نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این آموزش ZBrush ، ما به یک روند کار و برخی از تکنیک های مجسمه سازی یک نیمرخ شخصیت واقع گرایانه و پیر خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R2، 3ds Max 2010، Photoshop CS6. در این آموزش ZBrush ، ما به روند کار و برخی از تکنیک های مجسمه سازی یک شخصیت واقعی واقع گرایانه و پیر می پردازیم. ما مباحثی مانند آناتومی صورت ، تئوری چین و چروک ، مجسمه سازی ZBrush و مشاوره در مورد یک هنرمند حرفه ای را مرور خواهیم کرد در پایان درس ها ، شما درک بهتری از نحوه برخورد با شخصیت های واقع گرایانه و به طور کلی تمرین هنری خود خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R2، 3ds Max 2010، Photoshop CS6.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
ایجاد تصویر عمودی در ZBrush
Creating an Aged Portrait in ZBrush
-
بررسی برجسته و نظریه چین و چروک
Landmark Review and Wrinkle Theory
-
مقدمه گردش کار
Workflow Introduction
-
فرم های ساختمانی برای نشانه های آناتومیک
Building Forms for the Anatomical Landmarks
-
ادامه ساخت فرم ها
Continuing to Build the Forms
-
برنامه ریزی بقیه چین و چروک های ما
Planning out the Rest of Our Wrinkles
-
نهایی سازی مجسمه سازی
Finalizing the Sculpt
-
ایجاد لوازم جانبی و مو
Creating the Accessories and Hair
-
رندر نهایی
Final Render
نمایش نظرات