لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش توسعه iOS: معماری
iOS Development: Architecture
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
پشت هر برنامه جلا داده شده در iOS ، یک طرح اندیشیده شده است. با درک و به کار بردن مفاهیم اساسی در پشت معماری برنامه iOS ، می توانید اطمینان حاصل کنید که نرم افزاری که توسعه می دهید کاملاً قابل درک ، انعطاف پذیر و آسان برای گسترش یا بازتابش است. در این دوره ، مربی Károly Nyisztor در این مفاهیم غوطه ور می شود و به شما کمک می کند تا با اصول معماری برنامه iOS و طراحی بهترین روش ها آشنا شوید.
برای شروع ، Károly زبان مدل سازی یکپارچه (UML) را کاوش می کند ، برخی از نمودارهای اصلی UML را مرور می کند و در مورد چرخه زندگی برنامه iOS بحث می کند. در مرحله بعدی ، او الگوهای اساسی طراحی معماری مانند مدل-مشاهده-کنترل کننده (MVC) - الگوی کلاسیک طراحی برنامه iOS - و همچنین الگوی Model-View-ViewModel (MVMM) و سایر گزینه های MVC را پوشش می دهد. وی همچنین نحوه مدیریت انتقال حالت برنامه و ساخت برنامه های پاسخگو را به اشتراک می گذارد. علاوه بر این ، او در مورد ارتباطات مبتنی بر طرح URL و AirDrop بحث می کند. حافظه کارآمد و مصرف برق نحوه تشخیص مشکلات و گلوگاه های برنامه های شما. و بیشتر.
موضوعات شامل:
زبان مدل سازی یکپارچه (UML)
از نمودار حروف ، کلاس و توالی استفاده کنید li>
حفظ و بازیابی حالت برنامه li>
الگوهای اساسی طراحی معماری li>
کنترل کننده مدل-مشاهده (MVC) و ارائه دهنده مدل-نمایش (MVP)
اجرای الزام آور یک طرفه li>
تغییرات مرحله برنامه li>
ساخت برنامه های پاسخگو li>
اصول جامد li>
تبادل اطلاعات بین برنامه ها li>
بهینه سازی برنامه های خود برای جلوگیری از استفاده بیش از حد پردازنده li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
ارزش در معماری کردن برنامه های شما
The value in architecting your apps
آنچه باید بدانید
What you should know
1. مبانی UML
1. UML Basics
معرفی مختصر UML
A brief introduction to UML
نمودار مورد استفاده
The use case diagram
نمودار کلاس
The class diagram
نمودار دنباله
The sequence diagram
2. چرخه عمر برنامه iOS
2. The iOS App Life Cycle
دنباله راه اندازی برنامه
The app launch sequence
از طریق دنباله راه اندازی می شوید
Walking through the launch sequence
برنامه حفظ حالت
App state preservation
برنامه مرمت حالت
App state restoration
حلقه اصلی اجرا
The main run loop
برنامه UI subclassing
Subclassing UI application
3. الگوهای بنیادی طراحی معماری
3. Fundamental Architectural Design Patterns
آشنایی با الگوهای بنیادی طراحی معماری
Introduction to fundamental architectural design patterns
مدل-مشاهده-کنترل کننده
The model-view-controller
مدل-نمایش-ارائه دهنده
The model-view-presenter
به عنوان مثال MVP
MVP example
اصلاح مجدد به MVP: مدل
Refactoring to MVP: Model
Refactoring to MVP: ارائه دهنده
Refactoring to MVP: Presenter
اصلاح مجدد به MVP: مشاهده كنترلر
Refactoring to MVP: View controller
الگوی Model-View-ViewModel
The Model-View-ViewModel pattern
اجرای یک طرفه اتصال ، قسمت 1
Implementing one-way binding, part 1
اجرای یک طرفه اتصال ، قسمت 2
Implementing one-way binding, part 2
4. برنامه انتقال دولت
4. App State Transitions
نماینده برنامه
The app delegate
تغییر وضعیت برنامه
App state changes
نسخه ی نمایشی: ایالات را تعریف کنید
Demo: Define the states
Károly Nyisztor یک توسعه دهنده و مربی کهنه کار تلفن همراه است.
Károly چندین برنامه و بازی موفق iOS ساخته است که اکثر آنها توسط اپل ارائه شده اند. - و بنیانگذار LEAKKA، یک شرکت توسعه نرم افزار و مشاوره فناوری است. او با شرکت هایی مانند اپل، زیمنس، SAP و Zen Studios کار کرده است.
در حال حاضر، او بیشتر روزهای خود را به عنوان یک مهندس نرم افزار حرفه ای و معمار فناوری اطلاعات می گذراند. علاوه بر این، او طراحی نرم افزار شی گرا، iOS، Swift، Objective-C و UML را آموزش می دهد. به عنوان یک مربی، هدف او این است که بیش از 20 سال تخصص خود را در زمینه توسعه نرم افزار به اشتراک بگذارد و زندگی دانش آموزان را در سراسر جهان تغییر دهد. او علاقه زیادی به کمک به مردم برای آشکار کردن استعدادهای پنهان دارد و آنها را به دنیای استارتاپ ها و برنامه نویسی راهنمایی می کند.
نمایش نظرات