آموزش پویایی مایا: ایجاد جلوه هایی با چند حل کننده

Maya Dynamics: Creating Effects With Multiple Solvers

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: این دوره روش حل چندگانه را برای یادگیری و ایجاد یک گردباد قدرتمند به شما می آموزد. شما جنبه های مختلف مایعات مایعات ، ذرات ، عبارات مل ، و زمینه ها را خواهید آموخت. نرم افزار مورد نیاز: مایا. آیا تا به حال آرزو کرده اید که یک گردباد مرگبار و قدرتمند ایجاد کنید؟ در این دوره ، Maya Dynamics: Creating Effects With Multiple Solvers ، شما با اصول و مراحل مختلف ایجاد گردباد و تأثیرات آن آشنا خواهید شد. در ابتدا ، خواهید فهمید که چگونه با مسدود کردن اساسی و ساختار گردباد با استفاده از روش حل چندگانه شروع کنید. در مرحله بعدی ، خواهید آموخت که چگونه واقع بینانه سازی را در شبیه سازی سیالات و جزئیات بیشتر در بقایای ذرات ، همراه با یادگیری عبارات مختلف مفید و قادر به کنترل زمینه های خارجی ، اضافه کنید. سرانجام ، هنگامی که با شبیه سازی و حافظه پنهان به پایان رسید ، با تکنیک های ارائه کل اثر با استفاده از موتور رندر آرنولد آشنا خواهید شد. پس از پایان این دوره ، آماده خواهید بود تا شبیه سازی مراحل و پدیده های مختلف گردباد مانند تشکیل دیوار-ابر ، گرد و غبار زمین و بقایای ذرات را به صورت نمونه ای نشان دهید. نرم افزار مورد نیاز: مایا

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

ایجاد سیستم ذرات برای گردباد Creating a Particle System for the Tornado

  • مقدمه ای بر پروژه و خرابی ها Introduction to Project and Breakdowns

  • ایجاد یک گردباد با NURB Creating a Tornado with NURB's

  • استفاده از ذرات در هندسه NURB Using Particles on NURB's Geometry

  • ایجاد ذرات ثانویه Creating Secondary Particles

  • با استفاده از فیلد خارجی و حافظه پنهان ذرات Using External Field and Particle Cache

ایجاد یک گردباد با مایعات و ذرات Creating a Tornado with Fluids and Particles

  • ایجاد یک ظرف مایع Creating a Fluid Container

  • ایجاد یک انتشار دهنده مایع و تنظیم ویژگی ها Creating a Fluid Emitter and Adjusting Properties

  • کار بر روی Fluid Shading Working on Fluid Shading

  • Final Playblast و Cache Creations Final Playblast and Cache Creations

ایجاد اثر گرد و غبار گردباد Creating a Tornado Dust Effect

  • ایجاد هندسه و ذرات NURB Creating a NURB's Geometry and Particles

  • ایجاد سیستم ذرات دوم Creating a Second Particle System

  • ایجاد یک ظرف و سیال مایع Creating a Fluid Container and Emitter

  • تنظیم خصوصیات Shading Adjusting Shading Properties

  • تنظیمات نهایی Playblast و Cache Final Playblast and Cache Settings

ایجاد یک دیوار از ابرها با استفاده از جلوه های مایع Creating a Wall of Clouds Using Fluid Effects

  • ایجاد هندسه NURB Creating a NURB's Geometry

  • ایجاد یک سیستم ذرات Creating a Particle System

  • ایجاد یک ظرف و سیال مایع Creating a Fluid Container and Emitter

  • اختصاص میدان محوری حجم خارجی Assigning External Volume Axis Field

  • بحث در مورد ویژگیهای مهم حافظه پنهان Discussing Important Cache Attributes

ایجاد آوار و ذرات Creating Debris and Particles

  • ایجاد یک سیستم ذرات Creating a Particle System

  • اختصاص میدان محوری Assign Volume Axis Field

  • استفاده از ذرات ذره بین Applying Particle Instancer

  • افزودن ویژگیهای ذره ذره Adding Per-particle Attributes

  • جایگزینی اثر Instancer و Finalization Replacing Instancer and Finalizing Effect

درک نورپردازی و رندر Tornado Understanding Tornado Lighting and Rendering

  • بحث در مورد رندر و پرونده صحنه Discussing Rendering and Scene File

  • ایجاد یک تنظیم نور جهت دار Creating a Directional Light Setup

  • ایجاد یک تنظیم نور گنبد آسمان Creating a Sky-dome Light Setup

  • نهایی کردن Rendering و Render Layers Finalizing Rendering and Render Layers

نمایش نظرات

آموزش پویایی مایا: ایجاد جلوه هایی با چند حل کننده
جزییات دوره
4h 6m
29
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
13
5 از 5
دارد
دارد
دارد
Pankaj Malik
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Pankaj Malik Pankaj Malik

پانکاج مالک مربی ارشد VFX است. وی هفت سال سابقه آموزش و آموزش دانش آموزان دارد. او دوست دارد اقیانوس دستورات مایا را کشف کند و اخیراً به دنیای مجسمه سازی دیجیتال به روز شده است. او یک هنرمند مدل ساز ، بافت و نورپردازی و یک هنرمند خودآموز پویایی است. او یک Autodesk Certified Professional of Maya و 3ds Max و Adobe Certified Associate در فتوشاپ است. او پنج فیلم کوتاه سه بعدی تجاری و دو فیلم VFX ساخته است. او به اشتراک دانش عالی اعتقاد دارد و همیشه می خواهد محدودیت های خلاقیت خود را از طریق هنر CG خود عبور دهد.