آموزش انیمیشن دوبعدی دستی: تکنیک‌های صرفه‌جویی در زمان تنها با ۳ طراحی

Hand-Drawn 2D Animation: Time-Saving Techniques With Just 3 Drawings

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

آیا تا به حال حسادت به یک فیلم انیمیشن زیبا با دست خیره شده‌اید، متأسفانه آرزو می‌کنید که شما هم بتوانید چنین چیزی بسازید، اما به سادگی وقت ندارید؟

آنها می گویند که زمان پول است . و اگر شما یک انیماتور هستید، می دانید که این بسیار بسیار درست است. انیمیشن های طراحی شده با دست، چه به صورت سنتی طراحی شده باشند و چه به صورت دیجیتالی، بسیار وقت گیر هستند. در دنیایی که تمایل به دوبعدی کلاسیک در حال افزایش نسبت معکوس است، با بودجه‌ها و چرخش‌های رو به کاهش، یک انیماتور دوبعدی باید یک یا دو چیز در مورد مدیریت زمان بداند .

اما یک انگ نیز در حلقه‌های انیمیشن پیرامون «انیمیشن محدود » وجود دارد. چیزهایی مانند توئین کردن، تقلب شخصیت، عروسک گردانی و مواردی از این دست معمولا به عنوان پستی تلقی می شوند. و در حالی که من احساس می‌کنم این کاملاً اشتباه است و همه این‌ها تکنیک‌های معتبری هستند، آنها غیرقابل انکار احساس متفاوتی با انیمیشن کاملاً دستی دارند.

این کلاس به یادگیری چند روش برای نزدیک شدن به انیمیشن‌های شما در زمانی که هم زمان و هم بودجه کم است اختصاص داده شده است، اما شما می‌خواهید آن احساس ترسیم دست خام را با کمترین طراحی حفظ کنید .

در طول این کلاس یاد خواهیم گرفت: 

  • چگونه فقط با 3 طراحی کلیدی، یک انیمیشن زنده و زنده بسازیم
  • چگونه روی چند ویژگی کلیدی کاراکترهای خود تمرکز کنید تا برجسته و ادامه دهید (مانند مو، لباس و ویژگی های صورت )
  • چگونه از اصول انیمیشن به نفع خود استفاده کنید
  • نحوه استفاده از نرم افزار دیجیتال برای خودکارسازی برخی چیزها
  • راهبردهای مفید دیگر برای ایجاد صحنه های کامل از هیچ

این کلاس به فریلنسر توصیه می شود که می خواهد کیفیت و برنامه را با کار خود حفظ کند، و برای انیماتورهای مشتاق که می خواهند برای به دست آوردن مواد با کیفیت برای قرار دادن خود در آنجا.

این کلاس کاملاً برای همه یادگیرندگان انیمیشن مناسب است - تنها پیش نیاز این است که شما توانایی اولیه طراحی را داشته باشید. اگر مبتدی هستید و می خواهید در این کلاس شرکت کنید، توصیه می کنم ابتدا با 12 اصل انیمیشن (پیوند شده در توضیحات پروژه در زیر) آشنا و/یا تجدید نظر کنید. قبل از انجام این چالش.

من این کلاس را در Adobe Animate تدریس خواهم کرد (و همچنین برخی از متقاطع ها با After Effects) اما در حالی که میانبرهای صفحه کلید و موارد مشابه مختص آن نرم افزار خواهند بود، این تکنیک ها جهانی و در هر نرم افزاری که استفاده می کنید قابل اجرا هستند .

پس از این کلاس، باید متوجه شوید که با هوشمندی با منابع خود، می‌توانید از چیزی که در غیر این صورت فقط چند طرح کلیدی بود، بدون اینکه آن حال و هوای دست‌سازی شده را قربانی کنید، بهره‌های زیادی ببرید.

بیایید متحرک سازی کنیم!

به‌روزرسانی: لطفاً فایل ویدیوی خود را در Google Drive یا به‌عنوان یک ویدیوی YouTube فهرست نشده آپلود کنید و پیوند را در پست به اشتراک بگذارید، ویدیوها و گیف‌ها به درستی در گالری پروژه بارگیری نشده‌اند.

شما در حال ایجاد یک قطعه انیمیشن شخصیتی از یک هستید که یک حرکت ساده A B را انجام می دهد . با استفاده از فقط از 3 فریم کلیدی پایه ، می خواهید آنها را از طریق تکنیک های آموزش داده شده در این کلاس بهینه کنید.

 

در طول فرآیند، شما:

را انجام خواهید داد
  • طوفان فکری کنش شخصیت خود
  • Storyboard/plan از انیمیشن
  • قرعه کشی نه بیشتر از از 3 فریم کلیدی پایه شخصیت شما - ژست شروع، بین اصلی، ژست پایان (در دنیای واقعی برنامه های کاربردی مطمئناً می توانید هر تعداد فریم کلیدی را که بخواهید داشته باشید/بتوانید به موقع ایجاد کنید، اما انجام بیش از حد در اینجا هدف این تمرین را از بین می برد)
  • از 12 اصل انیمیشن برای ترسیم و جداسازی لایه‌های روی جزئیات کوچک اما مهم مانند مو و لباس استفاده کنید
  • نقشه های فعلی خود را دستکاری کنید تا توهمات حرکت مانند x، y، و z

شما می توانید حرکت خود را انتخاب کنید، یا یکی از چهار فرمان که در ویدیوی پروژه کلاس آمده است را انتخاب کنید:

  • کاراکتری که از بالای صفحه به پایین می‌افتد
  • شخصیتی که چیزی را می گیرد
  • شخصیتی که از چیزی مبهوت شده است
  • یک کاراکتر در حال سقوط

هدف شما

ایده این است که این 3 قاب را تا جایی که می توانید روان و پر از زندگی جلوه دهید، بدون اینکه خود را با قلم و تبلت خود در اتاقی قفل کنید. به مدت 4 سال.

