduction1. درک SAS Data2. دسترسی به داده ها از طریق کتابخانه ها3. وارد کردن داده ها به SASIntroduction1. گزارش های پیشرفته با عناوین ، پاورقی ها و برچسب ها 2. ایجاد گزارش فرکانس3. ایجاد گزارش های خلاصه و DataIntroduction1. خواندن و فیلتر کردن Data2. محاسبه ستون های جدید 3. پردازش مشروطIntroduction1. کاوش در Data2. فیلتر کردن Rows3. قالب بندی ستونها4. مرتب سازی داده ها و حذف نسخه های تکراریIntroduction1. Command Line در مقابل Visual Tools2. یک Repo را از یک Computer3 محلی ایجاد کنید. به GitHub و Other Remote Servers4 وصل شوید. Git Concepts and Commands5. در مورد Repo6 موجود همکاری کنید. Push و Pull7. همگام سازی Tools8. با Branches9 کار کنید. درخواستها و GitHub10 را بکشید. سایر عملیاتNextsIntroduction1. فرآیند تولید 2. مدیریت وابستگی3. Test4 ورود به سیستم 5 Metrics6. DeploymentConcludIntroduction1. شروع کار با AWS2. AWS Lambda مقدمه 3. شروع کار با AWS Lambda4. AWS SAM5. بکارگیری برنامه کاربردی شما ConcreteIntroduction1. چرا مدیریت مهم است؟ ساختار ساختار 3. مدیریت وابستگی4. Testing5 فرآیند توسعهConcludIntroduction1. آماده سازی برای مصاحبه با یک Developer2. آشنایی با یک نامزد 3. ارزیابی دانش نامزد 4. فراتر از سؤالات مصاحبه 5. نکاتی برای InterviewingConclusionIntroduction1. در دفاع 2. رفتارهای نامشخص3. Validation ورودی 4. مدیریت رشته 5 مشکلات مربوط به PointersConclusionIntroduction1. توسعه محور آزمون (TDD) اصول اولیه. نوشتن واحد Tests3. نوشتن آزمونهای تلفیقی نوشتن تست های پایان تا پایان در حال بهبود TDD Workflow6 شما. یک مثال در دنیای واقعی 7. در حال اجرا TestsConclusionIntroduction1. جاوا چیست؟
2. Exploring Extensions in Scratch 3.0
نمای کلی برنامه های افزودنی
Extensions overview
سنجش ویدیو
Video Sensing
متن به گفتار
Text to Speech
میکرو: بیت
Micro:bit
1. با استفاده از Iterative DO Loops2. با استفاده از شرط DO LoopsIntroduction1. ایجاد و استفاده از قالبهای سفارشی2. ایجاد قالبهای سفارشی از TablesIntroduction1. صادرات Data2. صادرات گزارشات معرفی 1 استفاده از زبان پرس و جو ساختار یافته (SQL) در SAS2. پیوستن به جداول با استفاده از SQL در SASIntroduction1. با استفاده از ابزارهای برنامه نویسی SAS2. درک SAS SyntaxIntroduction1. درک SAS Data2. دسترسی به داده ها از طریق کتابخانه ها3. وارد کردن داده ها به SASIntroduction1. گزارش های پیشرفته با عناوین ، پاورقی ها و برچسب ها 2. ایجاد گزارش فرکانس3. ایجاد گزارش های خلاصه و DataIntroduction1. خواندن و فیلتر کردن Data2. محاسبه ستون های جدید 3. پردازش مشروطIntroduction1. کاوش در Data2. فیلتر کردن Rows3. قالب بندی ستونها4. مرتب سازی داده ها و حذف نسخه های تکراریIntroduction1. Command Line در مقابل Visual Tools2. یک Repo را از یک Computer3 محلی ایجاد کنید. به GitHub و Other Remote Servers4 وصل شوید. Git Concepts and Commands5. در مورد Repo6 موجود همکاری کنید. Push و Pull7. همگام سازی Tools8. با Branches9 کار کنید. درخواستها و GitHub10 را بکشید. سایر عملیاتNextsIntroduction1. فرآیند تولید 2. مدیریت وابستگی3. Test4 ورود به سیستم 5 Metrics6. DeploymentConcludIntroduction1. شروع کار با AWS2. AWS Lambda مقدمه 3. شروع کار با AWS Lambda4. AWS SAM5. بکارگیری برنامه کاربردی شما ConcreteIntroduction1. چرا مدیریت مهم است؟ ساختار ساختار 3. مدیریت وابستگی4. Testing5 فرآیند توسعهConcludIntroduction1. آماده سازی برای مصاحبه با یک Developer2. آشنایی با یک نامزد 3. ارزیابی دانش نامزد 4. فراتر از سؤالات مصاحبه 5. نکاتی برای InterviewingConclusionIntroduction1. در دفاع 2. رفتارهای نامشخص3. Validation ورودی 4. مدیریت رشته 5 مشکلات مربوط به PointersConclusionIntroduction1. توسعه محور آزمون (TDD) اصول اولیه. نوشتن واحد Tests3. نوشتن آزمونهای تلفیقی نوشتن تست های پایان تا پایان در حال بهبود TDD Workflow6 شما. یک مثال در دنیای واقعی 7. در حال اجرا TestsConclusionIntroduction1. جاوا چیست؟
Conclusion
دیپا مورالیدار یک مربی علوم کامپیوتر با بیش از 20 سال تجربه است.
دیپا علاقه زیادی به داشتن کیفیت بالا دارد. برنامه درسی علوم کامپیوتر در سطح دبیرستان و کالج مقدماتی ایجاد شده است. در حال حاضر او به عنوان معلم کلاس در دبیرستان رازول در جورجیا کار می کند. علاوه بر این، او به عنوان رئیس CSTA جورجیا و بخشی از تیم CS Ed Advocacy در سطح ملی خدمت می کند. او برنامه درسی را برای دوره های مختلف علوم کامپیوتر K-12 مانند AP Computer Science A و AP Computer Science Principles توسعه می دهد. او با دپارتمان آموزش جورجیا، مؤسسههای تحقیقاتی آمریکا، هیئت کالج، ETS، دانشگاه تگزاس و بسیاری دیگر مشورت میکند زیرا به ایجاد استانداردها، برنامههای درسی و دورهها و همچنین ارزیابیهایی برای سنجش رشد و دانش کمک میکند. دیپا علاقه مند به رشد آموزش علوم کامپیوتر در سطح K-12 است. او به ویژه علاقه مند به افزایش تعداد دخترانی است که در رشته علوم کامپیوتر تحصیل می کنند. هدف شخصی او ایجاد برنامه درسی، ارائه آموزش معلمان، و گسترش مشارکت دانشآموزان است به طوری که - در دهه آینده - هر دانشآموز دبیرستانی قبل از فارغالتحصیلی از دبیرستان یک دوره علوم کامپیوتر را بگذراند.
نمایش نظرات