نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
فقط با استفاده از مرجع عکس و اشیاء ابتدایی مانند مکعب، نحوه ایجاد یک شخصیت اصلی مرد را در نرم افزار رایگان مدل سازی سه بعدی، Blender، یاد خواهیم گرفت.
با استفاده از روش مشابهی که در کلاس آموخته شد، هر چیزی را با استفاده از مرجع عکس و اشکال اولیه طراحی کنید. سپس کار خود را با کلاس به اشتراک بگذارید.
سرفصل ها و درس ها
درس ها
Lessons
-
وارد کردن نمای جلو
Importing the Front View
-
مکعب کردن سر و تنه
Cubing the Head & Torso
-
جابجایی و تغییر اندازه نیمه پایین
Moving & Resizing the Lower Half
-
ذخیره، صادرات و متحرک سازی
Saving, Exporting, & Animating
-
مکعب و آینه سازی بازوها
Cubing & Mirroring the Arms
-
معرفی کلاس
Introduction to Class
-
جابجایی و تغییر اندازه نیمه بالایی
Moving & Resizing the Upper Half
-
وارد کردن نمای جانبی
Importing the Side View
-
مکعب کردن و آینه سازی پاها
Cubing & Mirroring the Legs
نمایش نظرات