مهندسی سریع برای توسعه دهندگان با Google Gemini

Prompt Engineering for Developers with Google Gemini

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره، Prompt Engineering برای Google Gemini، یاد خواهید گرفت که از طریق مهندسی سریع از مدل های زبان بزرگ Gemini به طور موثر استفاده کنید. ابتدا، شما اصول اولیه مهندسی سریع را بررسی خواهید کرد. در مرحله بعد، نحوه فراخوانی مدل‌های Gemini را به‌صورت برنامه‌نویسی از طریق API آن‌ها و همچنین تنظیمات مختلفی که می‌توان برای بیشترین بهره‌وری از این مدل‌ها استفاده کرد، کشف خواهید کرد. در نهایت، شما یاد خواهید گرفت که چگونه برای موارد استفاده خاص، اعلان ایجاد کنید. پس از اتمام این دوره، مهارت ها و دانش مورد نیاز برای به دست آوردن بهترین نتایج از مدل های زبان جمینی را خواهید داشت.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

مبانی مهندسی سریع با جمینی Basics of Prompt Engineering with Gemini

  • ترغیب نقش Role Prompting

  • چند شات باعث Few Shot Prompting

  • تحریک زنجیره ای از فکر Chain of Thought Prompting

تعامل برنامه ریزی شده با جمینی Interacting with Gemini Programmatically

  • تعامل برنامه ریزی شده با Gemini Interact with Gemini Programmatically

  • تنظیم تنظیمات دمای Gemini Tuning Gemini's Temperature Settings

  • تیونینگ عجیب و غریب Exotic Tuning

بهبود درخواست ها Improving the Prompts

  • تنظیم دقیق Gemini Fine Tuning Gemini

  • اقدامات ایمنی Safety Measures

  • قابلیت مشاهده Observability

نمایش نظرات

مهندسی سریع برای توسعه دهندگان با Google Gemini
جزییات دوره
28m
10
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Laurentiu Raducu Laurentiu Raducu

همه چیز از دبیرستان شروع شد، زمانی که Laurentiu برای اولین بار راه خود را در سفر علم کامپیوتر آغاز کرد. در ابتدا او با C++ شروع کرد و به سرعت عاشق چشم انداز یادگیری توسعه نرم افزار شد. به لطف علاقه اش به شطرنج، اولین برنامه کامپیوتری او یک بازی شطرنج مبتنی بر کنسول ASCII بود که در C++ توسعه یافت. پس از مدتی، در دوران دانشگاه، لورنتیو شروع به آزمایش با سایر زبان های برنامه نویسی OOP، مانند جاوا، کاتلین یا پایتون کرد. او شروع به بازی با پشته ها و فریم ورک های مختلف فناوری، توسعه و انتشار برنامه های نرم افزاری برای دستگاه های اندرویدی کرد. با این حال، زمانی که لاورنتیو تصمیم گرفت دنیای امنیت سایبری را کشف کند، همه چیز شروع به تغییر کرد. او شروع به رفتن به هکاتون های امنیتی، رویدادهای CTF کرد و چالش های متعددی را در وب سایت هایی مانند overthewire.org تکمیل کرد. در همان زمان، او متوجه شد که ممکن است ایده خوبی باشد که سفر خود را با استفاده از فیلم‌های کوتاه مستند کند، و سپس فکر کرد که می‌تواند یک سخنران شود و به مردم کمک کند بیشتر در مورد فناوری بیاموزند.