با انجام این کار، خود را آموزش می دهید تا به دنبال راه هایی برای صرفه جویی در زمان و تلاش و در عین حال جذاب و پویا باشید. نگاه متحرک.  

منابع: 

  • اگر با Adobe Animate تازه کار هستید، در اینجا پیوندی به برخی از اصول خوب این برنامه وجود دارد -
  • اگر می خواهید در مورد 12 اصل انیمیشن تجدید نظر کنید، لطفاً این راهنما را بخوانید:
    • یا این ویدیو را تماشا کنید - - این به شما کمک می‌کند بهتری برای تصمیم‌گیری سریع با این تکنیک‌ها داشته باشید.
    • برای برخی از مطالب تکمیلی خوب، این گفتگوی GDQ برخی از این تکنیک ها را در عمل نشان می دهد:
  • من همه فایل‌های پروژه خود را گنجانده‌ام، مانند: 
    • انیمیشن نهایی نهایی من (انیمیته)
    • همه درخواست‌های ساده من (فتوشاپ)
    • همه نمونه‌های نمایش من (متحرک کردن فتوشاپ)
    • الگوی استوری‌بورد صفحه مرجع شخصیت من (فتوشاپ)

پروژه نهایی پیشرفت خود را ارسال کنید 

لطفاً پیشرفت خود را در زیر در گالری پروژه پست کنید، و لطفاً از من یا همکلاسی های خود برای بازخورد بخواهید.

وقتی انیمیشن عالی خود را به پایان رساندید، لطفا فایل فیلم صادر شده و فایل کاری اصلی خود را در گالری پروژه، از طریق Google Drive  یا YouTube .

من نمی‌توانم صبر کنم تا ببینم همه شما با چه چیزی روبرو می‌شوید!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • قاب های اسمیر Smear Frames

  • پروژه کلاس Class Project

  • طراحی شخصیت و استوری برد Character Designs & Storyboarding

  • رنگ آمیزی Colouring

  • صادرات Exporting

  • انحراف اولیه Basic Skewing

  • معرفی Introduction

  • مفاهیم اصلی Core Concepts

  • ژست بیکار Idle Posing

  • Outro Outro

  • راه اندازی و متحرک سازی مبانی Setting Up & Animate Basics

  • استراتژی های دیگر Other Strategies

  • اقدام ثانویه Secondary Action

  • فریم های کلیدی اصلی Main Keyframes

  • اقدام از طریق و همپوشانی را دنبال کنید Follow Through & Overlapping Action

نمایش نظرات

آموزش انیمیشن دوبعدی دستی: تکنیک‌های صرفه‌جویی در زمان تنها با ۳ طراحی
جزییات دوره
1h 33m
15
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
2,072
- از 5
دارد
دارد
دارد
Jayden
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jayden Jayden

کلاس جدید خارج شد: انیمیشن دوبعدی با دست - تکنیک‌های صرفه‌جویی در زمان فقط با 3 طراحی

ویرایشگر | طراح حرکت | انیماتور

من به مدت 4 سال در یک خانه تولید به عنوان تدوینگر و انیماتور کار کردم و از دوران دبیرستان به صورت آزاد کار کردم. اما تجربه من در زمینه پست پروداکشن به زمانی که 11 ساله بودم برمی گردد و از آزمایش افتر افکت پدرم برای دادن شمشیر نوری به من و دوستانم استفاده کردم. (فایل های آن خوشبختانه در اتر گم شده است.)

من علاقه زیادی به همه چیز فیلم و انیمیشن دارم، تا جایی که به احتمال زیاد صحبت کردن با آنها در مهمانی های کوکتل برای کسانی که از شنیدن درباره بلید رانر برای بار نهمین بار خسته شده اند، سرگرم کننده نیست.

من عاشق انیمیشن های ساده و در عین حال لایه ای هستم که نقطه را به بهترین شکل ممکن به خانه هدایت می کند. از کلاسیک Merrie Melodies گرفته تا انیمه‌های مبهم دهه 80 تا استاپ موشن روسی هنری، صادقانه معتقدم انیمیشن رسانه‌ای با پتانسیل بی‌پایان است. فقط محدود به زمان و تخیل شماست.

مشتاقانه منتظر همکاری با شما هستم!

همه این کار را می‌کنند، فکر می‌کنم کمکی نمی‌شود.

نمونه کارها را در آدرس زیر بررسی کنید: https://jaydenpitman.com

محل تخلیه عمومی من برای پروژه های شخصی متفرقه: https://www.youtube.com/channel/UCyehnQMcTXR96R8UlU9rbxA

حساب‌های Vimeo:
https://vimeo.com/strangeaeons